Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,165 záznamů.  začátekpředchozí3103 - 3112dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě SETO, spol. s r.o.
Zítková, Jindra ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce nejprve seznámí čtenáře s obecnými informacemi o společnosti SETO, spol. s r.o., zejména s historií a předmětem činnosti. Dále jsou popisovány a analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu společnosti. Tyto nástroje jsou produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru je zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy, které by vedly ke zlepšení situace v dané oblasti.
Zavádění nového výrobku na trh (pořadač "One tip")
Kotrlová, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petříčková, Margit (oponent)
Tématem práce je zavedení nového pořadače OneTip na trh, cílem bylo zhodnotit správnost a vhodnost použitých marketingových nástrojů. V marketingových doporučeních jsou definovány kritické body projektu a návrh vlastního řešení.
Analýza marketingových aktivit firmy Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšánková, Alžběta (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve firmě Hennlich Industrietechnik, s.r.o. se zaměřením na komunikaci se zákazníkem, konkurencí i uvnitř firmy. Práce řeší v jednotlivých kapitolách využívání nástrojů komunikačního mixu, rozdílný přístup k marketingovému řízení manažerů odštěpných závodů, efektivnost marketingových aktivit a jejich vliv na obrat i zisk firmy. Porovnává výsledky hospodaření jednotlivých odštěpných závodů a dává je do souvislosti s výsledky marketingových aktivit. Následně upozorňuje na nedostatky a hledá řešení ke zvýšení efektivnosti marketingu.
Ekonomická analýza multifunkčního sportovního areálu
Sýkora, Robert ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Bohuslav, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou společnosti provozující multifunkční sportovní zařízení, jejíž hlavní činností je provozování lanových drah a lyžařských vleků, provozování tělovýchovných zařízení a zařízení pro rekondici a regeneraci. Práce by měla poskytnout komplexní pohled na fungování společnosti. Představit marketingový mix společnosti a pomocí finanční analýzy posoudit hospodaření společnosti.
Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software
Klega, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kasan, Ondřej (oponent)
Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Bidlová, Karolína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Rodenstock ČR s.r.o
Toušová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí se firma bez dokonale zvládnutého marketingového řízení neobejde. Její úspěch již tedy nezávisí jen na dokonalém výrobku, ale stále častěji na důkladně propracovaném marketingovém plánování, realizaci a kontrole. A to jsou právě tři složky marketingového řízení, které jsou mezi sebou úzce propojeny. Výsledkem tohoto procesu je poté marketingový plán, který firmě pomáhá dosáhnout vytyčeného cíle.
Podniková studie
Černík, Peter ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
V práci je popísaný návrh podnikateľskej štúdie spoločnosti zo zameraním na internetový predaj a následnú donášku tovaru domov. Práca je zameraná na založenie podniku, marketingový mix, swot analýza, ďalej tiež popisuje obchodný plán, rozvahu, výkaz ziskov a strát, finančné toky a popis riadenia v organizačnej schéme. Cieľom je vyhodnotiť efektívnosť podľa jednotlivých parametrov k praktickej realizácii.
Analýza marketingového mixu s využitím segmentovaného přístupu společnosti Simcar v.o.s. 2004 - 2007
Černý, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Analýza marketingového mixu s využitím metod segmentace trhu a benchmarkingu. Nalezení slabých míst a jejich eliminace. Přehodnocení dosavadní marketingové strategie.
Management a marketing lázeňství a hoteliérství
Klímová, Eva ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Odcházel, Jiří (oponent)
Cílem práce je na základě provedené marketingové analýzy navrhnout strategie a doporučení pro oblast marketingu vybraného lázeňského hotelu. Tato analýza byla provedena za pomoci klasických nástrojů marketingu, kterými jsou marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence a podobně. Praktická část je zaměřena na karlovarský hotel 5* Carlsbad Plaza, který je prvním spa a wellness hotelem v Karlových Varech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,165 záznamů.   začátekpředchozí3103 - 3112dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.