Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 304 záznamů.  začátekpředchozí285 - 294další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Strategic analysis Pelmi, spol. s.r.o.
Senková, Katarína ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Mádl, Jan (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je konkrétně rozebrat a následně analyzovat vnější a vnitřní vlivy, které působí na logistickou společnost Pelmel, spol. s.r.o. a z výsledků dílčích analýz stanovím vlastní doporučení pro firmu.
Analýza inovací ICT v podnicích
Zíma, Petr ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Práce je zaměřena na inovace v podniku a konkrétně pak na ICT/IS inovace. Tomuto tématu se věnuje jak z hlediska teorie, tak z hlediska praxe. Cílem práce bylo především uvést základní teorii inovací a inovací ICT/IS a dále provedení průzkumu firemního prostředí s následnou analýzou dat. Z těchto dat následně identifikovat skupinu úspěšných podniků v oblasti inovací, definovat klíčové postupy pro tento úspěch a posoudit vliv ICT/IS inovací na životní cyklus u jednotlivých typů inovací. Pro naplnění těchto cílu je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je věnována definici informačních systémům a jejich významu pro konkurenceschopnost. Zmíněn je především multidimenzionální pohled na informační systém v podniku. Tato část se věnuje i definici teorie inovací, kde je zejména zmíněna teorie J.A Schumpetera a některých dalších autorů, kteří na něj navázali. Autor se v teoretické části věnuje také managementu inovací a inovačním strategií. V další části práce reflektuje své praktické zkušenosti s realizací inovačních projektů. Závěrečná část teoretické části je zaměřena na definici a typologii inovací informačních systémů. Zde také autor diskutuje vazby a vliv ICT/IS inovací na ostatní typy. Druhá část práce je pojata zcela prakticky a věnuje se průzkumu, který byl proveden mezi podnikatelskými subjekty. Autor definuje teze před samotným vyhodnocením výzkumu. Tyto teze jsou rozděleny do těchto kategorií: efekty a návratnost investic do ICT/IS, strategické řízení ICT/IS inovací a role ICT/IS inovací v rámci inovačního cyklu. Autor v rámci analýzy dat diskutuje definované teze s dosaženými výsledky. Na závěr této části je shrnutí dosažených poznatků a výsledků, ve kterém jsou definovány základní doporučení a klíčové předpoklady pro úspěch v inovačních aktivitách. Hlavním přínosem této práce je především to, že se podařilo zmapovat postoj podniků k inovacím a identifikovat skupinu úspěšných podniků v oblasti inovací a jejich klíčové předpoklady pro dosažení úspěchu.
Implementace Business Intelligence ve společnosti ThyssenKrupp Výtahy, s.r.o.
Němec, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o strategickém řízení společnosti a jeho podpoře pomocí nástrojů Business Intelligence. Cílem práce je analyzovat konkrétní společnost, vytvořit model metrik této společnosti a implementovat řešení Business Intelligence, které umožní sledovat vybrané metriky. Celá práce je rozdělena na dvě základní části. V první části, která je zaměřena teoreticky, jsou na základě odborné literatury rozebrána témata s vazbou na praktickou část. Jde především o vysvětlení principů nástrojů Business Intelligence a popis metodiky Balanced Scorecard. Obě témata jsou také zasazena do kontextu řízení podniku jako celku. Praktická část se věnuje aplikaci teoretických poznatků v praxi, tedy v konkrétní firmě. V příslušných kapitolách jsou popsány specifika společnosti, je vytvořena její business analýza a popsáno vytvořené řešení. Hlavním přínosem práce je demonstrace využití metodiky Balanced Scorecard a nástrojů Business Intelligence při řízení středně velké firmy a také samotná aplikace, která vedení společnosti ukázala možnosti těchto nástrojů ve známých podmínkách a jejich prostřednictvím upozornila na určité jevy ve firmě.
Strategická analýza společnosti Zepter International s.r.o.
Hubačka, Miroslav ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Knedlík, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je popsat nástroje a metody, které slouží k provádění strategické analýzy společnosti a pomocí těchto nástrojů a metod provést strategickou analýzu společnosti Zepter International s.r.o. Závěrem této práce navrhuji potřebná doporučení a opatření, kterými by se měla daná společnost řídit.
Model metrik ve strojírenské firmě a jeho pilotní implementace pomocí nástrojů Business Intelligence
Lukeš, Ondřej ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Krejcar, Petr (oponent)
Práce se zabývá možnostmi strategického měření výkonnosti českého strojírenského podniku a uplatnění vybraných metrik pomocí nástrojů Business Intelligence. Konkrétně se jedná o podnik Linde Pohony s.r.o, který vyrábí osy a poloosy pro vysokozdvižné vozíky. Práce využívá informací ze současných přístupů k měření výkonnosti podniku. Hlavním cílem diplomové práce bylo demonstrovat možnosti nástrojů Business Intelligence při sledování metrik, jež slouží k měření podnikové výkonnosti. K tomu bylo využito aplikace Microsoft SQL Server 2005 a především jejích částí Analysis a Integration Services. Nejprve však bylo nutné vytvořit model metrik. První část práce se zabývá jednotlivými metodami měření plnění strategických cílů a je zde i vybrána metoda, podle které byl vytvořen model metrik pro podnik Linde Pohony s.r.o. V dalších částech práce jsou nejprve rozebrány možnosti Business Intelligence nástrojů pro potřeby strojírenských podniků. V poslední části je popsána implementace pro vybrané metriky a její začlenění do podnikového IS. Hlavním přínosem práce je především demonstrace možností Business Intelligence nástrojů ve strojírenské firmě a v českém prostředí. Pro samotný podnik Linde Pohony s.r.o. toto řešení přináší zjednodušení administrativy a také nové možnosti ve sledování podnikové výkonnosti.
Návrh strategie pro společnost Cestné stavby, s. r. o. Žilina
Jandzík, Tomáš ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Tisoň, Tomáš (oponent)
Při zpracování své bakalářské práce jsem se zaměřil na SWOT analýzu a následný návrh strategie společnosti. Mým cílem je analyzovat současnou situaci firmy a nalézt takové řešení, které by pomohlo progresu firmy. Tuto analýzu použiji jako podklad pro návrh vhodné strategie, která by měla za cíl zamyslet se nad jednotlivými hrozbami a slabinami podniku a naopak, podtrhnout silné stránky a rozebrat jednotlivé příležitosti, které pro firmu skrývá trh. Cílem je jednoznačně rozvoj společnosti a její posun dopředu. Síla konkurence, její vynikající vybavení a dispozice nejmodernějších technologií je pro naši firmu varovným signálem. Podnik má nedostatečnou úroveň výpočetní techniky, což by mohlo vést ke zpomalení celkové výroby produktů. Další problematickou oblastí je reklama a propagace, dnes už neodmyslitelná součást podnikání.
CA Rapotour: Analýza současného stavu a příležitostí dalšího rozvoje
Blümelová, Johana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Cílem práce je metodou SWOT analyzovat a zhodnotit současnou pozici firmy a její cíle a možnosti dalšího směřování, na základě této analýzy pak formulovat konkrétnější strategii. Práce se dále zabývá postavením a významem malých a středních podniků v EU i ČR a také některými bližšími podmínkami podnikání v cestovním ruchu v regionu Moravskoslezského kraje.
Strategická analýza
Dvořák, Jan ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem práce je vypracování strategické analýzy a posouzení postavení společnosti Seznam.cz na trhu. Teoretická část obsahuje základní pojmy z oblasti strategie a strategického řízení a dále postupy strategické analýzy. V praktické části je posuzován vývoj společnosti a konkurenční postavení.
Strategické řízení firmy Magneton a. s.
Tůmová, Miluše ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Charakteristika procesu strategického řízení ve firmě Magneton a. s., tvorba strategie pro tuto firmu. Popsání procesu vyhledávání potenciálních zákazníků výrobní firmy.
Posouzení úspěšnosti podnikání společnosti MK Kodreta s.r.o.
Dolanová, Petra ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Plesník, Juraj (oponent)
Cílem práce je posoudit úspěšnost podnikání konkrétní společnosti, jež svou velikostí spadá do kategorie malých a středních podniků, a to z pohledu její strategie a stratecického řízení. Správnost nastavení podnikové strategie je hodnocena na základě vypracované strategické analýzy a SWOT matice. Z výsledných zjištění těchto analýz jsou následně formulována doporučení pro tvorbu resp. modifikaci této hodnocené strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 304 záznamů.   začátekpředchozí285 - 294další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.