Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.10 vteřin. 
Vývoj reklamy v deníku Mladá fronta DNES v letech 2012-2016
Samšuková, Jana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce Vývoj reklamy v deníku Mladá fronta DNES v letech 2012-2016 analyzuje vývoj a případné proměny inzerce v nejčtenějším seriózním českém deníku Mladá fronta DNES vydavatelství Mafra, a.s. v letech 2012-2016. Zejména se pak snaží odhalit trend v koncentraci reklamy, poměr původního redakčního obsahu a inzerce, provázanosti inzerce s grafickou či tematickou stránkou redakčního obsahu deníku nebo vývoj reklamních formátů a témat. Těchto zjištění je v práci dosaženo kvantitativní obsahovou analýzou, konkrétně tzv. emergent kódováním. V rámci nabídnutých teoretických poznatků je čtenář seznámen s aspekty ekonomického fungování médií, jakož i s teorií reklamy, fenoménem inzerce v tisku či jejím legislativním ukotvením. Autorka se taktéž dotýká fenoménu komercionalizace médií, a to i v prostředí českých médií. Část práce je rovněž věnována představení deníku Mladá fronta DNES, jeho historii a současné pozici na českém mediálním trhu. V druhé polovině práce je pak představena metodologie výzkumu, jeho design a vyhodnocení. Součástí této práce je i CD nosič s kódovací knihou i kódovacím archem.
Současnost a budoucnost tabletových periodik v České Republice
Kubíčková, Jana Ada ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat český trh tabletových periodik a popsat možné přístupy k jejich tvorbě a distribuci. Po nastínění historického vývoje a zmapování českého trhu v této oblasti je teoreticky zakotven pojem "ryze tabletového magazínu" a následně presentovány možné přístupy k produkci těchto časopisů. Po teoretickém zakotvení práce v oblasti nových médií je praktická část zaměřena na srovnání a kritické zhodnocení odlišností variant tabletových časopisů (vydání tabletového versus vydání tištěné). Pozornost je také věnována zastoupení reklam a množství článků v jednotlivých typech periodik. Klíčová slova: tabletový magazín, tabletový časopis, tablet, časopis, inzerce, interaktivita
Luxusní lifestylové přílohy deníků v České republice
Tesařová, Valentina ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Diplomová práce mapuje fenomén českých deníkových příloh luxusního charakteru. Suplementy ZEN, City Life, Esprit a Proč ne?! vycházejí společně s deníky E15, MF Dnes, Lidové noviny a Hospodářské noviny. V teoretické části práce je nejdříve nastíněn vývoj, kterým si prošly lifestylové časopisy a klasické deníkové přílohy, protože studované suplementy představují jakousi kombinaci právě těchto dvou mediálních produktů. Další kapitola práce se věnuje obsahu médií z hlediska politické ekonomie komunikace, podle níž jsou média skrytě ovlivňována politickými a ekonomickými elitami, které prostřednictvím inzerce a public relations zasahují do redakčního obsahu médií. Formují tak veřejné mínění dle potřeb svých zájmů. Teoretická část se tedy ve svém závěru soustředí i na definici reklamy a public relations. Praktická část práce zkoumá metodou sémiotické analýzy, jakým způsobem je čtenářům prezentována ideologie úspěchu - všeobecně přisuzovaného právě politickým a ekonomickým elitám, které dle politické ekonomie komunikace mediální produkty tajně ovládají. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vývoj reklamy na léčiva, zdravotní produkty a služby v tištěných médiích - komparace časopisů Světozor a Týden
Kadlec, Michal ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Knapík, Jiří (oponent)
Diplomová práce sleduje zastoupení a vývoj reklamy na léčiva, zdravotní produkty a služby v tištěných médiích. Konkrétně se zaměřuje na srovnání období první republiky a období samostatné České republiky. Vybrány byly roky 1928 a 2008, vymezující období 80 let, během něhož se reklama a propagační postupy vyvinuly. Nacházíme však také shodné přetrvávající principy. Cílem práce je představit dobovou reklamu ve vybraném tištěném médiu, zvoleny byly časopisy pro širší veřejnost Světozor a Týden. Práce sleduje jaké služby a produkty byly propagovány, v jakém kontextu a jakými prostředky. Od představení problematiky a rozboru jednotlivých ročníků přecházíme ke komparaci nalezených vzorků. Výsledkem práce je zhodnocení využitých principů s ohledem na charakter média a časový rámec. Práce zohledňuje rovněž nutná omezení, daná regulací reklamy na léčiva. Pro srovnání a vyšší počet vzorků sledujeme rovněž kosmetické produkty prodávané v lékárně.
Blatenské listy, vznik, historie, současnost
Řebřina, Radek ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Jméno a příjmení: Radek Řebřina Bakalářská práce: Blatenské listy - vznik, historie, současnost Cílem práce je zmapovat vznik a vývoj listu (vývoj rozsahu, ceny, množství inzerce atd.) od jeho vzniku v roce 1990 do současnosti (2009). Dále také sleduje vývoj listu v souvislosti se společenským vývojem ve zmíněných letech. Prostřednictvím studia literatury týkající se této problematiky a také dostupných ročníků periodika se snaží dosáhnout stanovených cílů. Provedením dotazníkového šetření zjišťuje oblibu listu mezi obyvateli města Blatná. A. Teoretická část: 1. Charakteristika společenského a mediálního vývoje po roce 1989 v ČR 2. Charakteristika regionu města Blatná a jeho obyvatelstva 3. Zjištění maxima dat o Blatenských listech a jejich srovnání s vývojem společnosti 4. Dotazníkové šetření B. Závěrečné vyhodnocení získaných dat
Vliv zavedení placeného obsahu na zpravodajský server IHNED.cz
Janíková, Simona ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Diplomová práce shrnuje vliv zavedení placeného obsahu na server ihned.cz, který je webovou mutací deníku Hospodářské noviny. Vliv paywallu sleduje v období od srpna 2014 do dubna 2015. Za zavedením paywallu byla snaha ukázat, že obsah tvořený na serveru má hodnotu. V teoretické části se práce zabývá novými výzvami médií, které tvoří jak finanční tak technologické změny, popisuje rostoucí komercializaci a reakci médií v podobě konvergence a konceptu digital-first. Práce se opírá o přístup politické ekonomie médií. Zabývá se zpoplatněním obsahu, ochotou čtenářů za obsah médií na internetu platit, možnostmi tradičních i alternativních příjmů médií, a příklady deníků, které paywall zavedly. V praktické části práce popisuje, jaký vliv mělo zavedení placeného obsahu na ekonomické výsledky, konkrétně na webové předplatné, inzerci a hospodářské výsledky vydavatelství Economia. Zabývá se také vlivem paywallu na návštěvnost serveru ihned.cz, kterou sleduje skrze počet page views, visits a reálných a unikátních uživatelů, na čtenost rubrik serveru a na práci novinářů. Součástí praktické části práce jsou kromě statistických dat a reportů také rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství a redakce. Klíčová slova paywall, placený obsah, ihned.cz, Economia, sloučení redakcí, předplatné, návštěvnost, inzerce,...
Využití vnějších zdrojů při získávání zaměstnanců
Krouželková, Eva ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce se v úvodu teoretické části zabývá pojetím personalistiky a lidských zdrojů. V dalších kapitolách je charakterizován průběh získávání zaměstnanců spolu s vnitřními a vnějšími zdroji pracovníků. Následuje princip výběru zaměstnanců a jeho nejčastější metody. Praktická část diplomové práce se skládá z analýzy současných možností inzerce, dále z dotazníkového šetření a verifikace hypotéz. Cílem práce je zjištění současného stavu používání sociálních sítí při náboru zaměstnanců a zjištění zda jsou schopny nahradit používání pracovních portálů. Z hlediska verifikace hypotéz bylo potvrzeno, že není žádný rozdíl mezi personalisty, kteří používají sociální sítě v osobním životě každý den a mezi těmi, kteří je používají několikrát měsíčně. Dále bylo potvrzeno, že existuje statisticky významný rozdíl ve využití sociálních sítí personalisty ve věku 18 až 34 let a 35 až 54 let. Poslední statistická hypotéza potvrdila, že neexistuje rozdíl ve využití sociálních sítí personalisty ve velkých a malých firmách.
Návrh na zlepšení hospodaření firmy
Pochyla, Martin ; MBA, Jan Hůla, (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
V této práci je analyzována vydavatelská společnost Deník Rovnost. Na základě získaných a analyzovaných poznatků je vyhodnocena celková situace společnosti a doporučeny návrhy na zlepšení hospodaření společnosti.
Sběr dat pro porovnávací způsob oceňování nemovitostí
Štola, Josef ; Daňhel, Petr
Článek řeší problematiku sběru dat z realitní inzerce, využitelných pro porovnávací způsob oceňování nemovitostí. Zaměřuje se na vlastnosti inzerovaných cen, tzn. co všechno bývá v nabídkové ceně obsaženo, a jak se liší od konečné ceny realizovaného prodeje. V další části řeší článek problematiku využití výpočetní techniky ke sběru surových dat z internetové realitní inzerce a představuje aktuální nabídku softwarů, které se dají k tomuto účelu použít.
Nábor zaměstnanců s využitím metody inzerce na internetu
Marek, Lukáš ; Hynek, Martin (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá procesem náboru zaměstnanců se zaměřením na metodu inzerce na internetu. V této své práci jsem se rozhodl analyzovat a kategorizovat nabídky práce pro pozice středního managementu, uveřejněné na vybraném pracovním portálu za určité období a následně kontaktovat inzerující firmy formou dotazníku. Cílem práce je zjistit, zdali si tyto firmy prostřednictvím uveřejněného inzerátu dokázaly zajistit dostatečný počet vhodných uchazečů pro fázi pozdějšího výběru a do jaké míry byl tento fakt ovlivněn skutečností, jak kvalitně byly jejich nabídky práce sestaveny, aby přilákaly přiměřený počet vhodných uchazečů pro výkon manažerských povolání a ty nevhodné, aby naopak odradily.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.