Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šikula, Roman ; Dračka, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou posílení konkurenceschopnosti strojírenského podniku sídlícího v Jihomoravském kraji, jehož předmětem podnikání je výroba a prodej elektromotorů, čerpadel, míchadel, generátorů a odvozených zařízení. Návrhy řešení jsou zaměřeny na rozšíření a zkvalitňování stávajících služeb společnosti s cílem rozvoje konkurenčních výhod a dále na rozšíření aktivit a působnosti společnosti, které povedou k získání nových zákazníků. Ze závěrů provedených analýz vychází definice budoucího směru vývoje podniku, jeho strategické cíle a konkrétní návrhy vedoucí k rozvoji konkurenční výhody a posílení celkové konkurenceschopnosti podniku.
Circular economy and the goals of sustainability
Goswami, Sanya
Myšlenka oběhového hospodářství v posledních letech přitahuje stále více pozornosti jako prostředek k podpoře udržitelného rozvoje a minimalizaci odpadu. Proti konvenční lineární ekonomice, která je založena na konceptu „take-make-dispose“, stojí oběhové hospodářství. Naproti tomu oběhové hospodářství se zaměřuje na myšlenky minimalizace odpadu a maximalizace účinnosti zdrojů snižováním, opětovným používáním a recyklací zdrojů. Tato diplomová práce podá obecný přehled o cirkulární ekonomice a některých jejích možných výhodách udržitelnosti. Bude pokrývat hlavní síly stojící v pozadí oběhového hospodářství, jako je nedostatek zdrojů, environmentální problémy a obchodní potenciál. Bude se zabývat úlohou politiky a legislativy při vytváření oběhového hospodářství, jakož I obtížemi a překážkami jeho provádění. Celkově bude práce zdůrazňovat potenciál oběhového hospodářství podporovat udržitelný rozvoj a obhajovat další studium a spolupráci při prosazování této myšlenky. Bude představen výzkumný program pro rozvoj oběhového hospodářství, který nastíní nutnost interdisciplinární studie, empirického výzkumu a vyhodnocení politických intervencí.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Morysová, Lucie ; Sedláčková, Zdeňka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložením návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti fungující jako franšíza, zabývající se prodejem zdravých a kvalitních potravin. Analýza společnosti je provedena pomocí různých metod, z nichž hlavní metodou je hodnotový řetězec v kombinaci s analýzou zákazníka, která je provedena pomocí dotazníkového šetření a focus group. Výsledek kombinace těchto analýz identifikuje možné nedostatky a místa pro zlepšení. Výsledkem bakalářské práce jsou návrhy směřující ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Doležal, Tomáš ; Mečíř, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení Jacob Brno prostřednictvím její značky. Stávající situace společnosti je rozebraná dle teoretických poznatků. Na základě teorie hodnotového řetězce je rozebrán proces tvorby hodnoty pro zákazníka a ten je porovnán s konkurenční společností. Dle této a dalších analýz je navrženo rozšíření nabídky již zmíněného zařízení o doplňkové služby, především o konferenční místnost a vylepšený způsob, jak ubytovat hosty.
Hodnocení interního prostředí podniku a návrhy na zlepšení současné situace
Šplíchal, Martin ; Jál, Lukáš (oponent) ; Strnadová, Michala (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení vnitřního prostředí podniku DOLP, s.r.o. Interní analýza je založena zejména na využití nástrojů strategické a finanční analýzy vycházející ze zdrojů poskytnutých analyzovanou společností (interní materiály, finanční výkazy). Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky vybraných nástrojů interní analýzy, ve druhé části je provedena analýza zvoleného podniku a v poslední části jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu vycházející z provedených analýz.
Strategická analýza
Senft, Tomáš ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti Al-Namura s.r.o. Tento podnik se zabývá výrobou nealkoholických nápojů a velkoobchodem s nápoji. V První části jsou představeny teoretické pojmy a základní postupy při tvorbě strategické analýzy. V druhé části jsou tyto postupy aplikovány při tvorbě strategické analýzy vybrané společnosti. Díky těmto metodám zjišťujeme příležitosti a hrozby a silné a slabé stránky. Výsledky jednotlivých analýz jsou následně aplikovány do SWOT analýzy, na jejíž základě jsou vypracována strategická doporučení.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šikula, Roman ; Dračka, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou posílení konkurenceschopnosti strojírenského podniku sídlícího v Jihomoravském kraji, jehož předmětem podnikání je výroba a prodej elektromotorů, čerpadel, míchadel, generátorů a odvozených zařízení. Návrhy řešení jsou zaměřeny na rozšíření a zkvalitňování stávajících služeb společnosti s cílem rozvoje konkurenčních výhod a dále na rozšíření aktivit a působnosti společnosti, které povedou k získání nových zákazníků. Ze závěrů provedených analýz vychází definice budoucího směru vývoje podniku, jeho strategické cíle a konkrétní návrhy vedoucí k rozvoji konkurenční výhody a posílení celkové konkurenceschopnosti podniku.
Podpora implementace strategie s využitím IS/ICT
Reslová, Monika ; Kozel, Vladimír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh využití odpovídajících informačních systémů pro zabezpečení realizace business strategie zahradní divize společnosti AGRO CS a.s. Konkrétně pak posouzení vhodného využití podnikových informačních systémů či business intelligence, na základě informačních podkladů o business strategii. Práce je rozdělena do tří základních částí – části teoretické, ve které jsou popsány použité metody pro zanalyzování dané strategie a teorie týkající se strategie samotné. Součástí teoretické části je i teorie informačních systémů. Druhá část, analytická, v té je představena samotná společnost a má přímou návaznost na část teoretickou. Jsou v ní implementovány metody pro analýzu business strategie a posouzení vhodnosti využití podnikových informačních systémů či BI. V části návrhové je na základě konzultací, zjištěných požadavků a cílů z analytické části, vybrán vhodný systém pro podporu této strategie.
Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS
Všetička, Martin ; Duba, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se zákazníky – CRM. Popisuje důležité faktory spojené s úspěšnou implementací CRM IS. Analyzuje jak tuzemský trh CRM IS, včetně informačního systému QI dodávaného společností Melzer, tak interní CRM klima firmy. V praktické části jsou vyhodnoceny analýzy a sestavena doporučení, jež determinují návrh marketingové strategie. Ta by měla firmě umožnit významně proniknout a prosadit se na tuzemském trhu CRM IS.
Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Bartolšic, Roman ; Peprla, Oldřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvořit návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti a postavení podniku na trhu restaurací s rychlým občerstvením. Součástí práce je v její první části také teoretický úvod do dané problematiky. Klíčovou součástí práce je poté analýza stávající situace podniku na trhu a zhodnocení dosavadní marketingové strategie, ze které poté vychází návrh strategie nové, respektive konkrétních kroků k jejímu uvedení do praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.