Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba a konzumace podcastů v České republice se zaměřením na marketing a podnikání
Gregorová, Leona ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Groman, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje fenoménu podcastingu, a jeho vymezení v rámci nových médií. Představuje termín v kontextu jeho historie a současném stavu na zahraničních trzích, tedy v kolébce jeho vzniku. Podrobněji ho popisuje z pohledu jeho charakteristických rysů, formy, obsahu a dále také z pohledu jeho konzumace a tvorby. Dále ho vymezuje v kontextu ostatních media typů, jako je rozhlas, online video či audioknihy. Pozornost je věnována i možnostem jeho monetizace. Fenomén je ukotven i v souvislosti s koncepty nových médií jako je produsage, participativní kultura a long-tail. V neposlední řadě je několik kapitol věnováno vývoji média a jeho aktuálnímu stavu v rámci České republiky. Významná část práce nabízí vhled do vzorců užívání média českými posluchači, dále pak poskytuje vhled do současné podcastingové scény očima tvůrců podcastů se zaměřením na marketing a podnikání. Na základě kvantitativního šetření mezi posluchači byly hlouběji prozkoumány charakteristické znaky užívání média, jeho socio-kulturní aspekty, motivace k poslechu, názory na rozmanitost české nabídky a vnímání reklamy v podcastech. Na základě kvalitativní analýzy byly následně identifikovány druhy přístupů k tvorbě podcastů a řada dalších faktorů s nimi související, včetně motivujících a demotivujících faktorů. V...
Podcasting jako fenomén nových médií a jeho současný stav v České republice
Svobodová, Markéta ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje podcastingu, jednomu z fenoménů nových médií. Popisuje jeho vznik a vývoj, ale podrobněji pojednává především o jeho současném stavu a charakteristických rysech podcastů z hlediska obsahu, formy, uživatelské praxe, možností financování a též z hlediska technologického. Pozornost je věnována prvkům, které podcasting propojují s rozhlasem a rozhlasovými pořady, ale též jejich odlišnostem. Fenomén je představen i v kontextu vybraných konceptů souvisejících s webem 2.0. Situaci v České republice je věnováno několik obecně zaměřených kapitol o vývoji i současném stavu podcastingu. Výzkumná část pak poskytuje vhled do současné situace očima zdejších tvůrců nezávislých podcastů, se kterými byly provedeny polostrukturované rozhovory. Na základě kvalitativní analýzy těchto rozhovorů bylo identifikováno několik typů přístupů k podcastingu a řada faktorů s tvorbou souvisejících - především motivací k tvorbě i demotivujících aspektů s ní spojených. Další výsledky analýzy se týkají motivací tvůrců samotných k poslechu jiných podcastů a také jejich pohledu na současnou situaci v oblasti podcastingu v České republice a odhadů budoucího vývoje.
Mobilní aplikace pro příjem podcastů a audeliver.com
Janota, Maroš ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je implementácia mobilnej aplikácie na príjem podcastov zo služby Audeliver. Využíva moderné grafické uživateľské rozhranie pomocou Material Dizajnu. Aplikácia poskytuje automatickú synchornizáciu podcastov a sťahovanie najnovších epizód. O jednotlivých epizódach sa ukladajú informácie do databáze Realm. V jednotlivých kapitolách sú vysvetlené teoretické informácie o podcastoch a vytváraní aplikácií pre platformu Android. V ďalších častiach je opísaný návrh, testovanie a implementácia celej aplikácie MyPodcasts.
Podcast jako didaktický prostředek učitele
Khas, Miloslav ; Brdička, Bořivoj (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent)
NÁZEV: Podcast jako didaktický prostředek učitele AUTOR: Bc. Miloslav Khas KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRAKT: Klíčovým a zásadním tématem této práce je využití podcastu jako výukového prostředku. Diplomová práce se zabývá historií a vývojem tohoto fenoménu a ukazuje možnosti využití na základní škole. Cílem této práce je ukázat nejen výhody a přínos podcastu pro žáka a učitele, ale poukázat i na možné problémy při jeho používání a zavádění. Teoretická část se dotkne aspektů využívání podcastu ve školách a nabídne přehled existujících výzkumů. Další část se zaměří na přehled existujících řešení a příkladů dobré praxe u nás i ve světě. Stěžejní částí je popis experimentu s vlastním řešením podcastu na Základní škole ve Staňkově. Práce může posloužit i jako průvodce podcastem pro případné další zájemce snažící se o podobné aktivity. KLÍČOVÁ SLOVA: Podcast, iPod, informační a komunikační technologie, MP3, zvuk, video, audio nahrávky, vzdělávání, kompetence, školní rádio.
Aplikace pro příjem z Audeliver.com
Pristaš, Martin ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre sťahovanie a prehrávanie podcastov. Zameral som sa hlavne na jednoduchosť návrhu dizajnu aplikácie a vytvorenie príjemneho prostredia pre jej používanie. Aplikácia je naprogramovaná v jazyku Swift a využíva moderné prvky grafického rozhrania aplikácií v systéme iOS. Aplikáciu som mohol testovať na používateľoch a optimalizovať jej hardwarové nároky. Podarilo sa mi úspešne optimalizovať hardwarové nároky aplikácie a rozšíriť jej využitie na viacej zariadení Apple. Prínosom tejto práce sú nové poznatky vývoja aplikácií, ale aj dodržiavanie pokynov pre ľudské rozhrania. Keďže aplikácia využíva moderný jazyk a prináša moderné spôsoby realizácie, je prínosom hlavne pri ukážke toho, akým smerom sa vývoj aplikácií uberá.
Implementujte Android aplikaci pro stahování a poslech audio podcastů
Bajaník, Filip ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá implementáciou Android aplikácie pre odoberanie a počúvanie audio podcastov. Aplikácia je zameraná na prívetivé užívateľské rozhranie a integráciu služby Audeliver. Prvá časť práce sa zaoberá teoretickými východiskami, rozborom existujúcich riešení, z ktorých vychádza aplikácia. Ďalšie časti sú venované návrhu, implementácií a testovaniu výsledného riešenia. V závere je výsledná aplikácia zhodnotená a je naznačený jej ďalší potencionálny vývoj.
Doplněk pro prohlížeče pro detekci a zpracování audio a video streamů
Fedor, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom a tvorbou rozšírenia pre prehliadače a detekciou multimediálneho obsahu na webových stránkach. Súčasťou práce je analýza existujúcich riešení a testovanie. Celková práca je implementovaná v programovacích jazykoch HTML, CSS a JavaScript. Finálne rozšírenie spolupracuje so službou Audeliver.com. Výsledky práce sú voľne dostupné pod kľúčovým slovom Audeliver, v internetových obchodoch Google Web Store, Mozilla Add-ons a Opera Add-ons.
Implementujte Android aplikaci pro stahování a poslech audio podcastů
Švehla, Ján ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na problémy vyskytující se při tvorbě aplikace pro mobilní zařízení. Jako vyvíjená aplikace byla zvolena aplikace pro práci a poslech audio podcastů. Tato práce provede čtenáře základními tématami a problémy "User Experience" výzkumu, jeho využití a specializace na mobilních zařízeních a samotným návrhem a implementací vyvíjené aplikace. Výsledek této práce je možno využít pro vývoj mobilních aplikací s ohledem na "User centered design".
Možnosti využití WEB 2.0 v praxi
Demel, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Nakládal, Michal (oponent)
Web 2.0 je pojem označující druhou fázi vývoje webu, ve které došlo a stále dochází k přerodu statických stránek a prezentací v dynamické prostředí plné uživatelské interakce a mezilidské komunikace. Cílem diplomové práce bylo seznámit čtenáře s pojmem Web 2.0, popsat možnosti jeho využití a poukázat na úspěšná uplatnění v praxi. Diplomová práce se v první částí snaží pojem Web 2.0 přiblížit, definovat jeho základní vlastnosti a vyjmenovat jeho typické aplikace. Druhá část charakterizuje nové generace uživatelů na internetu, popisuje jednotlivé možnosti použití nástrojů a služeb Web 2.0 a shrnuje jejich výhody i nevýhody. V závěrečné kapitole jsou uvedeny příklady použití zmíněných technologií a postupů v praxi, na jejichž základě bylo provedeno zhodnocení dosavadních přístupů a doporučení pro potencionální uživatele.
Využítí nástrojů web 2.0 při výuce
Doubravová, Lucie ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Diplomová práce Využití nástrojů Web 2.0 ve výuce seznamuje čtenáře s konceptem Web 2.0 a jeho vlastnostmi. V první kapitole jsou definovány základní charakteristiky nástrojů a technologií označovaných termínem Web 2.0. Ve druhé kapitole věnuji pozornost konkrétním službám, které již našly své uplatnění ve výuce a zabývám se způsoby jejich vhodného využití, zejména v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Tato kapitola, zároveň obsahuje konkrétní příklady z oblastí, ve kterých se nástroje Web 2.0 úspěšně uplatnily. Práce se zabývá především využitím Web 2.0 nástrojů v prostředí českých škol. Jelikož služby Web 2.0 nejsou žádnou novinkou, oslovila jsem studenty a vyučující na VŠE a zjišťovala, jaké zkušenosti mají s těmito nástroji jak v osobním životě, tak v kontextu výuky. Třetí kapitola je tedy zcela věnována průzkumu využívání nástrojů Web 2.0 v praxi VŠE. Obsahem závěrečné kapitoly je zamyšlení, jakým směrem se bude web vyvíjet v následujících letech. Stranou nezůstaly ani sociální otázky, spjaté s bouřlivým rozvojem internetu a Webu 2.0.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.