Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Havlová, Adriana ; Pešková, Lenka (vedoucí práce)
Vnímání autority u pedagogů 1. stupně ZŠ
ZELENKOVÁ, Dominika
Diplomová práce se zabývá vnímáním autority u učitelů, kteří učí na prvním stupni ZŠ. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s touto problematikou souvisí. Například pojem "autorita", proměny ve vnímání tohoto pojmu postupem času, chápání pojmu autorita v alternativním školství, spojitost autority s kázní ve třídě nebo odměny a tresty ve vyučování. Praktická část práce je realizována za pomoci kvalitativního výzkumu na základě hloubkových rozhovorů. Cílem bylo získání informací, které souvisejí s autoritou učitele. Získaná data jsou vyhodnocená v sedmé kapitole.
Řízení lidských zdrojů v Junáku
Chytrá, Markéta ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Lejsal, Matěj (oponent)
Tato práce pojednává o řízení lidských zdrojů v Junáku se zaměřením na střediska - nejnižší organizační jednotky. Rozpracovává a doplňuje personální oblast ve Strategie 2022 obsahující vize, kterých chce Junák do roku 2022 dosáhnout. Cílem práce je zmapování praktických zkušeností řízení lidských zdrojů v dobře fungujících střediscích po personální stránce. Teoretická část zahrnuje vysvětlení základních pojmů řízení lidských zdrojů a věnuje se relevantním podtématům, která se k nim vztahují. Empirická část se rámcově dělí na dva oddíly. První oddíl představuje skautské hnutí obecně, skautskou organizaci ve Velké Británii a organizaci Junák a jejich strategie, organizační struktury a blíže se věnuje personálním odborům a podpoře dobrovolníků. V druhém oddílu se nachází samotný výzkum. V rámci výzkumu bylo dle kvalitativních indikátorů vybráno 60 středisek. Dle kvantitativních indikátorů a speciálních doporučení bylo osloveno 18 střediskových vedoucích a s nimi proběhlo 14 rozhovorů. Rozhovory se zaměřovaly na praktické zkušenosti, inspirace, vlastní postoje a názory střediskových vedoucích či jejich zástupců. Hlavním výstupem práce je doporučení pro řízení lidských zdrojů ve střediscích. Jedná se o souhrn informací využitelných při řízení dobrovolníků v Junáku, jehož základem jsou výstupy z...
Pojetí psychické odolnosti dítěte předškolního věku a jeho srovnání z pohledu rodičů a učitele
Frídová, Denisa ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Švandová, Martina (oponent)
bakalářské práce Název práce: Pojetí psychické odolnosti dítěte předškolního věku a jeho srovnání z pohledu rodiče a učitele Jméno a příjmení: Denisa Frídová Katedra: Katedra pedagogiky Filozofické fakulty UK v Praze Obor: pedagogika Vedoucí bakalářské práce: PhDr. Hana Krykorková, CSc. Počet stran: 66 Rok obhajoby: 2015 Klíčová slova: psychická odolnost resilience dítě předškolního věku seberegulace iniciativa vztahy/vazby Abstrakt Teoretická část V teoretické části práce je vymezen pojem psychická odolnost, dále jsou zde představena různá pojetí psychické odolnosti. Práce seznamuje čtenáře s faktory psychické odolnosti, které jsou pro její vývoj nesmírně důležité. Samostatná kapitola je věnována charakteristice dítěte předškolního věku. Pozornost je zaměřena na nejdůležitější oblasti tohoto období, jimiž jsou socializace dítěte, hra, vývoj seberegulace a iniciativy, a také na mateřskou školu jako důležitou instituci v tomto období. Empirická část Cílem praktické části je zjistit, zda se liší pohled rodiče a učitele na pojetí psychické odolnosti dítěte předškolního věku. Vzhledem k tomu, že se psychická odolnost vyvíjí ve dvou základních prostředích - rodině a škole, jsou zde sledovány rozdíly v pohledu na pojetí psychické odolnosti rodiče a učitele. Byl použit standardizovaný dotazník DECA-2.
Rizika odměn a trestů u dětí mladšího školního věku
Králová, Anežka ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá riziky odměn a trestů u dětí mladšího školního věku. Téma je analyzováno z několika různých směrů. Nejprve poukazuji na odlišnost vnímání odměn a trestů v minulosti a v současnosti, dále jej hodnotím z pohledu tří psychologických směrů, behaviorismu, humanistické psychologie a kognitivní psychologie. Ve stěžejní části práce určuji pomocí syntézy českých i zahraničních zdrojů hlavní rizika, která mohou nastat při odměňování a trestání. Také uvádím důvody, proč je práce zaměřena právě na období mladšího školního věku. Z poznatků této práce vyplývá, že rizika odměn a trestů jsou reálným problémem, o kterém se ale příliš nemluví, a ani není zcela znám jejich význam pro rozvoj osobnosti dítěte, a to i přes to, že výzkumy prokazují, jak mohou být odměny a tresty kontraproduktivní. Práce je určena hlavně rodičům, pedagogům a vychovatelům, kterým může pomoci zamyslet se nad negativními důsledky odměňování a trestání. Klíčová slova odměny, tresty, rizika, hodnocení, výchova, vzdělávání, děti, motivace, mladší školní věk, pochvala, výchovné prostředky
Systém odměňování v podniku
Žejšková, Kristýna ; Hamák, Petr (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Předmět diplomové práce „Systém odměňování v podniku“ analyzuje současný stav odměn a benefitů ve společnosti MARS Svratka, a.s. jako součást systému odměňování. Dále definuje jejich úlohu, smysl a navrhuje možná opatření vedoucí k vyšší spokojenosti zaměstnanců. Teoretická část práce se zaměřuje na poznatky z odborné literatury a řeší hlavně motivaci zaměstnanců a jejich odměňování. Praktická část se skládá z analýzy současného stavu podniku a na základě výsledků šetření byla vyhotovena doporučení pro tento podnik.
Vývoj odměn atletů sportovními svazy
Benda, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj odměňování českých atletů sportovními svazy za zisk medailí či za finálová umístění na vrcholných mezinárodních atletických soutěžích. Cílem práce je analýza zjištěných údajů o odměnách atletů poskytovaných Českým atletickým svazem a následné porovnání s odměnami českých sportovních svazů, které povede k možným návrhům a doporučením v odměňování atletů do budoucna. V teoretické části nejprve práce popisuje odměňování z pohledu managementu, včetně jeho řízení a různých druhů poskytovaných odměn. Poté se zabývá vývojem atletických závodů od jejich počátků, až po soutěže pořádané v dnešní době, včetně popisu jednotlivých mezinárodních soutěží, atletických svazů a federací, které soutěže organizují. V praktické části se práce zabývá odměnami pro atlety a jejich analýzou. Je zde popsán vývoj odměn v České republice a poté jsou tyto odměny porovnávány s ostatními českými sportovními svazy. Klíčová slova atletika, atletický svaz, odměny, komparace
Motivační mechanismus v řízení podniku
Pilíšková, Renata ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Fajčíková, Adéla (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivačním mechanismem ve vztahu k řízení podniku. Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit motivační systém ve společnosti Pramet tools s.r.o. a odhalit jeho možné nedostatky. Teoretická část spočívá v prostudování odborné literatury a vysvětluje základní pojmy, jako jsou management, motivace, stimulace. Dále jsou popsány nejznámější teorie pracovní motivace poskytující různorodé pohledy na motivační mechanismus. Tyto teoretické poznatky jsou využity v praktické části, která nejprve představuje společnost Pramet Tools, s.r.o. a následně analyzuje výsledky získané vlastním šetřením formou dotazníku. V návaznosti na získané informace byly shrnuty a sumarizovány výsledky, na jejichž základě byla vyslovena doporučení, která byla předložena vedení společnosti.
Motivace a stimulace zaměstnanců v podniku
Veselá, Michaela ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit oblast motivace a stimulace zaměstnanců ve zvolené organizaci a navrhnout případné změny v dané oblasti. Cílovou organizací je zvolen Odbor azylové a migrační politiky (OAMP) Ministerstva vnitra České republiky. Literární rešerše je členěna do několika samostatných logicky navazujících kapitol. Má za úkol podat čtenáři ucelený přehled o problematice motivace a stimulace zaměstnanců. Jsou zde popsány pojmy jako motiv, motivace, stimul, stimulace a rozdíly mezi nimi. Dále se práce zaměřuje na zdroje motivace, kterými jsou potřeby, návyky, ideály, hodnoty a zájmy. Nejsou opomenuty ani typy motivace, nejvýznamnější teorie a způsoby odměňování zaměstnanců. Ve vlastní části práce jsou popsány jednotlivé benefity, které zaměstnavatel nabízí. Práce objektivně zhodnocuje spokojenost zaměstnanců s nabízenými benefity a navrhuje případné změny ke zlepšení situace. Zjištění probíhá pomocí dotazníkového šetření, na jehož základě je navrhnuto doporučení změn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.