Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 421 záznamů.  začátekpředchozí402 - 411další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analytické CRM v bankovnictví
Nebřenský, Aleš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Ing. Petr Matuštkí, NESS, (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou aplikace technologií a nástrojů Business Intelligence pro podporu analytických, plánovacích a kontrolních činností pracovníků komerčních bank ve sférách komunikace se zákazníky, prodeje produktů novým i stávajícím zákazníkům, servisu a podpory zákazníkům. Cílem práce je podat komplexní pohled na problematiku analytického CRM v bankovnictví, analyzovat podstatné aspekty řešení a navrhnout funkce, procesy a data odpovídající principům podnikání komerčních bank. Teoretický rámec diplomové práce se zaměřil na strategii řízení vztahů se zákazníky, základní principy vztahového marketingu, analýzu stavu a vývojových tendencí v oblasti Customer Intelligence a vymezení základních principů aplikací IS/ICT využívaných pro implementaci CRM strategie. Navazující část práce se věnuje aktuálním trendům českého bankovního trhu, bankovním činnostem a aplikační architektuře IS/ICT komerčních bank. Hlavní část práce se soustředí na analýzu a návrh funkcí, procesů a datových oblastí analytického CRM. Z provedené analýzy vyplývá doporučení implementovat funkce pro odhad sklonu zákazníka k nákupu produktu jako vhodný technologický nástroj pro řízení akvizice zákazníků a pro výběr zákazníků do přímých marketingových kampaní. Podobně funkce analytického CRM poskytující pravděpodobnost odchodu zákazníka může přinášet důležitou přidanou hodnotu pro aktivity bank zaměřené na udržení zákazníků.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie)
Leblochová, Radka ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je na základě vymezení pojmu zákaznická loajalita stanovit její determinanty pro zákazníky sítě drogerií TETA. Práce definuje Customer Relationship Management. Zabývá se typologií zákazníku a metodami výzkumu trhu. Praktická část uvádí příklad zákaznické loajality na příkladu sítě drogerií TETA.
Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu
Čapková, Veronika ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Hedvika (oponent)
V práci jsou analyzována klíčová oddělení banky, která přichází do styku s klienty a podílí se tak na vytváření a modelování jejich vztahu k bance. Práce se dále zaměřuje na kontaktní centrum CitiPhone, které je určeno pro fyzickou klientelu banky. Teoretické poznatky z první části práce jsou v části praktické aplikovány na podmínky právě tohoto bankovního kontaktního centra. Cílem diplomové práce je, na příkladu kontaktního centra CitiPhone, ukázat činnosti, které kontaktní centrum zastává, poukázat na jeho kritická místa a zhodnotit jeho současnou situaci. Zhodnocení činnosti kontaktního centra CitiPhone je podloţeno grafy a výsledky za sledované období, kterým je prvním polovina roku 2008.
Trh CRM systémů a jeho vývoj
Dudek, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Klaschková, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy. Do průzkumu budou reflektovány nové trendy v marketingu a CRM systémech a zároveň jejich vývoj do budoucna. V poslední době dochází k mohutnému rozvoji CRM systémů, které jsou obecně chápany jako nástroje pro automatizaci obchodních procesů a již méně je CRM systém považován za nástroj pro řízení marketingových činností firem. V neposlední řadě je CRM zaměňováno s informačním systémem, přitom tento koncept existuje již řadu let a vychází z marketingu, na což se velmi často zapomíná. Obsahem této práce je ojedinělý pohled na CRM z marketingového hlediska a vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy a vyvrátit několik nejznámějších mýtů, které se vyslovují o CRM potažmo o CRM systémech. Práce je převážně zaměřena na analytické CRM systémy, u kterých dochází k největšímu růstu a lze je velmi dobře využít pro marketingové činnosti firem. V poslední době dochází k velkému rozvoji marketingu a CRM systémů. Práce se bude snažit obsáhnout všechny nové trendy a ujednotit pohled, jestli se CRM systémy vyvíjejí na základě nových trendů v marketingu. Jestli jsou schopny na trendy reagovat anebo se rozvíjejí zcela samostatně jiným směrem.
Problematika prodeje produktů AIESEC na českém a zahraničním trhu
Kutáková, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kováříková, Lenka (oponent)
Práce pojednává o procesu obchodního jednání a problematice spojené s nabídkou produktů mezinárodní studentské organizace AIESEC, přičemž vychází z aktuální situace na českém trhu těchto produktů a srovnává problematiku prodeje se zahraničním trhem - Hongkongem. V úvodu práce je představena organizace AIESEC, a to jak obecně, tak v obou srovnávaných zemích, a její působení ve vztahu k firmám. Nastíněny jsou hlavní typy nabízených produktů s důrazem na produkty související s mezinárodními výměnnými stážemi, následuje srovnání české a hongkongské reality v oblasti nabízených služeb. Součástí práce je též charakteristika Hongkongu z hlediska geografického, politického, ekonomického a kulturního. Těžištěm práce je analýza prodejního procesu produktů AIESEC s průběžně uváděnými specifiky mezinárodního obchodního jednání v Hongkongu. Zpracována je zde oblast přípravy na jednání, dále používání prodejních materiálů, účastníci a místo jednání, jednotlivé fáze prodeje a pozornost je rovněž věnována strategickým a taktickým aspektům prodeje. V samostatné subkapitole jsou popsána též další možná specifika obchodního jednání v Hongkongu, se kterými se lze setkat v méně standardních situacích. V závěrečné části práce je uvedeno srovnání obou zemí, České republiky a Hongkongu, v oblasti prodeje produktů AIESEC - součástí této komparace je kvantitativní přehled realizovaných praxí, potenciál uplatnění zahraničních praktikantů v domácích firmách, řízení vztahů se zákazníky a kulturní odlišnosti. V závěru práce jsou tyto poznatky shrnuty ve formě SWOT analýzy.
Implementace nového software podporujícího řízení vztahů se zákazníky
Chuchvalcová, Eliška ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Horníková, Monika (oponent)
Cílem této práce je poskytnout manažerům komplexní metodiku pro implementaci softwaru, používaného pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Protože se jedná o činnost prováděnou jen občas, je metodika založena na teoretických poznatcích projektového řízení, kterému je věnována první část práce. Zohledněna jsou specifika nadnárodní farmaceutické firmy, ale řada poznatků je využitelná i ve společnostech s jiným zaměřením a jiných oblastech používeného softwaru. Proto je značná pozornost věnována rozboru prostředí, ve kterém byla implementace prováděna. Vlastní implementace je popsána v kapitolách odpovídajících teoretickému základu a zpracovanému projektovému plánu jako hlavnímu dokumentu implementace. Popsány jsou praktické zkušenosti, které jsem jako manažer zodpovědný za provedení projektu získala. Během realizace projektu byla potvrzena řada teoretických poznatků i některé praktické manžerské zkušenosti, ať už pozitivní nebo negativní. Vzhledem k důležitosti a charakteru problematiky lze předpokládat, že obdobná činnost bude v budoucnu opakována. Práce dává návod, jak se na implementaci připravit.
Návrh interního CRM systému pro Memos Software, s.r.o.
Lalinský, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Volráb, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem interního CRM systému pro společnost Memos Software, který bude vycházet z již vyvinutého řešení. Je zapotřebí analyzovat firemní procesy a hlavní potřeby podniku a navrhnout takovou aplikaci, která by pokryla požadovanou funkcionalitu a pomohla obchodníkům podniku zkvalitnit jejich práci. Toto téma jsem si vybral proto, že ve jmenované firmě mám tento úkol přímo na starosti, takže se nebudu pokoušet navrhnout systém na papír, nicméně se budu opírat o praktické zkušenosti.
Metodika manažera IT při čerpání finačních zdrojů EU
Brotan, Daniel ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Ve vyspělých zemích je běžné, že firmy využívají veřejných podpor podnikání. Pomocí politiky finančních podpor se Evropská unie snaží o snižování rozdílů ve vyspělosti regionů. S novým programovacím obdobím se malým a středním podnikům v ČR otevřely větší možnosti čerpání finanční podpory ze strukturálních fondů na financování svých projektů, které by se jinak třeba ani nepodařilo realizovat. Cílem této diplomové práce je přiblížit koncept CRM, problematiku jeho financování ze strukturálních fondů, získání přehledu o programech, a zejména metodický postup jak získat podporu. Práce je rozčleněna do následujících sedmi kapitol. V úvodní kapitole je seznámení s tématem práce, zdůvodnění výběru tématu, definování cílů práce a omezení práce. Ve druhé kapitole je podána charakteristika CRM včetně situace na trhu, trendů a významu pro malé a střední podniky. Třetí kapitola se zabývá možnostmi spolufinancování z fondů EU. Další kapitola se soustředí na metodický postup spolufinancování z fondů EU a to včetně přípravy, záměru, žádostí, pokynů či hodnocení. Pátá kapitola detailně popisuje náležitosti projektu. V následující kapitole se nalézá anketa. Závěrečná kapitola shrnuje a hodnotí výsledky celé práce.
Využití CRM v obchodní společnosti
Nováková, Veronika ; Netolický, Michal (vedoucí práce) ; Baumruková, Martina (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vymezuje sytém Řízení vztahů se zákazníky, jeho historii a možné členění. V praktické části popisuje obchodní politiku společnosti IKEA s důrazem na vztah k zákazníkům. Pokračuje popisem interního systému pro Řízení vztahů se zákazníky, popisem komunikačních kanálů a klíčových modelů komunikace se zákazníkem. Práce je završena vlastní analýzou reálného využití interního systému CRM s následným návrhem možných zlepšení. Práce doporučuje prioritní zaměření na školení pracovníků a zmiňuje plánované zavedení nového interního systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 421 záznamů.   začátekpředchozí402 - 411další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.