Název: Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Překlad názvu: Building relationship with customers in Supply Chain Management
Autoři: Kaluzhna, Yevgeniya ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ABC analýza; CRM; diferenciace; distribuční centrum; externí a interní zákazník; Kiva roboti; konkurenční strategie; logistika; Paretovo pravidlo; služby zákazníkům; supply chain management; UPS; ABC analysis; competitive strategy; CRM; customer service; differentiation; external and internal customer; fulfillment center; Kiva robots; logistics; order qualifiers; order winners; Pareto law; supply chain management; UPS

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34490

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142275


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-31, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet