Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 709 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procesní řízení zakázky v obchodní organizaci
Zdražil, Vratislav ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá průběh zakázky obchodní společnosti, která se věnuje internetovému prodeji nové, předváděcí a repasované výpočetní techniky především na území České a Slovenské republiky. Společnost prodává prostřednictvím internetového obchodu a prodejny. V práci jsou porovnány teoretické poznatky s praktickými informace a podklady pro zvýšení kontroly při řízení skladování v podniku.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Hažmuka, Michal ; Ptáček, Roman (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza a zaměření se na rozvoj již prosperující firmy, která se zabývá prodejem nátěrových hmot a jejich příslušenství. Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu. Teoretická část se zabývá popisem, jak vytvořit podnikatelský plán. V analytické části analyzuji současnou situaci firmy pomocí vybraných ukazatelů a v poslední části se věnuji vlastním návrhům řešení.
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.
Optimalizace elekronického obchodu firmy GAME LAND s.r.o.
Smrž, Marek ; Ševčík, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje a hodnotí elektronický obchod středně velké firmy, která se zabývá informačními technologiemi. Práce je rozdělena na dvě hlavní části a obsahuje jedenáct obrázků. První část je věnována popisu stávajícího elektronického obchodu z pohledu obsahové náplně, funkčnosti a grafického uživatelského rozhraní. Druhá část pak obsahuje návrhy na zlepšení v jednotlivých oblastech, které přispějí k celkové optimalizaci e-businessu. Návrhy jsou koncipované s důrazem na koncového zákazníka a mají přispět k lepší použitelnosti stránek a tak i zvýšení zisku společnosti.
Analýza vybraných ukazatelů e-shopu firmy Ecoprint s.r.o.
Nečasová, Silvie ; Novotná, Veronika (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou elektronického obchodu firmy Ecoprint s.r.o. První část práce obsahuje teorii o časových řadách, testech statistických hypotéz a regresní analýze. Druhá část se pak zabývá analýzou reálných dat, rozborem výsledků a stanovením prognóz budoucího vývoje.
Komunikační strategie podniku
Taragel, Lukáš ; Pazdírková, Diana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro internetový obchod ejewels.cz. V první části je popsána teorie související s touto problematikou. Následující praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí včetně provedení a vyhodnocení marketingového průzkumu. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která vede k udržení stávajících zákazníků a efektivnějšímu oslovování nových potencionálních zákazníků obchodu.
Extrakce dat z popisu zboží
Sláma, Vojtěch ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací systému pro automatizovanou podporu sběru informací o zboží pro účely elektronických obchodů. Uvádí přehled existujících přístupů pro extrakci informací z HTML dokumentů, zejména se zaměřuje na wrappery a metody jejich automatické konstrukce. Zmíněn je i vizuální přístup k extrakci dat z dokumentů. V části zabývající se návrhem jsou formalizovány požadavky na systém a navrženy základní principy systému. Implementační část obsahuje podrobný popis algoritmu pro hledání cest ve stromu dokumentu. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky dosažené při experimentech.
Moderní přístup k elektronickému obchodu
Paulas, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem modelu pro zvýšení konverzního poměru v elektronickém obchodě minicams.cz a implementací jeho jednotlivých částí. A to za využití moderních technologií a metod, aby byl výsledný návrh dlouhodobě funkční, nízkonákladový a efektivní.
Zdaňování podnikání na internetu
Štefanides, Jan ; Wolf, Roman (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o principech zdanění elektronického podnikání z pohledu českého i mezinárodního práva. Poté se práce zaměřuje na problematiku tohoto zdanění a to především v souvislosti s mezinárodním daňovým plánováním, které má pro internetové podnikání značný význam. Práce obsahuje modelový příklad řešení určitých problémů v praxi.
Využití nástrojů projektového managementu při tvorbě e-shopu
Nováková, Natálie ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je využití metod projektového managementu během tvorby e-shopu společnosti McRai, s. r. o. Úvodem se práce zabývá teoretickými východisky, která jsou dále využívána v ostatních částech. V následující analytické části se zaměřuje na analýzu současného stavu podnikatelského trhu, na kterém tato společnost podniká. Konečná část je návrhová, ve které je navržen konkrétní plán dle stanovené strategie. Závěr obsahuje shrnutí projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 709 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.