Název: Analýza nástrojů marketingového mixu v penzionu Dvůr Karolín
Autoři: Smetanová, Adéla ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá rozborem jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku, hodnotí správnost jejich použití a navrhuje doporučení na zlepšení. Analýza se zaměřuje na odlišnosti použití nástrojů marketingového mixu ve službách.
Klíčová slova: analýza; marketingový mix; nástroje; služby

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5593

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3036


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet