Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,165 záznamů.  začátekpředchozí3113 - 3122dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing hotelového zařízení
Lutovský, Jan ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou hotelnictví a hotelového zařízení. Poukazuje na důležitost používání marketingu v odvětví služeb. V teoretické části práce charakterizuje hotelnictví a popisuje standardizaci ubytovacích zařízení. Dále se bakalářská práce věnuje marketingu a marketingovému mixu. V praktické části je aplikována situační analýza a analýza marketingových nástrojů na vybraný penzion. Na základě těchto analýz je uvedeno doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě GRENA, a. s.
Chalašová, Olga ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní informace o firmě GRENA, a. s., seznamuje s její historií a vývojem. Informuje o hospodaření firmy a jejím postavení na trhu. Provádí analýzu nástrojů marketingového mixu v pořadí produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru práce je podáno shrnutí zjištěných skutečností a vyjádření tykající se budoucnosti firmy. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě a na některé z nich je ve vlastním obsahu práce odkazováno.
Marketingový mix ve vybrané organizaci se zaměřením na komunikaci.
Bábová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dočkalová, Lenka (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat uplatňování nástrojů marketingového mixu, zvláště pak komunikačního mixu ve zvolené organizaci. Na základě získaných informací analyzovat situaci a navrhnout možná opatření.
Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Rosínová, Ivana ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Barum Continental, spol. s.r.o.
Anderle, Jiří ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje analýzu marketingového mixu ve společnosti Barum Continental spol. s.r.o.,následné zhodnocení efektivnosti marketingového mixu a zlepšovací návrhy problematických částí analyzovaného celku. Jedná se zejména o analýzu produktu společnosti,což jsou v drtivé většině pneumatiky pro osobní, nákladní a užitková vozidla, analýzu cenové strategie firmy, distribuční politiky a komunikačního mixu.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Alžběta (oponent)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Adélka, a.s.
Knapová, Jitka ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní informace o společnosti Adélka, a.s., její historii, současnosti, organizační struktuře, předmětu podnikání a vývoji zisku v posledních letech. Práce dále analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, v pořadí produkt, cena, komunikační mix a distribuce. V závěru se nachází celkové shrnutí a návrhy a doporučení ke zlepšení současného využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě. Celou práci doplňují čtyři přílohy, které se do vlastního obsahu nehodily. Tyto přílohy jsou: katalog a ceník konzumního pečiva a dva plakáty na nové výrobky.
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fiala, René (oponent)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Vondráková, Michaela Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Analýza nástrojů marketingového mixu v penzionu Dvůr Karolín
Smetanová, Adéla ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozborem jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku, hodnotí správnost jejich použití a navrhuje doporučení na zlepšení. Analýza se zaměřuje na odlišnosti použití nástrojů marketingového mixu ve službách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,165 záznamů.   začátekpředchozí3113 - 3122dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.