Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řeč těla v sochařské tvorbě
SLOVÁK, František
Tato bakalářská práce se zabývá vztahem mezi neverbální komunikací (řečí těla) a sochařskou tvorbou. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část této práce pojednává o řeči těla v mezilidské komunikaci a jejím uplatnění v rámci sochařské tvorby. Ve vazbě k tomu uvádí také možnosti sochařského vyjádření, aspekty a proces sochařské tvorby, které jsou spolu s neverbálními prostředky následně rozebrány v kontextu rozborů sochařských děl autorů z konce 19. a 20. století. Praktickou část tvoří série skic studií a figurálních kompozičních variant, které aplikují poznatky vzešlé z teoretické části do praxe.
Mezilidská komunikace se zaměřením na neverbální komunikaci
ŠPOKOVÁ, Veronika
Práce se zabývá celkovým představením fenoménu mezilidské komunikace se zaměřením na její neverbální složku. Popisuje celkový kontext a hlavní funkce komunikace. Stručně zmiňuje verbální sdělování. Hlavní část se poté zaměřuje na neverbální komunikaci. Představuje detaily, které určují výslednou podobu procesu, a vysvětluje signály, které můžeme pozorovat při setkání s člověkem.
Profesionální image lékárníka a jeho vliv na spokojenost zákazníků
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem předkládané bakalářské práce je uvést základní principy formování image profesionálního pracovníka a podat obraz o tom, jaký má vliv na úspěšnost podnikání a na zákazníky. Zaměřuje se na identifikaci osobnostního profilu úspěšného lékárníka včetně doporučení kvalifikovaných firem v oblasti školení, zabývajících se touto problematikou.
Neverbální komunikace a její význam v podniku
ČABAJOVÁ, Karolína
Tato práce je zaměřena na význam neverbální komunikace v podniku. Neverbální komunikace je využívána neustále a většinou nevědomě. Tento typ komunikace je ovlivňován několika faktory, mezi které patří: kultura, věk, pohlaví a povaha. Práce se zaměřuje na všechny obory neverbální komunikace a analyzuje, co je důležité pro přijímací pohovory, porady a setkání se zákazníky. Dále určuje typ podnikové kultury a také zjišťuje, jakým dojmem působí zaměstnanci na své zákazníky. Zahrnuty jsou i chyby, kterých se zaměstnanci během komunikace dopouštějí. Hlavním cílem práce je zhodnotit, jak vedoucí pracovník využívá své komunikační schopnosti a popsat komunikační proces mezi zaměstnanci. Výzkum je proveden pomocí dotazníku, pozorování a rozhovoru s vedoucí personálního oddělení.
Význam sociálně komunikačních dovedností pro výslednou kvalitu ekonomického vzdělání
Holečková, Lenka ; Trnka, Jan (vedoucí práce) ; Asztalos, Ondřej (oponent) ; Velichová, Ľudmila (oponent)
Disertační práce se zabývá sociální komunikací v ekonomickém vzdělávání se zvláštním zřetelem k současné úrovni komunikačních dovedností žáků a studentů vybraných škol a se zaměřením na aspekty a kompetence, které je třeba v těchto oblastech nejvíce rozvíjet. Práce je rozdělena do dvou částí a s nimi korespondujících dvou výzkumných problémů. Těžiště disertační práce spočívá v aplikaci rétorických a sociálně komunikačních prvků do ekonomického předmětu, kde je experimentální metodou a následným pozorováním (s pomocí hodnotících škál) posouzen vliv těchto dodaných prvků na výslednou kvalitu výstupu z ekonomického předmětu. Daný výstup probíhá formou prezentace ekonomického tématu studenty, kteří takto předávají odbornou látku ostatním studentům v kurzu. Hodnocení se zaměří na výslednou kvalitu prezentace studentů z mnoha hledisek. Další stěžejní část práce je zaměřena na rozvoj argumentačních dovedností žáků při užití aktivizujících metod výuky v ekonomickém předmětu. Je zkoumán vliv výuky prostřednictvím aktivizujících metod rozvíjejících schopnost argumentace na výsledné znalosti žáků. Ti jsou rozděleni do dvou skupin, přičemž jedna z nich je vyučována klasickým způsobem, druhá pomocí aktivizujících metod. Znalosti jsou ověřeny pomocí didaktického testu. Hlavní roli zde hrají metody rozvíjející schopnost argumentace, neboť dovednost vhodně argumentovat je pro budoucí uchazeče na trhu práce velmi významná. Významnost rozdílů mezi pretestem a posttestem v rámci skupin žáků je v obou případech vyhodnocena pomocí dvouvýběrového párového t-testu na střední hodnotu. Významnost rozdílů mezi experimentální a kontrolní skupinou pomocí Studentova t-testu. Ústřední metodologické postupy užité v práci zahrnují experiment, pozorování, škálování, dotazníkové šetření, didaktický test a jejich statistické interpretace (Shapiro-Wilkův test normality, F-test, dvouvýběrový párový t-test na střední hodnotu, Studentův t-test). Na základě výsledků výzkumu bude navrženo začlenění rétorických a sociálně komunikačních technik a rovněž vybraných aktivizujících metod do běžné výuky. Smyslem práce je poukázat na potřebu zařazení komunikačních prvků do výuky ekonomických předmětů a navrhnout možnosti, jak s komunikačními dovednostmi v těchto předmětech pracovat a účinně je u žáků a studentů rozvíjet.
The role and influence of non-verbal communication in personal selling
Rajnoha, Adam ; Říha, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca pojednáva o vplyve a roly najstaršej časti našej komunikácie v oblasti osobného predaja. V teoretickej časti si na úvod kladieme za cieľ definovať pojem a význam neverbálnej komunikácie a jej jednotlivých častí na základe klasifikácie podľa komunikačného kanálu s vyústením do konkrétnych odporúčaní pre predajcu. V druhej podkapitole bližšie definujeme osobný predaj ako súčasť marketingu a komunikačného mixu s cieľom popísania procesu, ktorý osobný predaj tvorí a vyústením do teoretického objasnenia vplyvu neverbálnej komunikácie v tomto procese a osobnom predaji ako takom. Teoretická časť ďalej slúži ako východisko pre časť praktickú, ktorá do značnej miery dopĺňa jej závery. Praktická časť skúma na základe dotazníkového výskumu ovplyvnenie respondentov neverbálnymi signálmi z audiovizuálnych záznamov a podáva odpoveď na základnú otázku našej práce: "má neverbálna komunikácia vplyv v osobnom predaji?"
komunikace s pacientem/cizincem v ošetřovatelském procesu
MBUNA YEMELI, CEPHISE LEONIE
Problematika multikulturního ošetřovatelství je stále aktualní i v České republice, kde více stoupá počet cizinců. Komunikace je základni společenský proces, který můžeme charakterizovat jako odevzdávání významů mezi lidmi. Může probíhat na verbální i neverbální úrovni. Jejím základem je mezilidská interakce, ve které dochází k přenosu informací od člověka k člověku. Sestra slouží jako prostředník mezi lékařem a pacientem. Musí rozumět instrukcím lékaře a potřebámi obavám pacienta.Její komunikační schopnosti se musí soustředit, jak na přijímání, tak na podávání informací, stejně jako vytváření prostředí důvěry. Pro sestry i pro pacienty/cizince je komunikace nezbytným nástrojem pro podávání a získávaní informací a v souvislosti s nedostatkem komunikace může dojít k pochybení při péči o pacienta/ cizince. Z výsledků výzkumného šetření práce vyplývá znalost českých sester v oblasti multikulturního ošetřovatelství. Znalost multikulturního ošetřovatelstv í je u zdravotních sester na nízké úrovni a je ji třeba zlepšit. Mohu konstatovat, že stanovené cile na začatku teto prace byl splněni.
Neverbální komunikace v řízení lidí
Babkina, Nadezda ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Účelná neverbální komunikace, dorozumívání se pomocí řeči těla, je jedním ze základních předpokladů úspěšného výkonu práce manažera. Cílem bakalářské práce je analyzovat význam neverbální komunikace v řízení lidí a na příkladu manažerského stylu a neverbální komunikace dvou z nejúspěšnějších manažerů ve světě informačních a komunikačních technologií, Steva Jobse a Billa Gatese, formulovat základní doporučení pro účelnou neverbální komunikaci současných i budoucích manažerů. Bakalářská práce je zpracována s využitím odborné literatury a internetových zdrojů, zejména video záznamů z veřejných vystoupení Steva Jobse a Billa Gatese dostupných na youtube.com.
Komunikační dovednosti učitele
ZIKLOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na problematiku sebeprezentace učitele a efektivního používání komunikačních dovedností. Práce je rozdělena na dvě části. V části teoretické autorka definuje základní pojmy sociální komunikace a vymezuje komunikační dovednosti nezbytné pro efektivní vyučování. V praktické části autorka zjišťuje prostřednictvím dotazníkového šetření, jak hodnotí studenti pedagogické fakulty svou připravenost pro profesi učitele, kde shledávají největší nedostatky a jaký je jejich přehled v oblasti komunikace. Shrnutí hlavních pravidel komunikace, nezbytných dovedností a praktických rad je zároveň návodem, který by měl napomoci problémům se sebeprezentací předcházet, zmírňovat či odstraňovat nedostatky v této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.