Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Privátní značky a jejich využívání v ČR
Rejmonová, Jana ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Týra, Karel (oponent)
Práce se zabývá vývojem privátních značek (vlastních značek obchodních řetězců) ve světě i v České republice a vztahem spotřebitelů k těmto privátním značkám.
Marketingové strategie kosmetických firem na trhu České republiky
Dvořáčková, Barbora ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Týra, Karel (oponent)
Diplomová práce analyzuje situaci na českém kosmetickém trhu, definuje hlavní hráče na trhu, jejich strategie, hlavní značky a produkty v jednotlivých kategoriích kosmetiky. Odkrývá potenciální cílové skupiny pro jednotlivé oblasti trhu, které na základě kvalitativního výzkumu dále charakterizuje dle jejich nákupního a spotřebního chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.