Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace Kuchařka pro iOS
Vaďura, Martin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a implementace mobilní aplikace pro zařízení iOS, která umožňuje jednoduché sdílení receptů. Návrh byl vypracován v diagramech nebo nástroji Figma. Implementace je v jazyce swift s využitím frameworků CoreData, CloudKit, VisonKit, SwiftUI. V návrhu i implementaci byl kladen důraz na použitelnost, rozšířitelnost a synchronizaci s cloudovým úložištěm v synchronizaci s perzistentním uložením. Práce rozebírá nástroje pro vývoj iOS aplikací, rozbor jednotlivých technologií, návrh a implementaci aplikace a na závěr její testování.
Mobilní aplikace pro sledování stavu komponent jízdního kola
Kotoun, Josef ; Kapinus, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace, která umožňuje sledovat stav komponent jízdního kola.  Aplikace je implementována v Reactu Native, pro uchování dat a autentizaci je využito služeb Firebase. Výsledné řešení poskytuje uživateli možnost zaznamenávání počtu najetých kilometrů a času v provozu u jednotlivých komponent i kol a zaznamenávání stavu opotřebení a provedených servisních úkonů u komponent. Najeté kilometry a čas v provozu jsou získávány ze záznamů o jízdách na kolech, které je uživateli umožněno zadávat ručně pomocí formuláře, nebo je synchronizovat se svým Strava účtem.  Výsledná aplikace je k dispozici na Google Play pod názvem Bike Components Manager.
Návrh a realizace komunikačního rozhraní autonomního mobilního robotu
Bajer, Jan ; Šnajder, Jan (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací komunikačního rozhraní pro autonomní mobilní robot, který je určen k zalévání rostlin. V teoretické části je provedena rešerše možných způsobů komunikace se systémem ROS, který na robotu běží. Následně jsou prozkoumány možnosti návrhu mobilní aplikace pro interakci s tímto robotem. V praktické části je navrženo komunikační rozhraní za pomocí protokolu MQTT spolu s implementací tohoto rozhraní do robotu, databázového serveru a mobilní aplikace, která je vytvořena pomocí frameworku Flutter. Závěr práce pojednává o vhodnosti použitého komunikačního protokolu a zhodnocení funkcionality vytvořeného systému.
Mobilní aplikace pro systém monitorující optická vlákna
Vaverka, Jan ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Dejdar, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je vývoj multiplatformní mobilní aplikace ve frameworku Flutter pro platformy iOS a Adnroid. Aplikace bude vzdáleně komunikovat s~analyzátorem optických vláken skrz server. V úvodu práce je popsána problematika optických vláken a možnosti zabezpečení. V další části jsou popsány možnosti komunikace mezi aplikací a serverem, rovněž je zde popsán framework Flutter. V praktické častí je navrhnuta komunikace mezi aplikací a serverem. Velká část diplomové práce se věnuje návrhu a vývoji multiplatformní aplikace. Poslední část se věnuje testování komunikace mezi aplikací a serverem.
Monitoring Application For Psychiatric Hospital Patient
Kamenská, Veronika
The “MindCheck” mobile app should serve as a clinical psychiatrist's aid in the monitoring of patients in the psychiatric ward (hospital). During hospitalization, the patient continually performs a set of tests that the psychiatrist can use to set up appropriate treatment and can change the patient's condition.
Pořizování vysoce kvalitních snímků rovinných povrchů chytrým telefonem
Šebela, Vít ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro platformu iOS, která umožní pořízení vysoce kvalitní fotografie rovinné plochy. Aplikace se tak může hodit do nejrůznějších případů užití, kde je za potřebí vysoká kvalita fotografie, ať už je to vyfotografování smlouvy, vzoru dřeva nebo obalu knihy. Hlavní stavební kámen aplikace je sejmutí sady snímků plochy, které se použijí k výpočtu výsledné fotografie pomocí vyvinutého algoritmu. Vlastní výpočet probíhá za pomocí knihovny OpenCV. K zarovnání pořízených snímků se používá homografie, kvalita výsledného obrázku je pak dosažena kombinací technik průměrování snímků, zvýšení rozlišení a rekonstrukcí detailů ve fotografii pomocí Lanczosovy interpolace a zaostření pomocí techniky Unsharp mask.
Mobilní aplikace pro naskenování hry Kakuro z novin a její dohrání
Rein, Michal ; Drahanský, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje naskenovat hrací plochu hry Kakuro z jakéhokoliv tištěného média a pomoci uživateli s jejím dohráním. Řešení využívá poznatky a metody z oblasti počítačového vidění a strojového učení, na základě kterých řeší problematiku detekce mřížky v obraze nebo rozpoznávání ručně psaných číslic a hracích polí za pomoci konvolučních neuronových sítí. Aplikace se celkově skládá ze serverové a klientské části. Klientské řešení zahrnuje mobilní aplikaci, vyvinutou pomocí technologie Flutter, která s pomocí serverové části aplikace, implementované v programovacím jazyce Python, zkonstruuje virtuální hrací plochu a poskytne uživateli pomoc s řešením hry. Aplikace je dostupná na zařízení s operačním systémem Android a iOS.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - Náhlá zástava oběhu
Dudová, Nikol ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní vzdělávací aplikace pro děti od 8 do 11 let. Cílem hry je naučit děti poskytnout první pomoc při náhlé zástavě oběhu u~dospělého člověka. Cílem práce je položit teoretické základy pro vývoj mobilních her a teorii první pomoc. Následně jsou vybrané technologie použity prakticky při návrhu a vývoji hry.
Ovládání hudebního "Comba"
Jeřábek, František ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou pedálového ovladače pro kytarové kombo Yamaha THR10 za pomocí mikropočítače Raspberry Pi Zero W a vývojem mobilní aplikace pro uživatelskou interakci s ovladačem. Je zde popsán postup analýzy a implementace předem neznámého komunikačního protokolu komba a proprietární počítačové aplikace. Práce popisuje tvorbu komunikačního protokolu interních součástí ovladače a textového protokolu ve formátu JSON pro interakci ovladače a mobilní aplikace.
Mobilní aplikace pro notifikace při dosažení míst
Ungrová, Klára ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření jednoduché aplikace pro operační systém Android, která bude zasílat notifikace při vstupu či výstupu z uživatelem zvolené zóny a celkově ulehčovat proces informování dalších osob. Detekce vstupu/výstupu ze zóny je založena na principu geofencingu. Pro trvalé uložení jednotlivých zón je použita SQLite databáze. Při překročení hranice zóny obdrží uživatel notifikaci, jejímž stisknutím je možné odeslat zprávu druhé osobě. Tuto zprávu si uživatel může předvolit pro každou zónu zvlášť (jak pro vstup, tak výstup). Zónu je možné kdykoliv aktivovat/deaktivovat. Uživatelovi je umožněno grafické zobrazení zón na mapě. Aplikace též nabízí odeslání zkušební notifikace, na které je názorně vysvětleno, jaké funkce poskytuje. Služba, průběžně získávající polohu, běží i po odstranění aplikace ze seznamu běžících aplikací. Pro úplné vypnutí aplikace je zapotřebí zmáčknout vypínací tlačítko v aplikaci. Práce se zabývá návrhem, implementací a následným testováním vyvíjené mobilní aplikace. Finální verze aplikace je publikována v obchodě Google Play.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.