Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace pracovníků zákaznických center
Trnka, Michal ; Hájek, David (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl zvýšit kvalitu práce telefonních operátorů a členů kurýrní sítě společnosti Mediaservis s.r.o., která poskytuje jedinou alternativu České pošty s.p. z pohledu celorepublikového poštovního operátora a zároveň zajišťuje outsourcing služeb zákaznické podpory. Teoretická část práce je věnována studiu pracovní motivace, systémům odměňování a nepeněžním faktorům, ovlivňující výkon pracovníků. V praktické části jsou vypracovány návrhy na změnu stávajícího motivačního programu, které vychází z poznatků dotazníkového měření na pracovišti.
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Studie průběhu zakázky firmou
Štambacherová, Gabriela ; Továrek, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje studii průběhu zakázky firmou Štambacher, s.r.o., která se zabývá instalatérskými pracemi. Práce obsahuje popis současného stavu a následně návrhy řešení, které by v optimálním případě měly vést k získání nových zakázek, ke zvýšení spokojenosti zákazníků a konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
Studie logistických služeb v obchodě
Zahradníčková, Iva ; MBA, Tomáš Halamík, (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií logistických služeb ve společnosti Sika CZ s.r.o. Vzhledem k tomu, že hlavní náplní činnosti této společnosti je obchod, využívá logistiku jako jeden z podstatných nástrojů k docílení spokojenosti zákazníka. Hlavním cílem práce tedy je, vytvoření logické struktury služeb a navržení vhodných metrik pro měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami.
Analýza procesů v logistice náhradních dílů vybrané mezinárodní IT společnosti a jejich optimalizace
Červená, Gabriela ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Rathouský, Bedřich (oponent)
Práce je rozdělena na tři kapitoly, první dvě jsou teoretické a třetí praktická. První kapitola se zabývá charakteristikou logistických služeb, druhá se věnuje zákaznickému servisu a jeho měření a poslední část práce je zaměřena na případovou studii vybrané IT firmy na které je realizován cíl práce. Hlavním cílem práce je zmapování současného stavu logistických služeb a procesů v dodavatelském řetězci náhradních dílů IT vybrané firmy Fujitsu Technology Solutions s.r.o., odhalení jeho slabých míst či nedostatků a navrhnutí možných zlepšení.
Zákaznické služby na českém mobilním telekomunikačním trhu. Komparativní analýza
Hanzlík, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Lédr, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je porovnat kvalitu zákaznických služeb mezi klasickými mobilními operátory (MNOs) a virtuálními operátory (MVNOs) na českém telekomunikačním trhu. Sběr dat pro komparativní analýzu je proveden metodou mystery shopping .
Analýza možností rozvoje zákaznického servisu společnosti E.ON Česká republika, s.r.o.
Svoboda, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na skupinu E.ON Czech, která je jedním z největších poskytovatelů služeb v oblasti elektřiny a zemního plynu v ČR. Porovnána bude s konkurenčními dodavateli v oblasti zákaznických služeb. Cílem této práce je zjistit vhodnost poskytovaných služeb v oblasti zákaznického servisu. Toto zhodnocení by mělo vést k návrhu možných opatření a případně nových služeb poskytovaných právě skupinou E.ON Czech. Teoretická část bude obsahovat východiska pro aplikaci na reálnou praxi, jako je situační analýza, segmentace a další prvky nutné k hlubšímu pohledu do skupiny E.ON Czech. Praktická část již tato východiska bude aplikovat na aktuální tržní realitu, ve které se skupina nachází.
Komparace globálních a lokálních potravinářských dodavatelských řetězců
DVOŘÁČKOVÁ, Tereza
Cílem této bakalářské práce je komparace třech odlišných potravinářských dodavatelských řetězců sortimentu ovoce a zelenina se zaměřením na úroveň dodavatelských služeb, úroveň logistických nákladů a na vliv transferů na životní prostředí. Práce je zaměřena na fungování logistiky jednotlivých řetězců, porovnává relevantní ukazatele stanovené v metodice práce a na závěr stanovuje kritické faktory, návrhy a doporučení.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
ŠESTÁKOVÁ, Denisa
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a poskytnout návrhy na její zlepšení. Pro praktickou část byl zvolen podnik PORSCHE ČESKÉ BUDĚJOVICE, který se řadí k nejvýznamnějším prodejcům v oblasti automobilového průmyslu v jižních Čechách díky profesionálnímu postoji svých zaměstnanců k zákazníkům a modernímu zázemí. Vybraný podnik se orientuje na zákazníka ve všech ohledech. Proto byly zahrnuty důležité aspekty "péče o zákazníky" také do bakalářské práce. Čtenáři mohou z práce čerpat tipy na zlepšení každodenního kontaktu se zákazníky. V praktické části bylo provedeno vyhodnocení stávajícího CRM, dále analýza spokojenosti zákazníků za příslušné období. Z vyhodnocení vyplývá, že existence centrální databáze zákazníků je pro další práci v oblasti CRM přímo nezbytná. Nově vytvořená databáze by tak umožnila flexibilní kontakt se zákazníky, práce CRM personálu by se stala efektivnější a management by mohl lépe analyzovat strukturu zákazníků a provádět vyhodnocení kumulativních nákupů s následným stanovením bonusů pro klíčové zákazníky. Během dotazníkového šetření vybraný vzorek zákazníků ukázal své preference v oblasti metody následného kontaktu po prodeji nového vozu. Vybraní respondenti upřednostnili on-line kontakt před kontaktováním pomocí telefonu. Vedení společnosti by mělo respektovat preference svých zákazníků. Teprve potom lze očekávat relevantní zpětnou vazbu od svých zákazníků. Pouze dostatečně kvalifikovaný a náležitě motivovaný personál první linie je schopný zajistit a poskytnout zákazníkům optimální úroveň služeb. Díky prémii za úspěšně zvládnutý "mystery shopping" je možné dále motivovat prodejce k mimořádné péči o zákazníka. Vztah mezi společností a zákazníkem by měl prospěšný pro obě strany. To je také předpoklad pro dlouhodobou a fungující spolupráci.
Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Kaluzhna, Yevgeniya ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Supply chain management je relativně mladým vědním oborem, ale jeho význam stále stoupá. Na dnešní etapě vývoje, zákaznicky orientovaného trhu, podniky se již nesmí vyhybat spolupráci v dodavatlském řetězci. Cílem mé práce bylo odhalit jak supply chain management může příspět k budování vztahů se zákanzníky, protože zákazníky jsou základem jakéhokoliv podniku. První část práce shrnuje poznatky týkájící se supply chain managementu, konkurenčních strategií, zákazníků, typů dodavatelských řetězců a CRM. Zvláštní kapitola je věnovaná tomu, jak supply chain management může ovlivnit služby zákazníkům. A jaký význam mají služby pro budoucí konkurenceschopnost pondiků. V praktické části jsem rozebrala příklad společnosti Zappos.com. Která pomocí realizace své konkurenční strategie a podřazení celého dodavatelského řetezce strategickým cílům, vybudovala výníkající vztah se svými zákazníky. Na konci práce budou dané výhledy na budoucí vývoj aktivit v SCM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.