Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sbírka řešených příkladů z finanční matematiky pro 2. stupeň ZŠ- peníze, hospodaření domácnosti
KŘÍŽOVÁ, Markéta
Cílem této bakalářské práce je seznámit žáky základní školy se základními principy finanční gramotnosti, neboť její znalost je nezbytná pro správné rozhodování ve světě financí. Bakalářská práce je koncipována jako sbírka řešených úloh, která má sloužit žákům druhého stupně základní školy. Tato závěrečná práce se zabývá problematikou a řešenými příklady z praxe. Témata, na která je práce zaměřená, jsou reklamace, reklama, rodinný rozpočet, inflace, měnový kurz, cena výrobku/služby (DPH) a hotovostní a bezhotovostní forma peněz.
Reklamace zboží z pohledu spotřebitele
Schulhauser, Robert ; Tichý, Luboš (vedoucí práce) ; Hendrychová, Michaela (oponent)
Reklamace zboží z pohledu spotřebitele Tato diplomová práce se věnuje problematice reklamace zboží spotřebitelem, což už přinejmenším jeden z nás jednou učinil. Práce je rozdělena do čtyř kapitol a jejím cílem je podrobně popsat současnou právní úpravu ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele v návaznosti na ustanovení občanského zákoníku, zejména zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě. První kapitola práce se zabývá obecným vymezením ustanovení dopadajících na danou problematiku. Jedná se o představení spotřebitelské kupní smlouvy a její zařazení do obecné úpravy kupní smlouvy včetně poukázání na právní předpisy Evropské unie dotýkající se práv z vadného plnění a určitých aspektů reklamace zboží. V druhé kapitole jsou vymezeny pojmy jako spotřebitel, podnikatel, zboží, vadné plnění ve spojení se spotřebitelskou kupní smlouvou a jejich chápání ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku. Ve třetí kapitole definuji základní pojem této práce, a to reklamace. V návaznosti na to rozebírám specifické náležitosti spojené s uplatněním reklamace. Jedná se o vytknutí vady, uplatnění konkrétního práva z vady a jeho konkludentní či eventuální způsob. Současně se zabývám nutností předat zboží podnikateli a pojednávám o povaze povinností spojených s reklamací vymezených v zákoně o...
Právo z vadného plnění ze smlouvy o zájezdu
Šuťaková, Veronika ; Tichý, Luboš (vedoucí práce) ; Hendrychová, Michaela (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na právo z vadného plnění ze smlouvy o zájezdu, které představuje dílčí část právní úpravy zájezdu. S ohledem na značný rozvoj cestování, je toto téma velmi aktuální a je třeba zabývat se otázkami, které vyvstávají při aplikaci právních ustanoveních v praxi. Cílem práce tak je zodpovědět otázky, na které, byť jsou aktuální a v praxi často objevující se, neexistuje jasný právní názor ani dostatek zdrojů, ze kterých lze čerpat. Základem pro psaní práce bylo současné znění občanského zákoníku, zákona o cestovním ruchu, zákona o ochraně spotřebitele a směrnice č. 90/314/EHS, které byly porovnávány s novou směrnicí č. 2015/2302 a z ní plynoucí navrhované právní úpravy mimo jiné občanského zákoníku. Diplomová práce se skládá ze šesti kapitol, včetně úvodu a závěru. V úvodu je nastíněn základní směr práce a položeny otázky, jejichž zodpovězení je cílem práce. Obsahem druhé kapitoly je definice smlouvy o zájezdu prostřednictvím několika právních předpisů, dále definice smluvních stran smlouvy o zájezdu a s tím související představení jejich práv a povinností. Nejzásadnější část této kapitoly pro diplomovou práci je představení postavení zákazníka, který uzavřel smlouvu o zájezdu a zákazníka, v jehož prospěch byla smlouva o zájezdu uzavřena. Třetí kapitola obsahuje krátké...
Software pro online reklamace
Pololáník, Petr ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvářením moderních webových aplikací. Jsou rozebrané technologie, které se používají při návrhu a implementaci těchto aplikací. Práce se převážně zabývá vytvořením aplikace pro vyřizování reklamací. Aplikace slouží jako služba pro internetové obchody
Ochrana spotřebitele v železniční dopravě
Hrbáčková, Lucie ; Hásová, Jiřina (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je ochrana spotřebitele v železniční dopravě. Jejím cílem je zjistit, jaké je současné postavení spotřebitele v železniční dopravě, tj. jaká práva a povinnosti spotřebiteli náleží, a na základě zjištěných skutečností potvrdit následující hypotézy: 1. Současné legislativní nastavení v oblasti ochrany spotřebitele v železniční dopravě je dostačující. 2. Konkurence působící v železniční dopravě je pro spotřebitele přínosná.
Aplikace metodiky Lean Six Sigma při řešení problému interních reklamací
Týmlová, Kateřina ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je aplikovat metodu Lean Six Sigma na konkrétním zlepšovacím projektu ve výrobní společnosti Lindab, s.r.o. Účelem projektu je snížení počtu reklamací u interního zákazníka, zlepšení kvality vybraného výrobku a zvýšení celkové efektivnosti ve výrobním procesu. První část práce je zaměřena na teoretická východiska Lean Six Sigma metodiky. Každá kapitola této části odpovídá jedné fázi zlepšovatelského cyklu DMAIC. Teoretická část obsahuje popisy metod, nástrojů a technik využitých v praktické části. Druhá část je věnována praktickému použití metodiky. Cyklus DMAIC je zde aplikován na projekt snížení neshod u vybraného produktu. Zvláštní pozornost je kladena na detailní zmapování procesu, vytvoření měřícího systému a analýzu procesu. Hlavním výstupem praktické části je představení konkrétních návrhů na zlepšení vedoucích ke snížení neshod a plýtvání ve výrobním procesu.
Optimalizace reklamačního procesu vybraného podniku
Dolní, Jan ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na reklamační proces ve vybraném podniku. Cílem práce je optimalizace zvolených druhů reklamací pomocí vybraných metod Six Sigma. V teoretické části je nejprve popsána zpětná logistika a příčiny zvyšování její důležitosti a dále jsou přiblíženy koncepty štíhlého podniku a metody, které jsou využity pro optimalizaci reklamačního procesu. V praktické části je nejprve představen vybraný podnik a jeho logistický a reklamační proces. Zbytek práce tvoří optimalizace reklamačního procesu aplikováním metody DMAIC.
Prodej zboží v obchodě - práva z vadného plnění
Havránková, Lenka ; Elischer, David (vedoucí práce) ; Dvořák, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem "Prodej zboží v obchodě - práva z vadného plnění". Toto téma je v práci uceleně a srozumitelně vysvětleno, přičemž důraz je kladen především na porovnání dřívější právní úpravy uplatňování práv z vadného plnění v režimu prodeje zboží v obchodě (za účinnosti zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku) a současné právní úpravy této oblasti (za účinnosti zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku), a to zejména s ohledem na změny v postavení kupujícího. Formálně se samotná práce dělí do šesti kapitol, které jsou dále členěny do jednotlivých podkapitol. V první kapitole jsou představeny právní předpisy obsahující úpravu práv z vadného plnění v režimu prodeje zboží v obchodě. Druhá kapitola se zabývá pojmem "prodej zboží v obchodě", rozsahem aplikace tohoto zvláštního režimu a jeho účelem. V třetí kapitole je popsán postup řádného uplatnění práva z vadného plnění, tedy především z jakých důvodů lze toto právní jednání učinit, jakou formu, obsah či další náležitosti musí mít, kdo je k němu vlastně oprávněn a vůči komu. Tato kapitola rovněž představuje lhůtu, v níž je nutné práva z vadného plnění uplatnit, spolu s argumenty pro a proti zachování zákonné záruky v současné právní úpravě. Čtvrtá kapitola pojednává o nárocích kupujícího z práv z vadného plnění a...
Možnosti elektronického nakupování
Burešová, Tereza ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na preference a chování spotřebitelů při nakupování na internetu. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretická východiska a vlastní práce. Teoretická část pojednává o základních pojmech vztahujících se k dané problematice. Dále také shrnuje možnosti plateb, bezpečnosti či podvody na internetu. Závěr je věnován právní úpravě elektronického obchodu v České republice. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se věnuje poznání chování a preferencí spotřebitelů při nakupování na internetu. Nejdříve byly navrhnuty předpoklady k dané problematice, které následně na základě získaných dat z dotazníků byly zamítnuty nebo potvrzeny. V závěru jsou navržena doporučení pro vlastníky e-shopů na zlepšení důvěry spotřebitelů a také vymezení problémů při nakupování na internetu.
Řízení procesů ve vybraném podniku
VOTAVOVÁ, Monika
Hlavním cílem diplomové práce byla analýza procesů ve vybraném podniku a návrh možných zlepšení. V rámci tohoto cíle byl ve vybrané společnosti analyzován a optimalizován proces "zpracování zakázky", který byl detailně zmapován podle jednotlivých subprocesů uvnitř sledovaného procesu, byla provedena analýza včetně měření, identifikace slabých míst a navrhnutí řešení vedoucích k požadované optimalizaci. Přínosem práce jsou výstupy, které je možné předložit vedení společnosti, což by mohlo sloužit jako podklad pro optimalizaci sledovaných procesů i procesů ostatních.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.