Název: Vnímání TV reklamy VŠ studenty a její výzkum
Překlad názvu: The perception of TV advertising by the university students and its research
Autoři: Stakhariuk, Liudmyla ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: online dotazování; TV reklama; vysokoškolští studenti; účinnost reklamních sdělení; The effectiveness of advertisement communication; The online interrogation; The university students; TV advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26836

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73171


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet