Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je návrh mobilní aplikace pro operační systém Android, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná mobilní aplikace pořizuje videozáznam zobrazovaného objektu, který je možné zastřihnout, stabilizovat a převést jej na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se pořízené objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi.
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je realizace mobilní aplikace, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná aplikace pořizuje postupným snímáním v přímce videozáznam zobrazovaného objektu, přičemž aplikace ověřuje správnost snímání senzory v zařízení. Následně je možné záznam zastřihnout, stabilizovat jednotlivé pohledy na objekt a převést je na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se snímané objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi. Výsledek byl realizován na mobilní systému Android.
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je realizace mobilní aplikace, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná aplikace pořizuje postupným snímáním v přímce videozáznam zobrazovaného objektu, přičemž aplikace ověřuje správnost snímání senzory v zařízení. Následně je možné záznam zastřihnout, stabilizovat jednotlivé pohledy na objekt a převést je na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se snímané objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi. Výsledek byl realizován na mobilní systému Android.
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je návrh mobilní aplikace pro operační systém Android, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná mobilní aplikace pořizuje videozáznam zobrazovaného objektu, který je možné zastřihnout, stabilizovat a převést jej na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se pořízené objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.