Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 371 záznamů.  začátekpředchozí340 - 349dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Možnosti inovace výuky na FM
Brabcová, Sanda ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Práce je zaměřená na trendy v terciárním vzdělávání v oblasti metod výuky se zřetelem na možnosti využití e-learningu. Obsahem práce je zkoumání a analýza současného stavu výuky vybraných předmětů na Fakultě managementu, Vysoké školy ekonomické a porovnání, jak tento stav odpovídá teoretickým požadavkům.
Bezpečnost silničních přeprav nebezpečných zásilek v podmínkách společnosti Schenker
Hlavatá, Lenka ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Miletín, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá hlavními riziky přeprav nebezpečných věcí a možnostmi jejich minimalizace. Dále se věnuje nové formě interního školení zaměstnanců společnosti SCHENKER o předpisech vztahujících se k přepravě nebezpečných věcí, jakožto jednoho ze způsobů, který přispívá ke zvýšení bezpečnosti těchto přeprav.
Analýza systému vzdělávání zaměstnanců (na konkrétním příkladě)
Malinová, Ludmila ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hais, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice systematického vzdělávání zaměstnanců ve firmách. Hlavním cílem práce je analýza konkrétního systému vzdělávání v konkrétní organizaci a předložení případných doporučení na zlepšení systému. První část obsahuje teoretické poznatky popisující důležité aspekty podnikového vzdělávání, metody vzdělávání ve firmě a poukazuje na možnost využívání informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání. Praktická část analyzuje systém vzdělávání v konkrétní společnosti a následně porovnává popis systému vzdělávání s praktickým využitím systému pro vzdělávání zaměstnanců. V závěru práce jsou navržena doporučení k současnému stavu systematického vzdělávání.
The methodics of training on the use of case studies in teaching by e-learning tools
Vargova, Antonia ; Šubrta, Václav (vedoucí práce) ; Střížová, Vlasta (oponent)
Metódy výuky na báze případových studií jsou důležitou základnou vzdelávacího procesu na školách, zaměřených na výuku v obchodní sféře. Tato práce zkoumá způsob využití e-learningu při přípravě učitele na výuku pomocí případových studií. Jejím hlavním cílem je vytvořit konceptuální návrh vzdělávacího programu o tom, jak metodicky postupovat při tvorbě výukového programu na využití případové studie při výuce na školách. Práce je rozdělená do tří částí: návrh metodiky s ohledem na stanovené vzdělávací cíle, návrh praktického řešení, aplikace a ukázka příkladu řešení ve světě. V prvé části poskytuju vlastní metodický návod na přípravu učitele na výuku s případovou studii, která je v zásadě rozdělená do dvanácti dílčich bloků, resp. modulů. Tyto moduly se věnují jak teoretické, tak praktické přípravě učitele a jsou sestaveny tak, aby bylo možné podpořit výuku e-learningovými nástroji. Další část poskytuje návrh na implementaci metodiky do prostředí e-learningu, výsledná struktura procesů, workflow, a možného vzhledu aplikace. Následně ukážu příklady už vytvořených amerických aplikací, které se můžou stát dobrým podkladem a zdrojem pro mnou navrženou aplikaci.
Contemporary trends in education of future managers
Koč, Ján ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Cílem práce je zmapovat vývoj v oblasti vzdělávání budoucích manažerů, porovnat současné trendy ve vzdělávacích programech v ČR a v zahraničí a vyvodit závěry a doporučení pro úpravu studijních programů na FM.
Problémy využívání informačních zdrojů v akademickém prostředí
Harant, Petr ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Cílem práce je hledání překážek ve využívání elektronických informačních zdrojů zainteresovanými subjekty. Mezi subjekty jsou zařazeny studenti, producenti, poskytovatelé (knihovny) a odborníci, respektive pedagogové. Práce se zaměřuje na konkrétní problémy nalezené u subjektů a snaží se navrhnout možná řešení k zlepšení této situace. Při definování problémů a hledání možných řešení bylo využito úzké spolupráce se zástupci jednotlivých skupin subjektů. S pomocí odborné pomoci bylo sestaveno množství méně či více závažných nedostatků. Konzultace byla využita i při zpracování řešení, která situaci již zlepšují nebo potenciál ke zlepšení nabízejí. Práce je strukturována do dvou velkých částí. První část zahrnuje obecné seznámení s pojmy jako informace, informační potřeba, informační chování nebo informační gramotnost. Elektronické zdroje představují současnou dostupnou situaci a blíže se zabývají technikou vyhledávání. Prostor je věnován populární multioborové databázi ProQuest 5000. Druhá část práce zkoumá konkrétní problémy a nabízí možná řešení využívání, respektive nevyužívání elektronických informačních zdrojů.
Virtuální vzdělávání v oblasti IS/ICT
Timová, Petra ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou e-learningu ve světě (zejména se stavem v severní Americe a Evropě) a se situací v České republice. Práce je rozdělena do několika částí. První oddíl je teoretickým úvodem, kde se zaměřuji na klady a zápory e-learningu, co vše obsahuje a jaké jsou výhody a nevýhody této formy výuky oproti klasické výuce v učebnách. Neméně důležité jsou i trendy v této oblasti, neboť i zde dochází k postupnému vývoji a to jak z pohledu technologií, tak i z organizačního hlediska. Studiem teoretických kapitol získá čtenář základní pohled na problematiku e-learningu. V druhé části popisuji současný stav ve světě v dané oblasti. Jedná se zejména o situaci v Evropě a Serverní Americe (Kanadě a USA). Třetí část této práce je věnována situaci na jednotlivých stupních vzdělávací soustavy v České republice. Tedy situaci na základních, středních a zejména vysokých školách. Mé pozornosti neunikla i zákonná úprava v této oblasti a danou situaci zhodnotit. V posledních dvou kapitolách se zbývám analýzou Fakulty informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické. Snažím se odpovědět na otázku, zda a v jaké formě je vhodné e-learning na této fakultě zavádět.
Analýza současné role multimédií v systémech pro podporu vzdělávání
Řezníček, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce "Analýza současné role multimédií v systémech pro podporu vzdělávání" je analyzovat současnou roli multimédií v informačních systémech a zmapovat aktuální stav využití multimédií při výuce na VŠE. Čtenář tak v celkem osmi kapitolách získá aktuální a komplexní přehled o nejrozšířenějších multimediálních technologiích a seznámí se s možností jejich využití v oblasti výuky. Mezi rozebíraná témata kapitol tvořících technologický podklad patří historie a současná role multimédií, jejich datové typy, přenosové kanály a proces digitalizace. V navazujících částech práce je na multimédia nahlíženo jako na konkrétní nástroj výuky. Na základě provedeného průzkumu technologické, finanční a personální situace na VŠE je v závěru navržen model multimediálního e-learningového systému. Analýza aktuálního stavu a návrh modelu systému multimediální výuky na VŠE představují hlavní autorův přínos pro oblast vzdělávání a zároveň odrazový můstek pro budoucí zlepšení současné situace.
Výukové systémy - e-learning
Ježdíková, Renata ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Jelínek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití výukových systémů v rámci e-learningu, především systému Moodle, který je používán na Fakultě managementu v Jindřichově Hradci VŠE v Praze. První část je věnována představení e-learningu. Je zde uvedena definice e-learningu, popsány jeho základní složky, standardy a historický vývoj a zhodnoceny jeho klady, zápory, příležitosti a hrozby. Dále jsou zde zmíněny současné trendy a nově využívané technologie a rozděleny výukové systémy na lokální a webové. V závěru první části je popsán Learning Management System Moodle, jeho historie, využitelnost a jeho vlastnosti a jejich případné zlepšení. Ve druhé části je poukazováno na praktické využití systému Moodle na školách. Hlavní bod praktické části je zaměřen na grafickou stránku systému Moodle, jehož součástí je jednoduchý manuál, jak změnit a vytvořit nové motivy v Moodle, a vyhotovení tří vlastních motivů.
Využití e-learningových technologií ve výuce na školách středního stupně vzdělávání
Šejtka, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Tato práce se zabývá oblastí elektronického vzdělávání tzv. e-learningem a jeho zaměřením na školy středního stupně vzdělávání. Teoretická část práce definuje e-learning z různých úhlů pohledů, popisuje historický vývoj e-learningu, vhodné formy a prostředky e-learningové výuky pro střední školy. Představuje také několik konkrétních prostředků pro e-learningovou výuku na středních školách. Praktická část práce hodnotí stav využití e-learningových technologií při výuce na školách středního stupně vzdělání v ČR. Výzkum probíhal oslovením většího počtu středních škol dotazníkovou metodou a následné výsledky jsou graficky znázorněny v závěru práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 371 záznamů.   začátekpředchozí340 - 349dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.