Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31,382 záznamů.  začátekpředchozí31373 - 31382  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.19 vteřin. 

Interbank payment system in the Czech Republic
Šlachtičová, Zuzana ; Paholok, Igor (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je podstata fungování mezibankovního platebního styku v České republice v současné době a jeho předpokládané změny po přijetí jednotné měny eura. Snahou je přiblížit činnost jediného platebního systému CERTIS, jeho principy a základní vlastnosti. Zároveň se práce věnuje i informační síti SWIFT, která zajišťuje přenos dat týkajících se mezibankovních převodů. Druhá část práce je zaměřena na evropské platební systémy TARGET, EURO 1, STEP1, STEP 2 a projekt SEPA, jehož hlavním cílem je integrace hotovostního a bezhotovostního platebního styku. Poslední kapitola je vyjádřením předpokládaných změn platebního styku mezi bankami po přijetí eura v ČR.

Network marketing as an opportunity
Hakun, Peter ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit princip fungování síťového marketingu, popsat jeho výhody, nevýhody a příležitost, kterou představuje pro výrobce, distributora i spotřebitele. První kapitola definuje síťový marketing a vysvětluje princip jeho fungování a historii. Druhá kapitola srovnává síťový marketing s klasickou formou distribučního řetězce z pohledu výrobce i spotřebitele. Příležitosti, které síťový marketing nabízí distributorům, jsou popsané ve třetí kapitole, které také poukazuje na rozdíly mezi síťovým marketingem a pyramidovými strukturami. Poslední kapitola představující praktickou část přibližuje využití síťového marketingu ve firmě Amway.

Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Elšík, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta Baracka Obamy demonstruje moderní způsob vedení úspěšné předvolební politické kampaně s využitím ICT technologií.

Využití neuronových sítí při obchodování s akciemi
Lahodová, Martina ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) ; Stádník, Bohumil (oponent)
Neuronové sítě se v poslední době staly nejrychleji se rozvíjející oblastí počítačových věd. Mají výrazný interdisciplinární charakter, což umožňuje jejich aplikace v mnoha odvětvích lidské činnosti např. v prostředí kapitálových trhů. Cílem této práce je aplikovat model perceptronu pro výpočet budoucí ceny u vzorku akcií, zjistit přesnost predikce a vyvodit závěr o spolehlivém uplatnění neuronových sítí. Úvodní kapitoly práce se zabývají obecnými principy fungování neuronových sítí, jejich tříděním a překládají různé způsoby učení. Analytická část se věnuje tvorbě a použití modelu perceptronu a analýze dosažených výsledků.

Spolupráce správců daně při potírání dańových úniků v DPH
Papřoková, Veronika ; Zídková, Hana (vedoucí práce) ; Toman, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá jednotlivými opatřeními administrativní spolupráce správců daní při potírání daňových úniků v oblasti DPH, které se v současné době využívají v Evropské unii. Mezi nejčastější administrativní opatření lze zařadit výměnu informací na žádost nebo bez žádosti, systém VIES, multilaterální kontroly a decentralizovanou síť Eurofisc. Hlavním cílem je shrnutí jednotlivých opatření s důrazem na administrativní spolupráci a zhodnocení její efektivnosti v boji proti daňovým únikům. Další část práce se věnuje typům daňových úniků a nástrojům, které jsou proti nim v České republice využívány.

Aplikace web 2.0
Krutský, Matyáš ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá jedním z trendů Web 2.0 - hybridními webovými aplikacemi, tzv. mashupy. Ve stručnosti se snaží popsat fungování takových aplikací a rozdělit je na různé typy. V první části čtenáře zasvěcuje do pojmu Web 2.0, který dal vzniknout mashup aplikacím. Představuje základní pojmy a uvádí čtenáře do pojmu mashup. Druhá část se věnuje ekonomickým aspektům tvorby mashup aplikací z pohledu tvůrců různých typů mashup aplikací a tvůrců API rozhraní. Cílem je uvést přehled možností profitu z mixování webových služeb. Třetí část popisuje různé typy rozhraní přes které mohou webové aplikace komunikovat. Stručně popisuje REST, XML-RPC, SOAP, Javascriptové API a screen scraping. Cílem této kapitoly je stručně popsat daná rozhraní a dát čtenáři základní přehled k podrobnějšímu studiu. V další části je představena ukázková aplikace spojující službu rajče.net pro sdílení fotografií na internetu s komunitní sítí Facebook. Předposlední část je věnována přehledu automatických nástrojů pro tvorbu datových mashupů Openkapow Robots, Yahoo! Pipes a službě Dapper. Stručně mapuje možnosti jejich použití. Poslední části je stručný přehled situace ohledně mashupů v České republice.

Monetizace internetového obsahu
Baranyk, Jan ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce popisuje nejrůznější metody monetizace internetového obsahu. Cílem je nabídnout přehled nejvhodnějších služeb a nástrojů pro vlastní webový projekt či weblog. Vzhledem k různorodosti každého webu a internetu celkově se nejedná o dokonalý návod, či postup, který by šel uniformě aplikovat na každý projekt. Většina poznatků je získána několikaletým užíváním popisovaných služeb a mými vlastními zkušenostmi s psaním weblogů. Celá práce je rozdělena do několika úvodních oddílů popisujících nejrůznější metody fungování reklamních systémů, optimální umístění reklamy či metody udržení návštěvníka. Hlavní část práce se skládá z popisu a zveřejnění zkušeností s jednotlivými reklamními sítěmi. Závěrečný oddíl zmiňuje možnosti prodeje vlastního webového projektu.

Profesionální tlumočník ve 21. století: nové technologie a sociální sítě
Stoklasová, Hedvika ; Čeňková, Ivana (vedoucí práce) ; Mraček, David (oponent)
Předkládaná práce se zabývá novými technologiemi a sociálními sítěmi v oblasti tlumočení. Teoretická část popisuje, jak technologický vývoj v průběhu času proměnil samotné tlumočení i způsob práce tlumočníků a jaké možnosti nabízí tlumočení nové technologie. Dále teoretická část nastiňuje historii a fungování sociálních sítí Facebook, Twitter a LinkedIn a popisuje možnosti, které tyto sítě nabízí v oblasti marketingu. Empirická část představuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zmapovat obecné trendy v používání nových technologií a sociálních sítí mezi českými tlumočníky. Online dotazníkové šetření se zaměřilo mj. na to, do jaké míry jsou čeští tlumočníci vybaveni chytrými zařízeními, jaké mají povědomí o technických novinkách a zdali využívají sociální sítě i pro profesní účely. V neposlední řadě pak dotazník zjišťoval, jestli tlumočníci využívají i možnosti marketingu na sociálních sítích. Výzkum proběhl na vzorku 150 lidí. Výsledky analýzy sebraných odpovědí ukázaly, že vybavenost chytrými zařízeními je mezi respondenty poměrně vysoká, vůči netradičním způsobům tlumočení jsou respondenti spíše skeptičtí a sociální sítě tlumočníci využívají spíše ke komunikaci v rámci tlumočnické komunity, nikoliv pro marketing. Klíčová slova: tlumočení, nové technologie, tablet, sociální sítě,...

Platforma pro tvorbu elektronického obchodu
Hladiš, Petr ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronického obchod může nabídnout svým zákazníkům a díky nimž je možné získat konkurenční výhodu nad ostatními obchody. Mimo popisu fungování vlastního obchodu jsou zde popsány také možnosti propagace a marketingu obchodu na internetu a základní programátorské techniky, které by měli být pro programování obchodu použity.

Ad Hoc Network Scenarios and Different Types of Attacks
Rexa, Denis ; Kenyeres, Martin (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
In this semester thesis dedicated to MANET networks and security threats are compared the routing protocols AODV vs OLSR vs ZRP. Next chapter is dealing with a broadcast storm and discussed in more detail basic types of attacks in MANET networks with proposals to suppress the impact on the functioning of the network. In the next chapter, it is shown and described an environment of NS-3 simulator with that program and simple way how to reach the information. The last chapter shows the influence of black-hole attack on the network, and a proposal for its elimination.