Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social Networking and the Potential Challenges for Marketing
Zupanoska, Biljana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
V dnešní době čelí marketéři a média změněnému prostředí ovlivněnému érou internetu. Vznik mnoha nových technologických aplikací společně s globální změnou zákaznického chování ovlivňují komunikaci mezi marketéry a zákazníky. Role zákazníků a marketérů se také mění. Zákazníci se stávají tvůrci mediálního obsahu, pronátory a distributory díky využívání sociálních sítí. Cílem této diplomové práce je analyzovat tento trend, odhadnout jeho životnost a poskytnout užitečnou inspiraci pro všechny zúčastněné strany. Hlavními hodnocenými problémy jsou: struktura systému marketingu sociálních sítí, vliv sociálních sítí na podnikatelské prostředí, vztah mezi sociálními médii a konvenčními médii a právní a etické problémy využití sociálních médií. Sociální sítě jsou novým fenoménem, který je v současnosti využíván mnoha společnostmi v jejich marketingové komunikaci. Tento fenomén je však také výzvou pro podniky, jak v pozitivním, tak v negativním smyslu. Aby mohli využít tento pozitivní trend, musí se marketéři naučit nová pravidla a vylepšit své strategie pro marketing sociálních sítí.
Sociální sítě
Dudek, Pavel ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá fungováním sociálních sítí na internetu a jejich možným obchodním využitím Cílem této práce je představit ty nejpoužívanější sociální sítě. Součástí práce je dále jejich porovnání v Globálním kontextu i porovnání s českými sociálními sítěmi. Práce dále objasňuje rizika i příležitosti ve využívání sociálních sítí a jejich praktické příklady. V závěrečné části autor shrnuje nasbírané poznatky a v součinnosti s vlastním dotazníkovým šetřením aplikuje na oficiální stránky Fakulty mezinárodních vztahů VŠE Praha vedené na síti Facebook.
Psychologické aspekty komunikace v sociálních sítích
Štěpánovský, Petr ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá velmi aktuální problematikou sociálních sítí a komunikace v nich. V teoretické části se její čtenář seznámí s pojmy virtuální realita a sociální sítě. Dále s jednotlivými specifikami komunikace v nich se zaměření na platformu Facebook.com. Cílem výzkumu v praktické části je pomocí hloubkových rozhovorů nalézt motivy, které působí na člověka ve směru založení a aktivního využívání svého profilu na sociální síti. Jednotlivé rozhovory jsou prováděny s příkladovými representanty jednotlivých skupin uživatelů Facebooku diferencovaných dle předem specifikovaných veličin, kterými jsou věk a názorový přístup k této platformě. Přínosem této práce je nalezení zjevných i skrytých motivů a jejich popis dle významu a intenzity v rámci jednotlivých skupin.
Podnikatelský záměr: internetový portál
Jehlička, Marek ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Skopal, Pavel (oponent)
Diplomová práce pojednává o oblasti sociálních komunitních sítí na internetu v České republice. Na téma nahlížím z pozice podnikatele a zkoumám možnosti, jak toto téma využít v komerční prospěch. I proto praktickou část zpracovávám formou podnikatelského záměru, a snažím se zjistit, zda je takto koncipovaný projekt v České republice životaschopný, dlouhodobě rentabilní a konkurenceschopný. Podnikatelský plán je příkladem startup projektu a jeho cílem je získat investici na vývoj, propagaci a počáteční fungování projektu. Klíčové pro tyto úvahy je analýza trhu, tzn., zda je trh v České republice dostatečně velký a schopný projekt uživit. Sociálně komunitní portál, který je předmětem podnikatelského plánu, se zaměřuje na relativně úzkou skupinu uživatelů, a to na maminky s malými dětmi, těhotné ženy, v širším kontextu i na rodinné příslušníky těchto uživatelů.
Marketingové využití sociálních sítí
Voves, Jiří ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Internetové sociální sítě v posledních letech zaznamenaly velký rozmach. Staly se součástí života mladých lidí po celém světě. V současné době zaujímá první místo v oblíbenosti sociální síť Facebook, která čítá přes 300 milionů uživatelů po celém světě. Sociální sítě zároveň nabízejí firmám velmi kvalitní formu prezentace svých služeb. Internetový marketing se na těchto sítích rozvíjí, umožňuje firmám komunikovat se zákazníkem na osobní rovině a zároveň umožňuje virální šíření reklamního sdělení. I v České republice je Facebook nejúspěšnější - počet českých uživatelů již dosáhl hodnoty 1,7 milionu. Správný marketing použitelný na sociálních sítích je v České republice teprve ve svých začátcích a firmy se s tímto médiem zatím začínají učit zacházet.
Sociální sítě a ICT
Belokur, Dmitriy ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis a objektivní analýzu sociálních sítí na internetu. Práce rozebírá historii vzniku sociálních sítí na internetu, základní principy jejich fungování, psychologické aspekty. Součástí práce je také analýza způsobů monetizace internetových platforem virtuálních komunit. Objektivní pohled na problémy virtuálních komunit poskytuje přehled nejčastěji vyskytujících problémů a metody jejich řešení. Práce si neklade ambici být nejrozsáhlejší analýzou internetových sociálních sítí, ale je souhrnem mnoha teoretických a praktických poznatků a bude sloužit velmi dobrým základem pro hlubší zkoumání problematiky virtuálních komunit. Přidaná hodnota spočívá v komplexním pohledu na sociální sítě z různých úhlů: teoretického, psychologického a informačního. Teoretické poznatky z psychologie a sociologie jsou obohaceny o příklady reálných fungujících virtuálních komunit na internetu. Práce přináší nástin současných trendů, které umožňují odhad budoucího vývoje.
Sociální sítě a možnosti jejich využití pro účely komerční prezentace firem
Mňahončáková, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Uhlíř, Martin (oponent)
Marketingové využití sociálních sítí patří v současnosti k velmi diskutovaným tématům. Zatímco zahraniční společnosti social networking ke komerčním účelům běžně používají, české firmy zatím zaostávají. V budoucnu se však dá očekávat zvýšení zájmu a běžné zařazení do komunikačních mixů.
Facebook jako marketingový nástroj
Nováková, Vendula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociální internetové síti Facebook a jejímu potenciálu pro marketing. V prvních dvou teoretických částech se autorka podrobně zabývá virálním marketingem a sociálními sítěmi obecně. Dále rozebírá uživatele Facebooku s důrazem na aktuální data pocházející z výzkumu "Uživatel Facebooku" provedeného v květnu 2009. Získané teoretické poznatky a analýza uživatelského prostředí ústí do stěžejní části práce, která nabízí podněty a tipy pro uplatnění marketingu na Facebooku. Celý text je provázán množstvím příkladů, které slouží k hlubšímu pochopení tématu.
Komunitní portál
Rosík, Jiří ; Nekvasil, Marek (vedoucí práce) ; Schenk, Jan (oponent)
Cílem této práce je zmapovat oblast komunitních portálů, zjistit, jaké jsou charakteristiky uživatelů, jaké mají chování a následně tento poznatek konfrontovat se současným stavem. V oblasti sémantických technologií pro web je stále řešen problém rozšíření do praxe. Práce má za cíl popsat tyto technologie a zjistit, jak je lze v oblasti sociálních sítí aplikovat a kde můžou nalézt uplatnění. Zájemci o založení vlastního menšího komunitního portálu je navrhnuto řešení v podobě jednoduché aplikace, založené na zdarma dostupných technologií. Cílem je tedy poskytnout osnovu a inspiraci při zakládání obdobného projektu. Zohledněna je i ekonomická stránka, která má za účel nastínit oblast financování komunitního portálu v jeho počátcích. Na závěr jsou specifikovány problémy a úskalí, se kterými se setkávají provozovatelé existujících portálů. Hlavní přínos práce spočívá v analýze studií o uživatelích komunitních portálů a následném vyvození poznatků o chování a charakteristice těchto účastníků. Ty lze aplikovat při marketingové či jakékoliv jiné práci v oblasti sociálních sítí. Přinos praktické části práce spočívá v prozkoumání použitelnosti sémantických technologií v sociálních sítí a následném návrhu případných realizací. Pro zájemce o založení portálu je užitečný návrh vlastní aplikace, včetně zohlednění ekonomických aspektů.
Systém práce s absolventy studia na VŠE
Havlan, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Zpětná spolupráce univerzit s jejich absolventy by měla patřit mezi priority každé kvalitní vzdělávací instituce, neboť právě prostřednictvím tohoto vztahu lze získat neocenitelnou zpětnou vazbu v podobě praktických poznatků od absolventů a mnoho dalších výhod. Cílem této práce je zhodnotit alumni systém Vysoké školy ekonomické v Praze v porovnání s obdobnými systémy českých i zahraničních univerzit a na základě tohoto srovnání a výsledků výzkumu navrhnout změny pro rozvoj systému. V práci jsou uvedeny teoretická východiska, charakteristiky vybraných systémů pro absolventy, jejich porovnání a návrh konkrétních doporučení pro systém práce s absolventy studia na VŠE. Součástí práce je výzkum v podobě dotazníkového šetření, při kterém byly zjišťovány názory absolventů a studentů VŠE v oblasti zpětné spolupráce se školou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.