Název: Rola a vplyv neverbálnej komunikácie v oblasti osobného predaja
Překlad názvu: The role and influence of non-verbal communication in personal selling
Autoři: Rajnoha, Adam ; Říha, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; neverbálna komunikácia; osobný predaj; marketing; non-verbal communication; personal selling

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45281

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194831


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet