Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití networkingu v mezinárodním obchodě
Prchalová, Zuzana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Hlava, Eduard (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je vyhledat, co nejvíce možností využití networkingu v mezinárodním obchodě. Obchodní a sociální networking nabízí různé možnosti jeho využití. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku základního pojmu a také na dva nejdůležitější druhy networkingu. Mezi důležitou část práce patří výhody a nevýhody networking. V praktické části je podrobně popsán postup tvorby vlastního účtu na sociálním portálu LinkedIn a jeho následné spravování.
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn ve společnosti CertiCon, a.s.
Kulišová, Linda ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Mrázová, Kateřina (oponent)
Tato práce se zaměřuje na možnosti marketingu na sociální síti LinkedIn. První kapitola popisuje základní sociální sítě a jejich marketingové prostředí. Druhá kapitola se následně detailně věnuje sítí LinkedIn. Třetí kapitola se krátce věnuje společnosti CertiCon, a.s. a jejímu dosavadnímu působení na síti LinkedIn. Čtvrtá kapitola je již empirickou částí, zde jsou uvedeny konkrétní změny na firemním profilu společnosti.
Moderní komunikační a sociální sítě v pracovní době
Martínek, Michal ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Ticháková, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá využitím moderních komunikačních a sociálních sítí v pracovní době u českých zaměstnanců. Zaměřuji se zde především na sociální sítě Facebook a LinkedIn a komunikační sítě od konkurenčních společností Microsoft a Google. Po představení teoretické funkčnosti těchto sítí jsem si ověřil jejich praktické využití u zaměstnanců. V rámci své výzkumné sondy jsem si stanovil celkem tři hypotézy, které jsem postupně ověřoval pomocí výsledků z odpovědí mého dotazníku. Cílem těchto hypotéz bylo zjistit, jaké sítě a pro jaké účely využívají zaměstnanci v pracovní době. Poslední hypotéza byla zaměřena na názor respondentů na zefektivnění jejich práce prostřednictvím zmíněných sítí. Výsledkem této výzkumné sondy je zjištění, že zaměstnanci využívají rozdílné sítě pro pracovní a osobní účely v pracovní době, přičemž je častěji využívají pro osobní účely. Většina respondentů je přesvědčena o zefektivnění jejich práce díky sociálním a komunikačním sítím.
Social network LinkedIn and its role in recruitment
Zlocha, Ondrej ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Práce se zabývá sociálními médii obecně a dále jsou popsány základní oblasti personalistiky a proces náboru zaměstnanců, jeho způsoby a typy, dále sociální síť LinkedIn a její využití v náboru zaměstnanců. Použité metody výzkumu jsou dotazník, interview a zpracování odborné literatury. Cílem práce je přiblížit sociální síť LinkedIn a zjistit úroveň využití pro nábor ve firmách a zkušenosti uživatelů.
Use of social networks for recruitment
Ondejková, Ľubomíra ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi a jejich využitím při náboru nových zaměstnanců. Jejím cílem je posoudit, zda se sociální sítě mohou stát hlavní metodou při náboru zaměstnanců, zjistit názor náborových pracovníků na využívání sociálních sítí a porovnat tyto zjištění s obdobím před třemi lety. V neposlední řadě také charakterizovat vybrané sociální sítě a porovnat možnosti jejich využití. Teoretická část je věnována představení oblasti personalistiky a problematiky získávání pracovníků, dále obsahuje úvod do sociálních sítí, jejich historii a statistiky dnešního používání. Následuje rozbor možností sociálního náboru, načež navazuje analýza sociálních sítí Facebook, LinkedIn a Twitter. Obsahem praktické části je analýza dat získaných z výzkumu, realizovaného formou dotazníku a rozhovoru, mezi pracovníky v oblasti HR. Výsledky jsou porovnávány se stejným výzkumem, který byl realizován v roce 2012. Z obou částí je pak vytvořen závěr, prezentující shrnutí celé práce.
Využití sociálních médií pro nábor pracovníků
Sumarová, Zuzana ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá sociálními médii a jejich vlivem na nábor pracovníků. V práci je popsán obor personalistiky, zejména proces získávání pracovníků. Dále jsou definována základní sociální média a následně analyzovány některé způsoby jejich využití v procesu náboru. Cílem práce je charakterizovat vybraná média a posoudit, zda se mohou stát hlavním nástrojem pro nábor pracovníků.
Vybrané nástroje získávání a výběru pracovníků v současnosti
Hapáková, Veronika ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Bezpalec, Richard (oponent)
V této diplomové práci se věnuji vybraným nástrojům získávání a výběru uchazečů a to konkrétně klasickému formátu životopisů a sociálním sítím, jako je LinkedIn a Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury a internetových zdrojů obecně popisuji personální práci, a personalistiku, dále pracovníka a jeho pracovní výkon a motivaci. Důležitou součástí je představení způsobů získávání potenciálních uchazečů a pak popis používaných nástrojů, tedy popis životopisu a sociálních sítí. Praktická část se věnuje dotazníkovému výzkumu struktury a obsahu životopisů a pro uchazeče tak představuje unikátní pohled personalistů. Druhý výzkum se zabývá sociálními sítěmi a jejich využítím mezi personalisty. Tento výzkum probíhal formou řízených rozhovorů. Závěr práce shrne výsledky obou výzkumů.
Využití sociálních sítí v podnikových informačních systémech
Kulíšková, Romana ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na současné sociální sítě a jejich možné využití v podnikových informačních systémech. Práce je rozdělena do několika kapitol, kde v prvních kapitolách je vysvětlen pojem sociální sítě, jejich vznik, historie a vývoj. Popsány jsou i principy jejich fungování a výhody a nevýhody využívání. Další kapitola se zabývá problematikou podnikových informačních systémů, především jejich vývojem a současnými trendy, kam lze zařadit bezpochyby i sociální CRM, o kterém se v současnosti velmi hovoří a který je v oblasti podnikových informačních systémů žhavým trendem. Po této teoretické části následuje část praktická, kde jsou stanoveny hlavní cíle práce, hypotézy a je popsána metodika. V této části se zabývám především analýzou provedeného průzkumu a konfrontací stanovených hypotéz. Závěrečným výstupem je vyhodnocení definovaných hypotéz a celkové shrnutí problému. Hlavním přínosem práce je popsání současných trendů v sociálních sítích a jejich působení v podnikové praxi, analýza využití sociálních sítí v pracovním prostředí a celkové shrnutí této problematiky.
Internetové zdroje headhuntingových firem
Koblížková, Petra ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá zdroji, které používají headhuntingové firmy pro výběr vhodných kandidátů. Nejdříve se čtenář v první kapitole seznámí s tím, jak headhuntingové společnosti fungují a jaké je zastoupení těchto firem na českém a světovém trhu. V následující kapitole jsou podrobně probrány nejdůležitější zdroje, které headhuntingové firmy používají, přičemž tyto zdroje byly rozděleny na skupiny aktivní a pasivní podle toho, zda kandidát práci aktivně sám hledá, nebo jestli je osloven headhunterem. V další kapitole je popsáno dotazníkové šetření, ve kterém autorka zkoumala, jaké jsou nejvyužívanější zdroje ze strany uchazečů o práci. Následně je vysvětleno, jak postupovat, aby se uchazeč stal pro headhuntera atraktivnějším, a jak si jeho zájem udržet. Výstupem této práce jsou pak doporučení optimálních zdrojů při vyhledávání kandidátů na různé pozice na základě porovnání zjištěných výsledků z dotazníkového šetření a metod, které využívají headhunteři.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.