Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 590 záznamů.  začátekpředchozí333 - 342dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - cévní mozková příhoda
Rosinská, Monika ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit vzdělávací hru pro děti ve věku 7-10 let na téma první pomoc při cévní mozkové příhodě. Aplikace byla vyvíjena pro operační systém Android ve vývojovém prostředí Unity. Při vývoji byla zohledněna psychologie, emoce a vzdělávání dětí a byla aplikována gamifikace. Děti, které aplikaci vyzkoušely, byly poté schopny popsat příznaky mrtvice a věděly, co mají v takové situaci dělat. Přínosem této práce je, že děti umějí podat první pomoc a kontaktovat zdravotnickou záchrannou službu, pokud je to potřeba. Umějí také rozpoznat příznaky cévní mozkové příhody neboli mrtvice.
Mobilní aplikace pro programování robotického ramene
Jurka, Vojtěch ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a tvorbu systému, který pomocí mobilní aplikace umožní ovládat a programovat robotické rameno. Systém se skládá především z mobilní aplikace na platformě Android a serveru implementovaném v jazyku Python, který zajišťuje komunikaci jak s robotickým ramenem, tak se samotnou mobilní aplikací. Díky tomuto přístupu je následně možné využít jedno mobilní zařízení pro práci s více roboty a jejich nezávislé ovládání.    Předložené řešení poskytuje uživateli možnost pomocí mobilního zařízení ovládat robotické rameno v reálném čase pomocí intuitivních ovládacích prvků a také vytvářet či upravovat robotické aplikace. Vytváření programů je uskutečněno skrze metody vizuálního programování přímo v aplikaci. Tento způsob ovládání robotického ramene je přínosem k zlepšení přístupnosti takových zařízení méně odborné veřejnosti, jež by je mohla upotřebit.
iOS Application for Traffic Violation Reporting
Budáč, Tomáš ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
This bachelor thesis is dedicated to the proposal and implementation of the application for both the iOS operating system and the server REST API. The application was implemented in the programming language Swift and its interface SwiftUI. This thesis is structured into a theoretical section, which focuses on the description of current technologies and the current state of already existing solutions. The practical section incorporates the proposal, implementation and app trial. All of that was created based on theoretical knowledge. The result is a user-friendly mobile application for reporting traffic offenses associated with inappropriate parking in the cities with a web-based traffic management interface.
Mobile Application for Scanning Sudoku from Newspapers and Finishing It
Lazorík, Juraj ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the creation of a mobile application, that scans sudoku layout from the newspaper and allows its solving. The application is developed for the Android and is implemented in Kotlin. Scanning is done by taking picture of layout with camera. Basic image processing methods such as thresholding or Canny's edge detector are used to detect the sudoku layout. Number recognition is provided by convolution neural network with 99.08 % accuracy. The application allows solving sudoku with hints. Elimination methods and backtracking are used to find solution. Each scanned sudoku is stored in the database so the user can always return to any game. The final version of the application is published in the Google Play store.
iOS aplikace pro sledování sportovních výkonů
Hort, Jaroslav ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem, implementací, propojením, testováním a praktickým využitím mobilní aplikace pro iOS a podpůrné webové aplikace.     Analyzoval jsem, jaký účinek má hudba na sport a navrhl a implementoval vhodnou mobilní aplikaci umožnující uživatelům získávat data ze svých aktivit, hudebních přehrávačů a sledovat, jaký vliv na ně měla hudba. V návrhu i implementaci byl kladen důraz na použitelnost, rozšířitelnost a synchronizaci s cloudovým úložištěm. Proto byla vytvořena i webová aplikace, umožnující sledování výsledků naměřených na mobilu odkudkoliv.
Mobilní aplikace pro výuku hry na bicí
Novotný, Jan ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro výuku hry na bicí nástroje a trénování rytmického čtení. Aplikace obsahuje několik lekcí se cvičeními, které jsou zobrazované v podobě notového zápisu. Je umožněno přehrávání a procvičování jednotlivých cvičení s doprovodem metronomu. Dále nabízí analýzu hry na nástroj a poskytuje zpětnou vazbu o kvalitě hraní. Aplikace je vyvíjená na platformě Xamarin pro operační systémy Android a iOS. Výsledkem práce je aplikace, která poslouží bubeníkům k procvičování s hodnocením přesnosti odehraného cvičení a tím napomůže ke zdokonalování jejich hracích schopností.
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je návrh mobilní aplikace pro operační systém Android, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná mobilní aplikace pořizuje videozáznam zobrazovaného objektu, který je možné zastřihnout, stabilizovat a převést jej na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se pořízené objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi.
Monitorování využití ultralehkých letadel
Kudera, Matěj ; Dobeš, Petr (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit systém, který bude zaznamenávat provoz ultralehkého letounu, do kterého bude nainstalován. V práci jsou rozebrány principy potřebné pro návrh tohoto systému a je vytvořen podrobný návrh, který je postaven na získaných znalostech o jednotlivých principech. Vytvořený systém se skládá ze dvou částí. Vestavěného zařízení, které je zabudováno do ultralehkého letounu a zaznamenává, zda je v pohybu a mobilní aplikace, která umožňuje jednoduchý přístup k záznamům pořízených vestavěným zařízením. Mobilní aplikace byla zhotovena pro operační systém Android za pomoci vývojového prostředí Android Studio a vestavěné zařízení bylo implementováno pomocí minipočítače Raspberry Pi, ke kterému byly připojeny potřebné periferie. Na závěr byla otestována funkčnost systému pomocí vytvořených testů a byly provedeny testovací lety ultralehkého letounu se zabudovaným vestavěným zařízením.
Návrh a tvorba mobilní aplikace pro platformy Android a iOS
Rybnikářová, Hana ; Novák, Lukáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a vytvořením prototypu mobilní aplikace pro operační systémy Android a iOS. K realizaci byl vybrán framework React Native, který umožňuje multiplatformí vývoj. Aplikace je zaměřena na vhodné zobrazení dat z prodeje rukodělných výrobků na webovém portálu Fler.
Design, Creation and Implementation of Software Application in the Corporate Environment
Zavadilová, Patrícia ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on the design and creation of a solution for converting company’s software application into the mobile and web form. The main goal is make business processes more efficient and maintain information and cyber security. The result should be a system that brings an innovative and convenient solution, time and financial savings.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 590 záznamů.   začátekpředchozí333 - 342dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.