Název: Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Překlad názvu: Customer relationship management in the selected company
Autoři: ŠESTÁKOVÁ, Denisa
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotykové body; služby zákazníkům; spokojenost zákazníka; zákazník; řízení vztahů se zákazníky; customer; customer relationship management; customer satisfaction; customer service; touch points
Citace: ŠESTÁKOVÁ, Denisa. Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28154

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153525


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet