Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních sítí pro podporu webového portálu
Mysliveček, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí pro podporu v podnikání. Její hlavní zaměření spočívá v návrhu strategie pro práci se sociální sítí Facebook společnosti Coffee Media s.r.o. První část této práce shrnuje obecné teoretické poznatky z oboru sociálních sítí a competitive intelligence. Vysvětleny jsou jednotlivé pojmy a je určena oblast, kterou se práce dále zabývá. Druhá část této práce je tvořena návrhem webového řešení společnosti Coffee Media. Jako první jsou porovnány jednotlivé možnosti tvorby webových stránek, jsou určeny klíčové faktory a požadavky na tvorbu, podle kterých je následně vybráno nejvhodnější řešení. Pomocí tohoto řešení jsou následně navrhnuty a realizovány webové stránky. Třetí část se zabývá detailní analýzou konkurence v oblasti online marketingu. Jsou vybrány čtyři konkurenční společnosti a je analyzována jejich práce se sociální sítí Facebook. Analýza je provedena jak pomocí vlastní metody, tak také pomocí bezplatného specializovaného nástroje. Na základě této analýzy jsou určeny jednotlivé trendy v práci se sociální sítí Facebook. V poslední části je navrhnuta detailní strategie pro práci se sociální sítí Facebook. V této strategii je určen publikační plán příspěvků a jsou navrhnuty jednotlivé reklamní kampaně, pomocí kterých se může společnost Coffee Media propagovat.
Applying methods of Competitive Inteligencie for educational companies
Böhmer, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem systému Competitive Intelligence pro konkrétní vzdělávací společnost. Hlavním cílem práce je charakterizovat a poradit při výběru osoby odpovědné za realizaci činností týkajících se CI v této společnosti, identifikovat nejvhodnější informační zdroje pro získání informací o prostředí v němž působí a softwarové nástroje pro jejich monitorování. Teoretická část práce čerpá z odborné literatury, věnuje se popisu konkurenčního zpravodajství a charakterizuje i jednotlivé fáze cyklu CI. Další části jsou věnovány typologií informačních zdrojů a softwarovým nástrojem na jejich monitoring. Posledními částmi jsou charakteristika kategorie malých a středních podniků, do které zapadá i zkoumána společnost a vzdělávácí organizace. Praktická část této práce se zabývá možným návrhem systému Competitive Intelligence pro konkrétní vzdělávací společnost. Na začátku je uskutečněna analýza podnikatelského prostředí i s jejími největšími omezeními. V další části se práce věnuje návrhu systému CI, který sestává z výběru varianty realizace spolu s charakteristikou odpovědného pracovníka, definování informačních zdrojů a doporučení softwarových nástrojů pro jejich pravidelné sledování. Praktickým přínosem této práce je zavedení návrhu systému CI, který spočívá ve sledování informačních zdrojů, získávání informací a jejich následného vyhodnocování v souvislosti s konkurenčním prostředím podniku. Dalším přínosem práce je ukázka zavedení takového systému do společnosti z kategorie malých a středních podniků, který respektuje jejich omezení.
Využití auditu webových stránek pro Competitive Intelligence
Lecián, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na důkladné popsání termínu Competitive Intelligence a jeho následné využití při auditu webových stránek. Praktická část práce je primárně vypra-covávána pro firmu Bisnode. Může však sloužit všem, kteří chtějí provádět on-line analýzu svých webových konkurentů. V práci jsou také využity profesionální nástroje od společností Majestic a SEO PowerSuite, které jsem po e-mailové kontaktu se společnostmi získal na omezenou dobu k využití zdarma. Na začátku praktické části je představena firma Bisnode, aby se s ní mohl čtenář seznámit. Následně je provedena analýza, která byla rozdělena do 4 tematických oblastí dle zadání firmy Bisnode. V každé z těchto oblastí jsou zhodnoceny silné a slabé stránky jednotlivých sledovaných webů tak, aby se firma mohla poučit nejen ze svých chyb, ale také chyb svých konkurentů. V teoretické části práce jsem se snažil podrobně rozebrat termín Competitive Intelligence. Kromě toho je na tento termín nahlíženo z více úhlů pohledu (jeho historie, zamyšlení nad českým překladem, etika spojená s CI nebo popsání jej jako procesu) díky čemuž může být tato diplomová práce přínosná i pro čtenáře, kteří se již s tímto termínem setkali, ale chtějí si prohloubit znalosti.
Competitive intelligence ve farmaceutickém průmyslu
Hubálková, Pavla ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Horváth, David (oponent)
Diplomová práce popisuje a mírně analyzuje oblast competitive intelligence ve farmaceutickém průmyslu. Práce je rozdělena do pěti částí. První část pojednává o competitive intelligence a příbuzných aspektech, druhá část se věnuje farmaceutickému průmyslu se všemi jeho specifiky, třetí část se zabývá competitive intelligence v průniku s farmaceutickým průmyslem, čtvrtá část obsahuje klasifikaci a popis informačních zdrojů vhodných pro činnosti CI a pátá část se věnuje výzkumu, jenž se sestává z dotazníkového šetření mezi farmaceutickými firmami o stavu competitive intelligence a polostrukturovaného rozhovoru s odborníkem na oblast CI ve farmaceutické firmě. Výsledky průzkumu představují určitou dílčí sondu, která prokazuje pevné postavení CI jako běžného standardu ve farmaceutických firmách. Klíčová slova competitive intelligence, farmaceutický průmysl, informační potřeby, léčiva, farmakovigilance, patenty, informační zdroje
Patentové informace a jejich analýza
Walterová, Kateřina ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Bratková, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou patentových informací a zaměřuje se především na jejich využití v obchodním prostředí. V úvodní části je nastíněna problematika duševního vlastnictví a průmyslově právní ochrany. Podstatná část práce se věnuje patentovému systému a jeho významu pro rozvoj inovačního potenciálu společností a institucí. Další části práce obsahují informace týkajících se zpracování patentových rešerší. Závěrečné kapitoly se zaměřují na oblast competitive intelligence a především na zdroje patentových informací.
Zpravodajská analýza konkurenta
Zalabová, Annemarie ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o využití metod Competitive Intelligence na případu konkrétní firmy. Práce si klade za cíl vylepšit stávající proces získávání informací o konkurenci a jejich využití při strategickém rozhodování vedení společnosti pomocí metod CI. V úvodní části práce je analyzována současná situace společnosti XYZ a definování problému k následnému řešení. Další část se věnuje obecným teoretickým předpokladům a představení různých metod a přístupů k řešení. Posléze následuje aplikační část práce, ve které je aplikována vybraná metoda Competitive Intelligence pro potřeby dané firmy. Závěrem je výsledný návrh řešení problematiky zhodnocen a jsou uvedeny přínosy, které tato implementace firmě přinesla.
Zavádění procesu Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Kulhánková, Nikola ; Matulík, Ondřej (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je představit možnosti využití Competitive Intelligence pro predikci budoucích kroků konkurence. V první části práce je popsána aktuální situace firmy a teoretická východiska. Ve druhé části práce jsou uvedeny možné metody aplikace systému konkurenčního zpravodajství ve firmě.
Informační zdroje pro analýzu mezinárodních vztahů a Country intelligence
Kreuz, Pavel ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Vlasák, Rudolf (oponent)
Tématem práce jsou informační zdroje vhodné pro analýzu politicko-ekonomického vývoje ve světě a v České republice. Cílem práce je představení a rozbor zdrojů zpravodajské povahy. Pozornost je dále věnována výkladu pojmu intelligence a souvisejících termínů. V jednotlivých kapitolách jsou představeny zdroje bezpečnostních a politických analýz, dále poskytovatelé statistických dat a informací o zemích - country intelligence.
Sdílení ekonomických informací a znalostí ve vztahu k rozvoji informačně-komunikačních technologií (ICT)
Dlouhý, Vladimír ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
(česky) Diplomová práce je zaměřena na problematiku sdílení informací a znalostí v informační společnosti se zvláštním zřetelem na oblast ekonomických informací využitelných pro účely podnikového řízení. Zvýšená pozornost je věnována rozvoji a efektivnímu využívání informačních a komunikačních technologií (ICT). V úvodních kapitolách je vymezen vztah mezi informační ekonomikou a ekonomií informací, zmíněna je klíčová role informačního a znalostního managementu, včetně strategického významu podnikových informačních systémů a dalších nástrojů sloužících ke zkvalitňování podnikových informačních procesů. Podrobněji jsou charakterizovány disciplíny Competitive Intelligence (CI) a Business Intelligence (BI), nastíněno je základní členění informačních zdrojů pro jejich realizaci. V závěrečných částech práce jsou popsány a porovnány vybrané informační zdroje ekonomických informací využívané v praxi pro účely podnikového řízení, a to včetně doporučení a zhodnocení aktuálních trendů v CI oblasti [Autorský abstrakt].
Konkurence a koncentrovanost v českém bankovnictví s využitím Competitive Intelligence
Matyášová, Daniela ; Blahová, Naďa (vedoucí práce) ; Brada, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na konkurenci a koncentrovanost českého bankovního trhu s využitím nástrojů Competitive Intelligence pro udržení a získání konkurenční výhody. Hodnocení koncentrace na tuzemském bankovním trhu je založené na výsledcích ukazatelů, jako je koncentrační poměr a Herfindahl - Hirschmanův Index. Na základě zjištěné míry konkurence panující mezi subjekty působícími v tomto segmentu je pozornost věnována procesu konkurenčního zpravodajství, Competitive Intelligence, jehož vhodnou implementací do firemní struktury si banka může zabezpečit získání a ponechání konkurenční výhody. Nastíněny jsou možné oblasti zájmů, jejichž systematický monitoring bance umožňuje přijetí včasných opatření reagujících na pozměněnou strategii konkurentů i směřujících ke zlepšení vztahu s klienty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.