Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí315 - 324další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spolkový život agrárních akademiků v Brně v době meziválečné (s pokusem o obecnější přesah)
Mikovcová, Alena
Studentské kluby agrární strany působily v Praze, Brně a Bratislavě od 20. let do r. 1938, kdy byly zrušeny. Vývoj studentské agrární komunity odrážel její vztah k ideologii, politice a mocenským strukturám agrární strany. Mimořádnou roli v ní sehrála generace, která se zformoval v r. 1925 ve Švehlově koleji v Praze. Ve 30. letech působila jako mozkový trust agrární strany. Ve fakultní politice se agrárníci v r. 1936 přesunuli ze středu na pravici studentského politického spektra. Po Mnichovu se agrární kluby aktivně podílely n zglajšaltování českého studentského hnutí.
Analýza spotřebního chování - cukrovinky
Jirkovská, Hana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce analyzuje spotřební chování týkající se čokoládových tyčinek. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Hlavní částí je výzkum formou dotazníků mezi studenty VŠE. Zjišťuje oblíbenost jednotlivých značek čokoládových tyčinek a jednotlivých prodejních míst v areálu školy. Výsledky jsou použity pro formulaci doporučení pro strategii prodeje.
Analýza počítačové gramotnosti studentů VŠE
Rychetský, Filip ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Pírková, Kateřina (oponent)
Práce se zabývá teoretickými a praktickými aspekty získávání počítačové gramotnosti. Teoretické vymezení pojmu počítačová gramotnost v souvislosti s dalšími aspekty vymezuje rámec k analýze počítačové gramotnosti studentů VŠE po absolvování základních celoškolsky povinných kurzů informatiky. Cílem je zjistit úroveň stávajících počítačových dovedností a porovnat, zda získané znalosti stačí studentům na profesní pozice, k jejichž rutinní agendě potřebují počítače. Součástí práce je proto i průzkum počítačových dovedností vybraných předních firem na našem trhu. Na základě srovnání dovedností mezi studenty a společnostmi budou v případě diferencí mezi jedním a druhým nastíněny návrhy vedoucí ke zlepšení počítačové gramotnosti na VŠE.
Vliv studentských výměn na příjezdový cestovní ruch
Kašparová, Marie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na vliv studentských výměnných programů na příjezdový cestovní ruch. K tomu jsou požívány nejrůznější statistiky, ale i dotazník vyplněný zahraničními studenty a individáelní reakce výměnných studentů na danou problematiku. V kapitole jedna se pozornost zaměřuje především na samotné výměnné programy, kterých je možné se v České republice zúčastnit a zároveň díky kterým je možné do České republiky přijet. V druhé kapitole už je pozornost obrácena na výměnné studenty, jejich zvyklosti související s pobytem a jejich vliv na příjezdový cestovní ruch.
Factors influencing students of universities in Czech Republic while choosing their holiday
Jadroňová, Daniela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Mladí lidé představují nejrychleji rostoucí skupinu cestovního ruchu. Studenti si užívají cestování díky novým sociálním kontaktům, možnosti poznávání nových zemí a jejich kultury a získávání zkušeností. Každý student je jedinečný, ovšem existují faktory ovlivňující studenty bez rozdílu. Prvá část této práce představuje hlavní determinanty a segment studentů. Druhá část se skládá z vyplněného dotazníka. A závěrečná část obsahuje analýzu interakce jednotlivých faktorů, které ovlivňují mladé lidi v České republice.
Praktické úkoly na vysokých školách
Malček, Michal ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kahoun, Jindřich (oponent)
Práce prochází od systémových a ekonomických aspektů vzájemných vlivů mezi vysokými školami a podnikatelským prostředím k využitelnosti studentských znalostí v reálném podnikovém prostředí. Nejdůležitější součástí teoretické kapitoly je popis a zhodnocení různých forem spolupráce studentů, akademických pracovníků a podnikatelské sféry. Na některé z těchto forem poté navazuje diskuze role webových technologií v procesu spolupráce uvedených subjektů. Na tomto základu jsou v další kapitole zpracovány interpretace propočtů ekonomických dat, výstupů z vlastního průzkumu, ale také interpretace závěrů několika externích analýz. Hlavním cílem analytické části je zejména odhalení a zhodnocení tržních příležitostí na poli zprostředkování vybraných forem spolupráce. Závěrečná část práce je pak reakcí na odhalené příležitosti formou návrhu vlastního projektu.
Výzkum trhu spotřebních předmětů a služeb
Šramotová, Martina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce zkoumá trh ústní hygieny. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje nákupní zvyky studentů vysokých škol. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu a formuluje marketingová doporučení.
Průzkum požadavků studentů na ideální bydlení
Jůzl, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Baňka, Jiří (oponent)
Tématem této práce je průzkum požadavků na ideální bydlení. Cílovou skupinou jsou studenti vysokých a vyšších odborných škol. Výzkum je zaměřen na požadavky, které se týkají zejména prvního bydlení po ukončení studia. Práce si klade za cíl odhalit představy studentů o ideálním bydlení, rozpoznat možné budoucí trendy, zjistit jaké aspekty jsou při výběru nemovitosti nebo bydlení nejdůležitější. Dále také poukazuje na rozdílné názory mužů a žen, či různých věkových skupin studentů. Průzkum probíhal od 1.12.2006 do 15.12.2006 a odpovědělo na něj 232 respondentů. Mezi dotázanými bylo 121 žen a 111 mužů. Jedná se o studenty z různých vysokých škol. Pro účely výzkumu jsem zvolil on-line metodu, tedy metodu sběru dat pomocí internetu. První část práce je teoretická. Je zde rozebrána metodika marketingového výzkumu, jeho členění a celkový proces výzkumu. Druhá část je zaměřena na sekundární výzkum a analýzu sekundárních dat. Samotný primární výzkum je v části třetí. Zde jsou rozpracována data z dotazníků a interpretovány výsledky průzkumu. Závěr této práce je věnován stručnému shrnutí celého průzkumu. Dokument také obsahuje přílohy, ve kterých jsou tabulky četností a dotazník.
Spokojenost zákazníků s nákupy přes internet
Holá, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Meloun, Luboš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je spokojenost zákazníků s nákupy přes internet. Cílem práce je zhodnotit, jak jsou studenti spokojeni s internetovými nákupy, jak často a co nakupují, jaké jsou výhody a nevýhody těchto nákupů a možná doporučení do budoucnosti pro obchodníky i pro zákazníky. K tomuto účelu jsem sestavila dotazník, který má 11 otázek. Dotazovanými jsou studenti vysokých škol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí315 - 324další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.