Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití virálního marketingu v komerčních komunikacích
Černý, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem virálního marketingu v rámci komerčních komunikací. První část popisuje měnící se prostředí komerčních komunikací a upozorňuje na nové trendy, jako jsou guerilla marketing, event marketing, product placement a využití nových technologií. Nový potenciál představují i sociální média, mezi která řadíme sociální sítě, blogy, sdílení multimédií a další. Druhá část přibližuje teorii virálního marketingu, jeho vznik a hlavní výhody i nevýhody. Zároveň nabízí strategii pro vytvoření virální kampaně, soustředí se na zásady pro využití virálních prvků s důrazem na Facebook, Twitter a užití videa. Třetí část zkoumá tři konkrétní české virální kampaně značek Aquila, T-Mobile a Fernet Stock. Navazuje kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření a kvalitativní, kde byla použita metoda diskusní skupiny. Obě části výzkumu poskytly užitečná data o chování české populace na internetu a jejich vnímání virálního marketingu.
Moderní metody marketingu
Harudová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zameřuje na vytvoření komplexního marketingového programu šitého na míru rodinnému pekařství, s využitím vybraných trendů marketingu dnešní doby.
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Ertelt, Marek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tošnar, Petr (oponent)
Diplomová práce na téma "Struktura a využití guerilla marketingu v praxi" se zabývá detailním rozborem jednotlivých guerilla marketingových směrů. S pomocí mnoha příkladů z praxe nachází doporučení pro využití jednotlivých směrů, v závislosti na typu společnosti. Zároveň tato práce nabízí tvorbu moderních pravidel pro zajištění efektivnosti a úspěchu guerilla kampaně. V neposlední řadě se také zabývá legislativní stránkou věci.
Virální marketing
Tesařová, Lenka ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Endtová, Simona (oponent)
Bakalářská práce pojednává o efektivním propagačním nástroji zvaný virální marketing. Hlavním přínosem práce je vymezení pojmu a pramenů vzniku virálního marketingu, provedení analýzy procesů virálního marketingu, definování postupů a pravidel pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření. Také je pojednáváno o charakteristikách sociálních médií a jejich dělení podle zaměření a marketingové taktiky. Práce se týká sociální sítě Facebook, vymezení jeho pojmu, počátky vzniku a statistiky uživatelů. Je pojednáváno o použití Facebooku pro marketingové účely s vypozorovanými a praktickými příklady. Hlavním cílem práce je analýza vytvořeného projektu na sociální síti Facebook a potvrzení nebo vyvrácení hypotézy o virálním šíření daného projektu. Závěrem práce jsou analyzovány případné nedostatky virální kampaně a zhodnocené informací z provedené analýzy dat.
Virální marketing a akademická instituce
Koktová, Silvie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderním, neustále se rozvíjejícím druhem internetového marketingu - tzv. virálním marketingem. Pojednává o jeho vzniku, principu, procesu, o jeho výhodách a nevýhodách, o typech virálního marketingu a o předpokladech vytvoření úspěšné virální kampaně. Cílem teoretické části je především pochopení virálního marketingu jako jednoho z efektivních nástrojů současného marketingu. V teoretické části je také rozpracováno marketingové řízení školy, ze kterého vycházíme v praktické části. V praktické části se tato práce zabývá studiem využití virálního marketingu v oblasti akademického řízení. Práce zahrnuje návrh na vytvoření virální kampaně, kterou by bylo možné použít při přijímacím řízení na Fakultu managementu v Jindřichově Hradci.
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Khodl, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je představit hlavní rysy moderního marketingového přístupu zvaného buzz marketing, identifikovat možnosti i úskalí jeho využití a zjistit, v jaké míře je tento přístup znám a využíván v České Republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V té první se věnuji obecnému úvodu do problematiky moderních marketingových kampaní a vysvětlení některých důležitých pojmů. Druhá část zkoumá současné rozšíření buzz marketingu v České republice stejně jako jeho potenciál pro další rozvoj.
Current trends of managing communications, costumer marketing and their application in Mary Kay
Höfferová, Gabriela ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Csikányová, Mária (oponent)
Bakalářska práce se zaměřuje na současné trendy řízení osobní komunikace se zákazníky a jejich následnou aplikaci ve společnosti Mary Kay. Rozebírá vybrané formy marketingové komunikace -- direct marketing, osobní prodej a virální marketing. Tyto nástroje jsou analyzovány a následně využity k analýze používané marketingové komunikace ve společnosti. Práce přináší vlastní návrh nové strategie, a to využití síly sociálnách médií -- Facebook, YouTube a psaní blogů.
Moderní trendy v internetovém marketingu - virální mrg
Novotný, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Blahut, Michael (oponent)
Primárním cílem této bakalářské práce je provést analýzu virálních prvků u vybraných virálních kampaní z České republiky i ze světa. Hodnocení zohledňuje získané teoretické znalosti o této problematice z první části práce. Na tomto základě je zaznamenán vývoj virálu, který v posledních letech prošel výraznými změnami. A to zejména díky velkolepému nástupu sociálních sítí, jako jednoho z nejpoužívanějších světových médií. Sekundární cíl práce je seznámit každého čtenáře s pojmem "virální marketing", jakožto s jedním z nejmodernějších trendů v oblasti internetového marketingu a rozšířit povědomí lidí o tomto nevypočitatelném, ale velmi účinném způsobu inzerce vlastní značky.
New Trends in on-line Marketing
Palkovič, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Rojkovičová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v oblasti internetového marketingu, konkrétně virálním marketingem. V teoretické části je charakterizován proces virální kampaně, jeho jednotlivé složky a aspekty v on-line prostředí. V samostatné kapitole jsou rozebrány sociální sítě, jejich role ve virálním marketingu a proces tvorby virálního videa. Praktická část obsahuje analýzu konkrétních virální kampaní a vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je objasnění mechanismu virálního marketingu, identifikace klíčových faktorů úspěchu a rozbor specifik pro český trh. Na závěr jsou představeny nové trendy ve virálním marketingu.
Nové trendy v marketingové komunikaci
Janda, Tomáš ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce pojednává o nových trendech v marketingové komunikaci. Hlavní pozornost je věnována internetovému marketingu, především PPC reklamám, webu 2.0 a sociálním sítím. Zmíněn je zde také guerilla marketing, jeho praktiky a druhy reklamních kampaní. V praktické části jsou srovnány tři různé PPC reklamní kampaně a vyhodnocena jejich efektivita a popis guerilla kampaní se zaměřením na úsporu nákladů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.