Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 488 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Financování podnikatelských aktivit
Bartošek, Jakub ; Vaníčková, Petra (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a výběrem financování dlouhodobého majetku pro živnostníka. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část představuje základní poznatky. Analytická část zpracovává reálné informace vhodnými analýzami. Návrhová část navrhuje a porovnává nejvýhodnější možnosti financování užitkového automobilu
Podnikatelský plán pro založení malé společnosti
Absatz, Marek ; Krajíček, Pavel (oponent) ; Mazlová, Tamara (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu podnikatelského plánu pro založení malé společnosti zaměřené na prodej a servis informačních a komunikačních technologii ve městě Moravský Krumlov. Diplomová práce je rozdělena do tří vzájemně provázaných částí – teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část, na základě literární rešerše, vymezuje základní pojmy dané problematiky. Analytická část, prostřednictvím strategické analýzy, postihuje mikroekonomické a makroekonomické souvislosti, tedy celkovou situaci a předpoklady daného trhu. Návrhová část obsahuje vlastní návrh podnikatelského plánu – popis podniku, vizi a misi, obchodní, marketingový a organizační plán, hodnocení rizik a dále finančních aspekty zamýšleného plánu.
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Krátká, Martina ; Řičánková, Iveta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího stavu marketingového mixu podniku Vinařství U Kapličky a návrhy na jeho zlepšení. Cílem této práce je zvýšení tržeb podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska, která souvisí s problematikou marketingového mixu. Analytická část porovnává získané poznatky z teoretické části s aktuální situací v podniku. Návrhová část zahrnuje konkrétní návrhy na zlepšení oblastí, které byly na základě analytické části shledány jako problematické. Poslední část se věnuje ekonomickému zhodnocení a přínosům navržených opatření.
Vnější rizika subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru
Rektořík, Jan ; Popelová, Barbora (oponent) ; Skalická, Petra (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Vnější rizika subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru“ je analýza a hodnocení vnějších rizik subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru, konkrétně Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM), s důrazem na zajištění kontinuity jeho funkce a formulace doporučení k úpravě stávajících rizik. V první části práce jsou vysvětleny podstatné pojmy a prezentovány výchozí teoretické poznatky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu systému řízení rizik ÚZSVM, analýzu rizik, jejich hodnocení a konkrétními návrhy k zefektivnění systému řízení rizik ÚZSVM.
Marketingová strategie letecké údržbové organizace
Závorka, Jakub ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a postupy. V další fázi této práce následuje charakteristika dané společnosti a vypracování marketingového plánu a strategie pro její reálné využití.
Podnikatelský záměr - založení prodejny
Jarošová, Kateřina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování podnikatelského záměru pro založení prodejny. Úvodní část obsahuje teoretická východiska, na ně navazuje důkladná analýza současné situace na trhu. V navrhované části je vytvořen podrobný podnikatelský plán, který popisuje realizaci, náročnost a rizikovost projektu včetně posouzení reálnosti záměru.
Studie proveditelnosti, jako součást marketingového řízení stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na marketingové plánování v rámci studie proveditelnosti. Cílem této práce je poukázat na propojení marketingového plánování se studií proveditelnosti a na základě teoreticky získaných znalostí zapracovat marketingový plán do studie proveditelnosti. A zároveň tento marketingový plán aplikovat na modelovém investičním záměru.
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Strategy for the Expansion of Chosen Company
Fridrichová, Veronika ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Aim of the diploma thesis is to choose a suitable strategy for expansion of the selected company. The chosen company based in Brno develops web content management software. The strategy is made based on analyses of external environment – potential market for entry, analyses of internal environment of the company and its financial analysis. The last part of the thesis consists of suggestions and proposed solutions.
Vstup firmy Thermal Trend s.r.o. na rumunský trh
Pěnčíková, Petra ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývozem českých výrobků na rumunský trh. Autorka navrhuje na základě analýzy firmy a zvoleného teritoria vhodný způsob vývozu koupelnových radiátorů firmy Thermal Trend, s.r.o. na rumunský trh, s cílem rozšířit odbytiště výrobků této firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 488 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.