|
Financování podnikatelských aktivit
Bartošek, Jakub ; Vaníčková, Petra (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a výběrem financování dlouhodobého majetku pro živnostníka. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část představuje základní poznatky. Analytická část zpracovává reálné informace vhodnými analýzami. Návrhová část navrhuje a porovnává nejvýhodnější možnosti financování užitkového automobilu
|
|
Podnikatelský plán pro založení malé společnosti
Absatz, Marek ; Krajíček, Pavel (oponent) ; Mazlová, Tamara (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu podnikatelského plánu pro založení malé společnosti zaměřené na prodej a servis informačních a komunikačních technologii ve městě Moravský Krumlov. Diplomová práce je rozdělena do tří vzájemně provázaných částí – teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část, na základě literární rešerše, vymezuje základní pojmy dané problematiky. Analytická část, prostřednictvím strategické analýzy, postihuje mikroekonomické a makroekonomické souvislosti, tedy celkovou situaci a předpoklady daného trhu. Návrhová část obsahuje vlastní návrh podnikatelského plánu – popis podniku, vizi a misi, obchodní, marketingový a organizační plán, hodnocení rizik a dále finančních aspekty zamýšleného plánu.
|
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Krátká, Martina ; Řičánková, Iveta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího stavu marketingového mixu podniku Vinařství U Kapličky a návrhy na jeho zlepšení. Cílem této práce je zvýšení tržeb podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska, která souvisí s problematikou marketingového mixu. Analytická část porovnává získané poznatky z teoretické části s aktuální situací v podniku. Návrhová část zahrnuje konkrétní návrhy na zlepšení oblastí, které byly na základě analytické části shledány jako problematické. Poslední část se věnuje ekonomickému zhodnocení a přínosům navržených opatření.
|
|
Vnější rizika subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru
Rektořík, Jan ; Popelová, Barbora (oponent) ; Skalická, Petra (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Vnější rizika subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru“ je analýza a hodnocení vnějších rizik subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru, konkrétně Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM), s důrazem na zajištění kontinuity jeho funkce a formulace doporučení k úpravě stávajících rizik. V první části práce jsou vysvětleny podstatné pojmy a prezentovány výchozí teoretické poznatky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu systému řízení rizik ÚZSVM, analýzu rizik, jejich hodnocení a konkrétními návrhy k zefektivnění systému řízení rizik ÚZSVM.
|
|
Marketingová strategie letecké údržbové organizace
Závorka, Jakub ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a postupy. V další fázi této práce následuje charakteristika dané společnosti a vypracování marketingového plánu a strategie pro její reálné využití.
|
|
Podnikatelský záměr - založení prodejny
Jarošová, Kateřina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování podnikatelského záměru pro založení prodejny. Úvodní část obsahuje teoretická východiska, na ně navazuje důkladná analýza současné situace na trhu. V navrhované části je vytvořen podrobný podnikatelský plán, který popisuje realizaci, náročnost a rizikovost projektu včetně posouzení reálnosti záměru.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
|
|
Strategy for the Expansion of Chosen Company
Fridrichová, Veronika ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Aim of the diploma thesis is to choose a suitable strategy for expansion of the selected company. The chosen company based in Brno develops web content management software. The strategy is made based on analyses of external environment – potential market for entry, analyses of internal environment of the company and its financial analysis. The last part of the thesis consists of suggestions and proposed solutions.
|
| |