Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímaní značky Triola
Dohnal, Petr ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na vývoj a současné vnímání tradiční značky Triola na českém trhu. Analyzovány jsou vybrané marketingové aktivity, které jsou dle názoru autora pro vnímání značky klíčové. Součástí práce je řada doporučení vedoucích ke zlepšení stávajícího stavu.
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bojdová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
Trh mobiných operátorov v ČR a problematika rebrandingu
Saladiová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práca sa zameriava na trh mobilných komunikácií v ČR a na zmeny značiek, ktorými prešiel. Zaoberá sa všeobecne značkou a globálnymi značkami, svetovým trhom a českým mobilným trhom od 90-tych rokov po súčasnosť. Bližšie rozoberá proces rebrandingu značiek Paegas na T-Mobile, Oskar na Vodafone, EuroTel na O2 a porovnáva postavenie týchto operátorov na českom trhu v číslach.
Značka jako součást image
Bursová, Jiřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dědek, Petr (oponent)
V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její posilování a podporu ze strany místního dovozce a prodejce a práci uzavírám výzkumem znalosti a vnímání značky.
Revitalizace značky BeBe Dobré ráno
Krátký, Stanislav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Špavelko, Rastislav (oponent)
Práce je zaměřena na revitalizaci značky BBDR. Poté, co se výrobek dostane do fáze úpadku, je nutné vyvíjet činnosti, které výrobek oživí a opět nastartují jeho růstovou prodejnost. A právě tyto činnosti jsou hlavní náplní mé práce a vychází z mých praktických aktivit ve společnosti Opavia.
Privátní značky a jejich využívání v ČR
Rejmonová, Jana ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Týra, Karel (oponent)
Práce se zabývá vývojem privátních značek (vlastních značek obchodních řetězců) ve světě i v České republice a vztahem spotřebitelů k těmto privátním značkám.
Dlouhodobé strategické budování značky
Froňková, Tereza ; Kovář, František (vedoucí práce)
Současná světová ekonomika se stále více globalizuje a stejně tak se globalizuje spotřební trh. Nutnost budovat image značky dlouhodobě a konzistentně napříč trhy tedy roste. Část trhu, o kterém budeme mluvit, je kosmetický segment, který má vcelku specifické zákonitosti komunikace a úspěšného budování značek. Jako případovou studii jsem zvolila kosmetickou značku Dove ? masová dámská kosmetika. Od svého uvedení na americký trh v roce 1957 dospěla až k celosvětovému profilu, aniž by některé zákonitosti kosmetického segmentu dodržovala, některé dokonce ignorovala nebo přímo šla přesně proti nim. Velkou úlohu ve vývoji této značky sehrála komunikace.
Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti
Horáková, Dana Mgr. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cejnar, Slavomír (oponent)
Práce se zabývá postupy a metodami oceňování nehmotných aktiv podnikajících subjektů v současné praxi. Teoreticky zpracovává žádoucí taktiky budování a správy značky, definuje její hodnotu s použitím pohledů různých autorů, které srovnává a poukazuje na zásadní vlivy a charakteristiky sílu a význam značky podporující. Řeší systémy, role, hierarchii, úkol i cíle značky, upozorňuje na vzájemné vazby nehmotných aktiv. Cílem práce bylo na základě teoretického pojednání a seznámení se s metodikou oceňování značek provést ocenění značky vybrané společnosti Agroslužby CZ, a.s., připravit formální náležitosti pro zápis do rejstříku obchodních známek Společenství a tak přispět marketingovou analýzou k orientaci a vyhodnocení situace dané společnosti, zmínit slabé stránky, které by měly být eliminovány, zvýraznit silné, které se i přes mnohé vnější nepříznivé intervence podařilo společnosti dosáhnout a jako výhody použít. Analýza a celkové vyhodnocení vznikalo se svolením a aktivní spoluprací vlastníků a manažerů společnosti, kteří s ohledem na růst a plánovanou fúzi projevili zájem o výsledky tohoto zjišťování a předložené závěry, návrhy a doporučení chápou jako impuls k dalším, lépe orientovaným reakcím na chování trhu, na požadavky zákazníků. Znalost úrovně vnímání společnosti, pozice vůči konkurentům, je výchozím a nezbytným bodem pro kvalitnější plánování a další rozvoj marketingových podpůrných aktivit.
Ověřování kvality potravin
Košková, Veronika ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Švachová, Marie (oponent)
Práce se zaměřuje na značky kvality potravin, které dokládají, že kvality byla ověřena třetí (nezávislou) stranou. Konkrétně jsou zmiňovány značky Klasa, Czech made, Tesco, Metro Quality a Bio-Produkt ekologického zemědělství. V teoretické části jsou příslušné značky charakterizovány (jsou uvedeny podmínky jejich udělení, grafická podoba, apod.). Praktická část práce vychází z dotazníkového šetření mezi spotřebiteli různých demografických charakteristik a ukazuje, jaká je znalost značek kvality potravin a vůbec vnímání kvality.
Uvedení nové značky na český trh
Hulínová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Dusil, Roman (oponent)
Tématem práce je uvedení nové značky profesionální vlasové kosmetiky, značky Redken, na český trh. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem a značkou. Praktická část nejdříve představuje společnost L'Oréal, vlastníka značky, a poté strategii plánovaného uvedení. Důraz je zaměřen na marketinogvý mix, positioning značky a hlavní body strategie. V závěru je zhodnocení představeného projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.