Název: Specifika komunikace s klienty využívajících tísňová volání
Překlad názvu: Communication´s specifics with the clients using the emergency calls.
Autoři: GULÁN, Vladimír
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Integrovaný záchranný systém (IZS); komunikace; komunikační schopnosti a dovednosti; krizová komunikace; syndrom vyhoření.; tísňové linky; communication; communication skills and abilities; crisis management; emergency services; the burnout syndrom.; The integrated rescue system
Citace: GULÁN, Vladimír. Specifika komunikace s klienty využívajících tísňová volání. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/38071

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-189380


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-02, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet