Název:
Zavádění nového výrobku na trh (pořadač "One tip")
Překlad názvu:
New product launch of lever arch file OneTip
Autoři:
Kotrlová, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petříčková, Margit (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je zavedení nového pořadače OneTip na trh, cílem bylo zhodnotit správnost a vhodnost použitých marketingových nástrojů. V marketingových doporučeních jsou definovány kritické body projektu a návrh vlastního řešení.A main topic of thesis has been new product launch of lever arch file OneTip. The goal has been to evaluate propriety and correctness of marketing tools used. I defined crucial project points and set up my own solutions and proposals in marketing recommendation chapter.
Klíčová slova:
inovace; marketingový mix; zavedení nového výrobku; innovation; marketing mix; new product launch
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8140