Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klasifikační framework
Koroncziová, Dominika ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace klasifikačního software postaveného na knihovně RapidMiner. Výsledná aplikace bude sdružovat nejpoužívanější algoritmy a procesy implementované v RapidMineru do jednoduchého použitelného programu. Součástí nároků na aplikaci je jednoduché rozhraní pro ovládání z příkazové řádky, stejně jako grafické rozhraní zjednodušující nastavení více parametrů. Aplikace má také umožňovat tvorbu samostatných jednoúčelových programů, sloužících na opakovanou klasifikaci s použitím předem natrénovaného modelu. Nad rámec původního zadání je implementována i práce s textovými daty z Wikipedie, jejich stáhnutí a předzpracování a následné použití jako trénovacích dat. Text práce se zabývá postupně jednotlivými algoritmy a popisem kvalifikačních algoritmů, jejich vlastnostmi a použitím, a popisuje návrh a implementaci systému. V rámci práce byla vykonána i sada několika testů pro ověření výkonu a funkcionality aplikace. Jejich výsledky jsou shrnuty v závěru práce.
Program pro správu psích rodokmenů
Gorzolka, Lukáš ; Straka, Martin (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací programu pro vytváření a správu psích rodokmenů v jazyce Java. Navržený program je přenositelný a je schopen provádět operace nad databází psů, umožňuje procházet rodokmeny vybraných psů a pro vybranou fenu vyhledat vhodného psa ke krytí. V závěru práce jsou zhodnoceny přínosy této aplikace a nastíněny její další možnosti rozšíření.
Generování školních rozvrhů
Pchálek, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na problém generování školních rozvrhů. Řešení je implementováno v jazyce Java a je založeno na dvou heuristických algoritmech(monte carlo a simulované žíhání). Výsledné řešení je pak porovnáno s již existujícími aplikacemi.
3D aplikace v Javě
Slavík, Roman ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje rozdíly mezi grafickými knihovnami Java3D API a jMonkey engine. První část práce je zaměřena na vlastnosti a rozdíly v architektuře obou knihoven. Ve druhé části je pomocí několika testů srovnán jejich výkon, přičemž důraz je kladen zejména na počet vykreslených snímků za vteřinu, vytížení procesoru a pamětovou náročnost. Třetí část se pak zabývá návrhem a implementací demonstrační aplikace v prostředí jMonkey engine.
Výukový program pro demostraci principů indexování
Škurla, Ján ; Lukáš, Roman (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je demonstrace jedné z metod indexování, a to B+ stromu pro předmět databázové systémy. Cílem bylo vytvoření výukového appletu, kterí má sloužit jak názorná ukázka vnitřní struktury B+ stromu s popisem jednotlivých operací; vkládání, vyhledávávání a mazání.
Grafická prezentace zvoleného algoritmu perfektního hashování
Kubica, Jakub ; Puš, Viktor (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Hlavným predmetom tohto dokumentu je jednoduchá aplikácia v Jave, ktoréj úlohou je prezentovanie perfektných hashovacích algoritmov, konkrétne algoritmu CHM a FCH. Ďalej sa táto správa zameriava na objasnenie niektorých pojmov z oblasti hashovania a návrhu intuitívneho grafického uživateľského rozhrania.
Počítačem řízený hráč hry Blokus založený na metodách umělé inteligence
Sulaiman, David ; Hrubý, Martin (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá porovnáváním dopředných neuronových sítí s algoritmy teorie her pomocí deskové hry Blokus. V teoretickém úvodu jsou popsány vlastnosti neuronových sítí a~práce s nimi a zároveň jsou nastíněny algoritmy teorie her. Druhá část se věnuje implementaci jednotlivých hráčů založených na popsaných principech a stručnou charakteristikou grafického uživatelského rozhraní aplikace. V závěru práce byly provedeny testy hodnotící jednotlivé hráče, které byly zpracovány do grafů.
Pokročilý nástroj pro monitorování Oracle Databáze
Mikulka, David ; Chmelař, Petr (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje možnosti monitorování Oracle Databáze 10g a 11g. Seznamuje s nástroji použitelnými pro monitorování a popisuje interní katalogy databáze, které uchovávají statistiky a informace o běžících databázových instancích, včetně jejich historie. Následně popisuje návrh aplikace pro monitorování Oracle databáze, popis její implementace a její zhodnocení a porovnání s ostatními podobnými aplikacemi.
Aplikace v jazyce Java ovládané přes WWW
Homola, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem je navržení a implemetace knihovny pro tvorbu aplikací, které bude možné ovládat vzdáleně přes WWW. Tato knihovna bude poskytovat virtualní grafické uživatelské rozhraní a bude zajišťovat komunikaci se skutečným vzdáleným grafickým uživatelským rozhraním, které bude navrženo jako applet aplikace v jazyce Java a se kterým bude možné ovládat vzdálenou aplikaci. Návrh řešení je založen na vzdáleném volání metod (RMI), které bude zajišťovat komunikaci mezi appletem a aplikací běžíci na serveru.
Software pro správu reklamních ploch v tiskovinách
Maleček, Václav ; Jurka, Pavel (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje vývoj informačního systému pro správu reklamních ploch v tiskovinách včetně úvodu do problematiky, definice požadavků, návrhu, implementaci a diskuzi o plánovaných rozšířeních aplikace. Při návrhu a implementaci aplikace byl kladen důraz na intuitivní a pohodlné ovládání uživateli. Systém je naprogramován v jazyce Java, pro zajištění persistence dat byl využit systém Hibernate a grafické uživatelské rozhraní využívá framework Swing. Vlastní uložení dat je zprostředkováno databází MySQL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.