Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,990 záznamů.  začátekpředchozí3340 - 3349dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza podnikových sociálních sítí
David, Štěpán ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je test podnikových sociálních sítí a navrhnutí řešení pro firmu BTL partner & media s.r.o.. Bakalářská práce se zabývá přínosy a implementací podnikových sociálních sítí ve firmách pro plánování, komunikaci a sdílení dat napříč organizacemi. Teoretická část je zaměřena na průzkum současného stavu trhu s podnikovými sociálními sítěmi a analýzu nejzásadnějších problémů v komunikaci v organizacích.
Analýza a návrh aplikace pro maloobchod
Nguyen Thi, Hong Hoa ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza a návrh aplikace pro maloobchod s potravinářským sortimentem zacílené primárně na podniky vedenými vietnamskými podnikateli. Práce je věnována všem zájemcům o maloobchodní problematiku a všem zájemcům o návrh a analýzu informačního systému. Může také posloužit jako zdroj nejnovějších literárních pramenů, které byly sestaveny s akcentem na aktuální trendy a přínosnost. Práce má několik dílčích částí. Teoretická část nastiňuje očekávané přínosy práce, mapuje literární prameny zabývající se touto problematikou a věnuje se legislativě v dané oblasti. Jsou vysvětleny základní pojmy a souvislosti z oblasti maloobchodu. Praktická část se podrobně zabývá analýzou současného stavu vybraného vietnamského maloobchodu, objasňuje požadavky aplikace, zachycuje případy užití. Dále poskytuje přehlednou analýzu trhu. Stěžejním bodem celé práce je návrh vybraných procesů, datový návrh a návrh uživatelského rozhraní.
SEO Analysis and Specific Website Improvement
Horniačková, Monika ; Zumr, Jiří (vedoucí práce) ; Vodňanský, Daniel (oponent)
Tato bakalárska práce se zaobírá problematikou, jak optimalizovat webové stránky pro vyhledávače a zabezpečit tak lepší umístění ve výsledcích vyhledávání. Cílem práce je přiblížit základní znalosti z této oblasti a následně je aplikovat v rámci analýzy konkrétní webové stránky. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy z oblasti SEO a fungování fulltextových vyhledávačů, zejména na příkladu vyhledávače společnosti Google. V praktické části jsou aplikované dvě varianty analýzy SEO. Prvá varianta je analýza pomocí online SEO analyzátoru, která poukazuje na irelevantnost výsledků z podobných online nástrojů a druhou variantou analýzy je vlastní SEO analýza a sledování konkrétních faktorů uvedených v teoretické části. Výsledkem analýzy je zhodnocení současného stavu webové stránky z pohledu SEO a doporučení konkrétních změn a úprav webové stránky k dosažení optimalizace pro vyhledávače. Práce přibližuje jednoduchou formou oblast optimalizace pro vyhledávače a může sloužit jako pomůcka pro provozovatele menších webů, kteří mají zájem své stránky optimalizovat.
IT podpora nadačního fondu
Blažková, Aneta ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá tématem IT podpory nadačního fondu. Cílem práce je identifikace stavu nabídky trhu IT řešení pro podporu řízení nadačního fondu pomáhajícího handicapovaným dětem. K naplnění cíle vede několik kroků. V první části práce se jedná zejména o obecné legislativní vymezení nadačních fondů a představení konkrétního nadačního fondu, pro který bylo IT řešení hledáno. Ve druhé části jsou identifikovány informační objekty, cíle a požadavky na funkčnost. Na základě této analýzy procesů a funkcionalit je hledáno nejvhodnější řešení na trhu IT v ČR. Pro tvorbu práce byly sledovány aktivity v jednom specifickém nadačním fondu. Výsledky této práce nemusí přímo odpovídat potřebám nadačních fondů, ale závěry této práce je možno zobecnit a lehce transformovaným způsobem použít i v jiných typech nadačních fondů.
Comparative analysis of the economic results of commercial banks VTB24 and Gazprom
Ignatyeva, Valentina ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
analyzovat ziskovost a účinnost bank, s použitím výpočtu finančních ukazatelů, a také identifikovat údajné tendence vývoje bank. Na základě výsledků výše uvedeného výpočtu můžeme určit, která banka je úspěšnější v osobním nebo podnikatelském sektoru.
Analýza a návrh aplikace pro CIC o.p.s.
Vu Quoc, Dat ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Günter, Vladislav (oponent)
Bakalářská práce zpracovává návrh a analýzu aplikace pro společnost Centrum pro integraci cizinců. V první části je nastíněn teoretický základ ohledně historie Androidu a jejích historických verzích, dále jsou pak vysvětleny pojmy lokalizace a internacionalizace z důvodu budoucího využití od uživatelů s různými jazykovými znalostmi. V další části práce je zhodnocen současný stav webových stránek společnosti CIC a následně je provedena analýza trhu, a to jak z pohledu firem nabízejících vývoj aplikace, tak již samotných aplikací dostupných na trhu. Ke zjištění požadavků budoucích uživatelů na aplikaci je provedeno a vyhodnoceno dotazníkové šetření. V další části práce jsou jmenovány a analyzovány požadavky na aplikaci, závěrem je nastíněn samotný návrh aplikace CZECHTACK pomocí obrazovek či databázového modelu.
IT podpora cateringové společnosti
Plachta, Lukáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou IT podpory cateringové společnosti. Cílem práce je identifikovat stav trhu s IT prostředky v této oblasti. V prvním kroku je definováno prostředí a jeho specifika. Dále je provedena analýza procesů pomocí metodiky MMABP a uvedena informační potřeba. Posledním krokem je průzkum trhu s IT prostředky v této oblasti. Výsledky této práce by měli pomoci firmám v této oblasti zefektivnit jejich činnost a pomoci s výběrem vhodné IT podpory.
Analýza specifických skupin české vlogerské scény
Klečatská, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza vybrané české vlogerské YouTube scény. Jedná se o pět výrazných postav české YouTube scény v kategorii Beauty a Fashion vlogerka nebo též souhrnný název Lifestyle. V této kategorii najdeme YouTuberky vystupující pod svými uměleckými jmény nebo názvy kanálů. Mezi vybrané patří Shopaholic Nicol, Teri Blitzen, dvě sestry z kanálu A Cup of style, Lucie z kanálu Get The Louk a Petra Lo-vely Hair. Pro dosažení cíle jsou v teoretické části popsány základní pojmy a souvislosti, důležité pro pochopení tématu. Data z dotazníkové šetření popisují konzumaci strea-mového obsahu uživateli internetu a jejich povědomí o vlogerech. Praktická část práce se dále zabývá analýzou specifických vlastností vybraných pěti YouTuberek. Analýza se týká vlastností kanálů, vývoje počtu odběratelů, vlastností nejpopulárnějších videí a umístění v soutěži Blogerka roku již zmíněných YouTuberek.
Analýza návštěvnosti internetové prezentace LD Ekonom
Samec, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Tato práce se bude zabývat internetovými prezentacemi společnosti LD Ekonom. Bude zaměřena na analýzu a porovnání dvou mediálních kanálů, které v současné době využívají. Prvním z nich jsou webové stránky www.ldekonom.cz, jejichž data budou prozkoumána prostřednictvím služby Google Analytics. V tomto případě budou zkoumány především výsledky návštěvnosti na stránkách a chování uživatelů během prezence. Druhým zkoumaným mediálním kanálem bude účet na sociální síti Facebook www.facebook.com/LDekonom. Data budou získána přímo na profilu společnosti v oddělení přehledy. V tomto případě nás budou nejvíce zajímat dosahy příspěvků, reakce na ně a vliv placené propagace. Následovat bude komparace obou mediálních kanálů a hodnocení jejich významu pro společnost samotnou. Součástí bude, i díky informacím o získaných zakázkách, hodnocení možného vlivu webových stránek a facebookového profilu na jejich vývoj. Výsledkem bakalářské práce budou případná doporučení v souvislosti s využíváním těchto mediálních kanálů a doporučení, zda do nich investovat či nikoli.
Řízení změn ve vybrané organizaci
TALACHOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá řízením změn ve vybrané organizaci. V literárním přehledu jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se změn, jejich druhy, kroky procesu zavádění změn, důvody, proč lidé nemají rádi změny, bariéry změn a informace o podnikovém reeingeneeringu. Dále následuje charakteristika a historický vývoj organizace EXTE SPOJ s.r.o., v níž byla zpracována analytická část práce. Následují analýzy vnějšího prostředí, při nichž byla použita STEP analýza. Dále analýza vnitřního prostředí, která rozebírá finanční oblast, marketingovou oblast a personální oblast. Poslední analýza je SWOT analýza zkoumající silné stránky, slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Poté je rozepsán řízený rozhovor s manažerem jednatelem společnosti. Další kapitola vyhodnocuje veškeré analýzy a je stanoven návrh změny. V závěru je v 8 krocích dle teorie popsána navrhovaná změna pro zlepšení spokojenosti odběratelů. Navrhovaná změna pomůže společnosti v jejím dalším rozvoji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,990 záznamů.   začátekpředchozí3340 - 3349dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.