Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz kandidátů v amerických prezidentských volbách 2016
Šimková, Jana ; Dopieralla, Jakub (vedoucí práce) ; Hájek, Lukáš (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá prezidentskými volbami v USA v roce 2016. Konkrétně pak mediálnímu obrazu kandidátů nominovaným Demokratickou a Republikánskou stranou, tj. Hillary Clintonové a Donaldu Trumpovi. Popisuje cestu k nominaci a kampaně obou kandidátů, vysvětluje historii zaujatosti médií v USA a následně tato témata spojuje. Ukazuje, jak se lišilo konkrétně mediální pokrytí Clintonové a Trumpa během kampaně před prezidentskými volbami 2016. Práce se zabývá i politickou polarizací a tím, jestli a jakou roli v ní hrají média. Na konkrétním příkladu dvou pořadů oblíbených u voličů na opačných stranách politického spektra práce ukazuje, jakou podobu může mít konzervativní či liberální bias. Snaží se zodpovědět otázku, jestli a proč je konzervativní bias v pořadu Seana Hannityho silnější než liberální zkreslení v případě Rachel Maddow. K zodpovězení výzkumné otázky je použita integrační metoda kvalitativní obsahové analýzy. Výzkumným vzorkem v práci je celkem 28 epizod pořadů Hannity a The Rachel Maddow Show, vysílaných poslední 3 týdny před prezidentskou volbou. V rámci tohoto vzorku byly zkoumány zvolené kvalitativní a kvantitativní indikátory. Z výzkumné otázky pak vycházejí tři hlavní hypotézy, jež budou konfrontovány s výsledky analýzy a následně případně potvrzeny. První hypotézou je, že...
Současné podoby negativních politických kampaní ve Spojených státech amerických: Případ volební kampaně prezidenta Donalda Trumpa z roku 2016
Kolská, Martina ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Szobi, Pavel (oponent)
Politický marketing za poslední roky zaznamenal největší vývoj v profesionalizaci. Ačkoliv dříve byla komunikace a marketingová strategie výhodou politických subjektů oproti jejich konkurenci, dnes je tento přístup nedílnou součástí politického procesu. Práce se věnuje konkrétní součásti politického marketingu, a to negativním politickým kampaním, jejich vývoji ve Spojených státech amerických a současné podobě. Negativní kampaně jsou nedílnou součástí každého významnějšího boje o politickou moc v USA. Kromě historických a politických souvislostí se autorka věnuje také profesionalizaci vedení kampaní, vlivu vývoje technologií a obecně změnám, které v posledních letech na poli politického marketingu probíhají. Poslední ukončená prezidentská kampaň, která vyústila ve zvolení Donalda Trumpa prezidentem, byla v mnohém nekonvenční a přelomová. Autorka práce zkoumala negativní výroky Donalda Trumpa z dominující sociální sítě Twitteru, z prezidentských debat a z návštěv v regionech. Prostřednictvím sémiotické analýzy, doplněnou o analýzu diskurzu, vybraných sdělení autorka blíže zkoumala negativní kampaň Donalda Trumpa z roku 2016. Autorka se především zaměřila na jazykovou a obsahovou stránku výroků, které následně dala do kontextu celé prezidentské kampaně.
The notion of American patriotism as deployed in the US political arena
Mukařovský, David ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Topolovská, Tereza (oponent)
Tato práce je zaměřena na zkoumání různorodosti významu patriotismu v americké politické sféře. Teoretická část se soustřeďuje na aspekty patriotismu specifické pro Spojené státy- americká výjimečnost a Slib věrnosti-a na typy patriotismu obecně. Praktická část je věnována vykreslení představ tří předních amerických politiků o patriotismu. Jsou to muži, mezi kterými je mnoho ideologických rozdílů: prezident Donald Trump, zesnulý senátor John McCain a bývalý prezident Barack Obama. Jejich názory na patriotismus jsem zjišťoval především rozborem jejich proslovů, ale v některých případech také čtením jejich tweetů, poslechem rozhovorů s nimi a čtením článků. Má hypotéza byla, že při porovnání jejich představ o patriotismu zjistíme, že všichni tři muži neprosazují podobný druh patriotismu. Tato hypotéza je dle mého jasně potvrzena v závěru, kde v rámci konečného srovnání upozorňuji na mnoho rozdílů, některé z nichž jsou zásadní, mezi patriotismem Trumpa a zbylých dvou politiků. Klíčová slova: americký patriotismus, americká výjimečnost, Donald Trump, John McCain, Barack Obama
Sociální sítě jako primární zdroj informací při prezidentských volbách - komparace USA a ČR
Šírová, Veronika ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
This bachelor thesis is dedicated to the pre-election communications of presidential candidates on social network sites which are slowly becoming a primary source of information and news content for members of generation Y and Z. The intent of this thesis is to compare the use of Facebook in the presidential campaign in two different countries - the United States of America and the Czech Republic (or Czechia.) In the case of the United States this thesis focuses on the presidential election of 2016 between the candidates Donald Trump and Hillary Clinton. In Czechia the research sample comprises the 2018 presidential election candidates Milos Zeman and Jiri Drahos. This issue is introduced in the theoretical part, which describes the transformations related to the launch of Web 2.0 and social media. Next, problematic aspects of the online environment are discussed, followed by a delineation of characteristics of Facebook as an information content source. Finally, the role of social network sites in the area of political marketing is mentioned. The practical part of this thesis concentrates on analyzing the data collected from a total of 578 Facebook posts, which the above mentioned candidates posted in a three week period prior the final election. This research examines the frequency, type,...
Green communication: case study of the outdoor clothing company Patagonia Inc.
Krchová, Eva ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
This work ​Once Upon the Patagonia Brand will detail a case study of the American outdoor brand, Patagonia Inc., and its environmental transmedia storytelling campaigns, with a particular focus on its most recent project, ​Protect Bears Ears. Bears Ears has been the youngest American National Monument, which was however illegally cut in half by the current president Trump. While Patagonia pursues its main business objective of producing high-quality sports clothing, the brand also actively engages its customers in civic involvement and environmental activism through powerful storytelling. Patagonia inspires its users and other businesses to engage in responsible civic, consumer, and producer behaviors, with the ultimate goal of protecting the unique and fragile planet that we all inhabit. Patagonia confirms its altruistic commitments through its mission statement: "We're in business to save our planet."
Transatlantická spolupráce mezi USA a EU (2012-2018)
Fedorucová, Klára ; Kotábová, Věra (vedoucí práce) ; Riegl, Martin (oponent)
Témata, spojená se zahraniční politikou Spojených států amerických vůči Evropské unii se od přelomu tisíciletí objevují v diskuzích odborníků stále intenzivněji. Toto je dáno několika faktory, mezi něž patří primárně síla těchto dvou uskupení, jednoho státního a druhého unijního, na dvou březích Atlantiku. Práce na téma transatlantických vztahů je rozdělena do čtyř kapitol, kdy první kapitola řeší teorii regionalismu, historický vývoj vztahů mezi Spojenými státy a Evropskou unií, potažmo Evropským společenstvím. Závěr kapitoly pak ukotvuje aktéry zahraniční politiky z pohledu USA. Práce má však za cíl porovnat dva americké prezidenty a jejich vztahy s EU. Zvolenými prezidenty jsou Barack Obama a Donald Trump, kdy stěžejním časovým obdobím práce se stávají léta 2012-2018. Cílem práce je najít odpovědi na několik otázek, kdy tou zásadní je zda a případně jaký rozdíl je v přístupech Baracka Obamy a Donalda Trumpa k EU. Práce stanovuje svým výzkumem několik kritérií, které pak budou u dvou prezidentů porovnány, aby následně bylo ukázáno zda a jak se liší politiky dvou po sobě jdoucích prezidentů ve vztazích k EU.
Mediální obraz prezidentského kandidáta Donalda Trumpa v roce 2016
Hrdinová, Dana ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Klvaňa, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Mediální obraz prezidentského kandidáta Donalda Trumpa v roce 2016" se věnuje prezentaci Donalda Trumpa na titulních stranách deníků Rzeczepospolita a The Times. Práce je časově vymezena obdobím od 1. února do 30. listopadu 2016, tedy od zahájení amerických primárek po prezidentskou volbu, vč. období bezprostředně po volbách. Cílem práce je na základě ověření stanovených hypotéz představit základní prvky, které se podílely na mediálním obrazu Donalda Trumpa předkládaném deníky Rzeczpospolita a The Times. Při ověřování hypotéz jsou použita teoretická východiska konceptu nastolování témat a jejich rámcováním. A dále pak je uplatněna teorie zpravodajských hodnot se zaměřením na titulní strany a mediální geografie. První část práce se věnuje teoretickému vymezení oblasti mediálních studií, výzkumu masových médií a dále pak politickému systému USA. Následuje výzkumná část - kvantitativní obrazová analýza a kvalitativní diskursivní analýza. Primárními zdroji analýzy jsou titulní strany deníků The Times a Rzeczpospolita. Na základě této analýzy jsou sestaveny závěry práce.
Analýza twitterové kampaně Donalda J. Trumpa v amerických prezidentských volbách 2016
Neumahr, Martin ; Klvaňa, Tomáš (vedoucí práce) ; Fiřtová, Magdalena (oponent)
V první části práce obecně seznámím s marketingem, v jakém smyslu byl používán v amerických prezidentských volbách v roce 2016 konkrétními kandidáty nebo jejich volebními týmy, dále popíši negativní kampaň v politickém marketingu a ke konci první části práce doplním vysvětlení, jak důležitou součástí amerických prezidentských voleb byl právě Twitter. Druhá část práce bude mít za cíl analyzovat kampaň kandidáta republikánské strany podrobněji. Na vzorku 1458 twitterových příspěvků budu zkoumat, zda a jak používal Donald Trump negativní kampaň proti své protikandidátce Hillary Clinton a také posuzovat, v jaké míře se jeho nepravdivá tvrzení měnila v průběhu kampaně v konkrétních třech tématech. V práci je zkoumáno období od nominačního sjezdu 18. 7. 2016 do 8. 11. 2016, kdy se konaly americké prezidentské volby. V závěru své práce se pokusím na výzkumné otázky odpovědět.
Trumpův předvolební plán boje proti terorismu v USA a jeho následná realizace v první polovině volebního období
Bohunická, Klára ; Hornát, Jan (vedoucí práce) ; Raška, Francis (oponent)
V mé bakalářské práci jsem se pokusila odpovědět na hypotézu, kterou bylo, že jednotliví kandidáti na prezidenta dávají v průběhu svých kampaní velké množství slibů, kterým po zvolení nejsou schopni dostát, popř. k jejich naplnění nemají dostatečné kompetence. Tuto hypotézu jsem se pokusila aplikovat na kampaň Donalda Trumpa a to především na jeho tři sliby v oblasti boje proti terorismu v USA. K dosažení mého cíle jsem využila analýzy jednotlivých slibů a následně je komparovala s kroky, které Trump podnikl od inaugurace v lednu 2017 do poloviny jeho volebního období v lednu 2019. Prvním slibem mělo být uzavření částí internetu, kde operuje ISIS a rekrutuje tam nové členy z řad amerických občanů. Jediným krokem, který Trump v této oblasti provedl bylo podepsání prohlášení spolu s členy skupiny G7, ve kterém požadovali zintenzivnění tlaku ze strany sociálních médií vůči teroristům na internetu. Z technického hlediska byl tento slib od počátku problematický. První problémem bylo, že Trump neměl dostatečné kompetence k jeho naplnění. Druhým problémem na který tento slib narážel byl první dodatek ústavy, ve kterém je zakotvena svoboda slova a vyjadřování a uzavření částí internetu by tyto svobody narušilo. Na tomto slibu jsem potvrdila moji hypotézu, že kandidáti dávají i takové sliby, ke kterým...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.