Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spin doctoring - analýza techniky persvazivního ovlivňování veřejného mínění
Vozková, Markéta ; Švantner, Martin (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Cílem tohoto textu je předložit kritickou reflexivní analýzu fenoménu spin doctoringu v rámci euroatlantického prostoru. Klademe si za cíl zjistit, zda spin doctoři k praxi krizové komunikace zužitkují poznatky sémiotiky, mediálních studií, public relations, politické komunikace a rétoriky. Předkládaná reflexe manipulativní komunikační techniky zasazuje fenomén do historické perspektivy a sleduje jeho aplikaci v sociální komunikaci současné západní společnosti. S oporou dosavadního myšlení o této persvazivní komunikaci zkoumáme metody a jednotlivé techniky spin doctoringu. Sledujeme znakové systémy, konkrétní kanály a média, která jsou využívána při praxi spin doctoringu. Pokoušíme se o komparaci těchto informačních kanálů v souvislosti s efektivitou persvaze. Zaměřujeme se na éru nástupu nových médií a důsledky těchto vývojových procesů na nastolování mediální agendy. Předmětem našeho zájmu je dále vliv zmasovění přístupu k webu na participaci jednotlivců na demokratickém procesu. Domníváme se, že nástup nových médií zapříčinil rekonfiguraci způsobů participace na demokracii, ale že i nová média nabízejí prostor pro manipulaci. Práce je doplněna o vybrané příklady a případové studie, ve kterých chceme ilustrovat vliv médií a možnosti manipulace veřejného mínění. Klíčová slova: spin, spin...
Komunikace v organizacích
Tomíčková, Marta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
4 Abstrakt Cílem mé práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku komunikace v organizaci a zdůraznění její důležitosti pro fungování organizace a naplňování jejích strategických cílů. Práce představuje možné interpretování komunikace v organizaci a zaměřuje se při tom na zásadní momenty využívání komunikace v organizaci a dopady neefektivní komunikace na spokojenost zaměstnanců a jejich život v organizaci. K vypracování této práce jsem použila metodu kompilace a komparace odborné literatury a metodu expertních rozhovorů, které ukazují stav interní komunikace ve dvou vybraných organizacích a dokazují jednostranné vnímání komunikace v rámci organizace. První část práce podrobně rozebírá vlastnosti jednotlivých forem komunikace, jejichž znalost je velmi důležitým základem pro další studium problematiky komunikace v organizacích. Tato část práce popisuje také zásady aktivního naslouchání, které bývá velmi často opomíjeno jako součást komunikačních dovedností. Druhá část práce se věnuje možným interpretacím a dělením komunikace v organizacích v odborné literatuře a podrobně zpracovává problematiku interní komunikace a jejích dílčích částí. Další část práce přináší pohled na komunikaci ve vztahu manažera a zaměstnance. Tento pohled na komunikaci v organizacích je velmi často v odborné literatuře i praxi...
Krizové řízení a krizová komunikace na úrovni obce s rozšířenou působností
Hejlová, Martina ; Fejfarová, Martina (vedoucí práce) ; Jarmila , Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na krizové řízení na úrovni obce s rozšířenou působností a s využitím analýzy posuzuje krizové řízení obce s rozšířenou působností Uničov, kde jsou v případě nalezení nedostatků navržena vhodná opatření, která by vedla k nápravě stávajícího stavu. Hlavním cílem práce je analyzovat a zhodnotit krizové řízení na úrovni obce s rozšířenou působností Uničov. K dosažení tohoto cíle, byla použita metoda pozorování a metoda polostandardizovaného rozhovoru. Práce je rozdělena na dvě části, v teoretické části je popsán systém krizového řízení ve veřejné správě. Dále tato část pojednává o bezpečnosti v České republice, a o pravidlech komunikace v době krize. Druhá praktická část práce poukazuje na stav krizového řízení obce s rozšířenou působností Uničov. Součástí rozboru je také podrobná analýza krizového a havarijního plánu obce a zhodnocení způsobu komunikace v době krize. V závěru se práce věnuje nedostatkům zjištěných při rozboru krizového řízení v dotčené obci. Zjištěné nedostatky daly základ pro navržení doporučení ke zlepšení. Navržená doporučení se dotýkají všech výše zmíněných sledovaných oblastí, jelikož v každé z nich byly shledány nedostatky. Práce je zaměřena na podrobný rozbor fungování krizového řízení v obci s rozšířenou působností Uničov, a na to, jaké principy jsou při jeho řízení využity.
Rizika krizové komunikace
Vintr, Miroslav ; Prudil, Aleš (oponent) ; Adamec, Vladimír (vedoucí práce)
Autor diplomové práce se zabývá rozborem problematiky krizové komunikace v českých podnicích. Práce obsahuje i teoretické informace, které jsou také podporou pro provedení analýzy rizik procesu krizové komunikace. Výstupem práce je návrh manuálu krizové komunikace, který bude možné využít při vzniku mimořádné události v podniku s cílem podpory rozhodování v rámci komunikace během krize.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Analýza krizové komunikace společnosti Volkswagen v ČR
Hynek, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vomočil, Marek (oponent)
Diplomová práce se zbývá analýzou krizové komunikace společnosti Volkswagen v České republice a její prezentace v médiích. V teoretické části jsou představeny prvky PR a do jejich rámce zasazena problematika krizové komunikace a její zásady, dále jsou uvedena teoretická východiska při sestavování mediální analýzy a provádění marketingového výzkumu. V praktické části je podrobně představena krizová situace, kterou je emisní aféra. Následně jsou rozebrány prvky komunikace společnosti, dopad na vybrané ukazatele a mediální obraz Volkswagenu v českých médiích. Nakonec je vyhodnocen vlastní výzkum vnímání značky, provedena SWOT analýza a navržen postup pro komunikaci v post-krizové fázi.
Crisis communication
Štofčíková, Viera ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Grigerová, Laura (oponent)
Cílem této diplomové práce je poukázat na důležitost užívání krizové komunikace a zhodnocení dodržování základních doporučení k jejímu zvládání vybrané letecké společnosti na sociální síti Facebook. Teoretická část práce se zabývá obecným výkladem pojmu komunikace a s ní souvisejících procesů, přičemž zdůrazňuje masovou komunikaci a její změny s vývojem nových technologií. Rovněž popisuje krizovou komunikaci, její různé způsoby využití a její zásady. Praktická část podává stručný přehled o sociálních sítích se soustředěním se na Facebook, pro který jmenuje doporučení jak zvládat krizové situace. Jejich dodržování následně ověřuje na příkladu vybrané letecké společnosti.
Úloha krizového managementu při reorganizaci podniku MSV Metal Studénka, a.s.
Lonk, David ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce je aplikování teoretických výstupů na konkrétní vybraný podnik, který se podařilo zachránit prostřednictvím efektivního krizového managementu. Teoretická část práce popisuje základní pojmy spjaté s problematikou krizového managementu prostřednictvím získávání poznatků z odborné tuzemské i cizojazyčné literatury. Praktická část práce aplikuje teoretické znalosti na konkrétním vybraném podniku. Po stručném představení společnosti dochází k definování ekonomická situace společnosti a popisu použitých postupů krizového managementu. V závěrečné části jsou pak kroky krizového managementu zhodnoceny.
Krizová komunikace na sociální síti Facebook
Stránská, Adriana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Špačková, Jana (oponent)
Cílem této práce je definování principů pro krizovou komunikaci na Facebooku. Přítomnost na sociálních sítích se stala standardní součástí propagace společností, produků či služeb. Ne všechny společnosti si však plně uvědomují veškeré aspekty přítomnosti v sociálních médiích. V případě negativních událostí hrozí díky veřejné dostupnosti všech vkládaných informací daleko větší škody než dříve. Tato práce analyzuje dopady rozmachu sociálních sítí na tradiční PR a poskytuje teoretický rámec korporátní krizové komunikace. V analytické části jsou obsaženy výsledky dvou průzkumů. První byl zaměřen na postoj spotřebitelů ke komunikaci svých stížností přes Facebook a druhý byl proveden jako soubor expertních rozhovorů. Závěry obou těchto výzkumů byly formulovány do deseti doporučení pro zvládání krizí na Facebooku.
Specifika komunikace s klienty využívajících tísňová volání
GULÁN, Vladimír
Pracovníci tísňových linek Integrovaného záchranného systému jsou první, na koho se klient tísňové linky při telefonním oznámení obrátí s důvěrou a očekáváním, že mu bude poskytnuta prvotní informace nebo rada jak se zachovat v krizové situaci, která se přímo nebo nepřímo vztahuje na jeho osobu, kdy se této stal obětí nebo svědkem. Proto jsou zařazeni na těchto linkách pracovníci s daným stupněm vzdělání a specializací pro konkrétní tísňovou linku, kteří v nepřetržitém provozu řeší oznámení od občanů. Získané informace vyhodnotí a předají složkám Integrovaného záchranného systému k dalšímu opatření. V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k Integrovanému záchrannému systému, ke krizové a telefonní komunikaci, specifickým voláním na tísňové linky a okrajově jsou uvedena rizika, která mohou postihnout pracovníky tísňových linek. Praktická část zkoumá, jak jsou pracovníci zařazeni na jednotlivých tísňových linkách Integrovaného záchranného systému vybaveni komunikačními schopnostmi a dovednostmi, zda zvládají krizovou komunikaci při telefonních hovorech s občany, zda se jejich komunikační schopnosti v průběhu praxe zlepšily a kde vidí nedostatky. Vyhodnocením získaných informací byl vytvořen Manuál pro pracovníky tísňových linek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.