Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí31 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie malé firmy
Boroňová, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kusovský, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování jednotné komunikační strategie Mortimer English Club Praha 4, pobočky franchisové jazykové školy, která poskytuje kurzy anglického jazyka pro děti a dospělé. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem tvorby strategie firmy vedoucí k naplnění podnikových cílů s využitím informací získaných situační analýzou. Druhá část se věnuje aplikaci kroků tohoto postupu na zkoumaný subjekt. Výstupem práce je doporučení, na jakou cílovou skupinu se má jazyková škola zaměřit, spolu s výčtem nástrojů, kterými je vhodné ji oslovit.
Analysis of the processes and tools of campaign responses evaluation
Hlaváčková, Lýdia ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Tesárek, Petr (oponent)
Tato práce je specializovaná na analýzu reakcí klientů banky na marketingové kampaně. Za účelem takové studie jsou z pohledu informačních systémů esenciální systémy pro řízení vztahů se zákazníky, tedy CRM systémy, a to i jejich operační část, se kterou pracují všichni zaměstnanci, i analytická sloužící na agregaci a využívání informací operační části na rozhodování. Pro správné porozumění business logiky těchto systémů se práce zabývá také oblastí přímého marketingu, který je objektem CRM kampaní. Z teoretického hlediska je pro vyhodnocování kampaňových reakcí klientů vhodné zabývat se také Customer Intelligence a jeho vybranými tématy. V práci jako případová studie posloužila konkrétní situace v bance působící na českém trhu, která v současnosti pracuje na zavedení nového CRM systému Siebel. Situace v bance i na projektu má dynamický charakter. Cílem práce je zjistit a konkrétně nastínit jak CRM systém podporuje vyhodnocování marketingových kampaní důležité pro podporu rozhodování o produktech nabízených klientům a o volbě vhodné komunikace. Také je poznamenáno jaké jsou další možnosti rozvoje těchto analytických nástrojů.
Interní komunikace v bankovní instituci
Matějčková, Renata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace v bankovní organizaci. Na interní komunikaci nahlíží z teoretického i praktického pohledu. Jejím cílem je na základě pozorování, analýzy interních dokumentů a průzkumů poznat informační toky a fungování interní komunikace v bankovní instituci a dle následných zjištění zhodnotit, zda fungují správně a popřípadě navrhnout opatření pro její zlepšení. Práce pojednává o účelu, cílech, zásadách správného fungování interní komunikace a používaných komunikačních kanálech. Závěrem této práce je konstatování, že interní komunikace v dané instituci je na vysoké úrovni a velmi dobře koordinovaná, cíleně vytváří prostředí podporující otevřenou osobní komunikaci a využívá všech dostupných komunikačních kanálů pro interní komunikaci. Obsahuje také konkrétní doporučení pro zefektivnění interní komunikace v instituci a to především v efektivnějším využití komunikačních kanálů a komunikaci firemní strategie zaměstnancům.
Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu zájmového sdružení Cyklo Klub Kučera Znojmo, které poskytuje služby svým členům, obchodním společnostem a samosprávným jednotkám. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou marketingu a marketingového mixu, druhé se věnuje Cyklo Klubu Kučera Znojmo a jeho veškerým obchodním a neziskovým aktivitám. Značná část práce je věnována marketingové komunikaci a komunikačním kanálům. V závěru práce jsou zhodnoceny dosavadní marketingové aktivity a jsou přidány i návrhy na změnu a zlepšení.
Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Vacek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou využití jednotlivých komunikačních nástrojů přímého marketingu. V první části je direct marketing charakterizován, je popisována historie a vymezen databázový marketing. Dále jsou analyzovány jednotlivé komunikační nástroje, jejich výhody a nevýhody. V závěru je na základě zjištěných skutečností navržen funkční věrnostní program pro módní řetězec. V rámci tohoto programu jsou vhodně aplikovány komunikační nástroje prezentované v teoretické části. Součástí je kalkulace odhadovaných nákladů.
Komunikační kanály jako součást systémové základny gastro podniků
Vondra, Zdeněk ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Škráčková, Vendula (oponent)
Cílem této práce je sestavit základní teoretické předpoklady procesů komunikace (výměny informací) podniku určitého odvětví. Provézt analýzu těchto procesů u existujících podniků za účelem vytvoření pevnější teoretické základny pro hodnocení komunikačních a zprostředkovaně informatických charakteristik v odvětví. V rámci výsledků analýzy určit možnost podpory zkoumaných procesů pomocí informačních a komunikačních technologií a jejich hlubší zapracování do dílčích firemních procesů. Problémem řešeným v této práci je, jak realizovat vnitřní a vnější výměnu informací tak, aby podnikatel efektivním způsobem dosáhl plánovaného obchodního záměru v daném konkrétním odvětví. Tato práce popisuje situaci v oblasti gastronomie. Základní systémové principy těchto podniků jsou na komunikaci velmi silně závislé. Kvalita výměny informací zahrnující i stupeň jejich informatické podpory ovlivňuje postavení subjektu na trhu a tedy jeho celkovou úspěšnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí31 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.