Název: Optimalizace reklamačního procesu vybraného podniku
Překlad názvu: Complaint handling process optimization of the chosen enterprise
Autoři: Dolní, Jan ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: DMAIC; Lean Management; reklamace; Six Sigma; Value Stream Mapping; complaint; DMAIC; Lean Management; Six Sigma; Value Stream Mapping

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69801

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359236


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet