Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Barum Continental, spol. s.r.o.
Autoři:
Anderle, Jiří ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce obsahuje analýzu marketingového mixu ve společnosti Barum Continental spol. s.r.o.,následné zhodnocení efektivnosti marketingového mixu a zlepšovací návrhy problematických částí analyzovaného celku. Jedná se zejména o analýzu produktu společnosti,což jsou v drtivé většině pneumatiky pro osobní, nákladní a užitková vozidla, analýzu cenové strategie firmy, distribuční politiky a komunikačního mixu.
Klíčová slova:
Barum; Continental; komunikační mix; marketingový mix; pneumatiky; Semperit; Uniroyal
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5694