Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie firmy RICADO
Herodek, Jan ; Mucha, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá budoucím rozvojem truhlářské firmy RICADO. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje varianty jednotlivých strategií, kterými se firma může ubírat pro dosáhnutí určitého stupně rozvoje.
Strategie rozvoje podniku FPO s.r.o.
Dobiášková, Veronika ; Jelínek,, Pavel (oponent) ; Jelínek,, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení uceleného popisu strategických dokumentů firmy. Napomáhá udávat jednotný směr, kterým se má společnost ubírat v rámci svojí vize, poslání, firemní identity, cílů a hodnot. Je tedy uceleným souborem sloužící ke strategickému rozvoji společnosti a udržení směru předem stanovených cílů. V rámci jednotného materiálu je možné zabezpečit sladěnost a vzájemnou sounáležitost členů s posláním firmy.
Zhodnocení významu firemní kultury pro budování konceptu podnikatelské etiky
Šubrtová, Renata ; Toufar, Tomáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou jako jedním z důležitých předpokladů podnikatelské etiky. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě prostudované literatury nastíněna problematika firemní kultury jako faktoru, který významně ovlivňuje výkonnost a efektivitu dané organizace. V praktické části je s pomocí dotazníku The Denison Organizational Culture Survey (autorů Denisona a Neala) analyzována a popsána podniková kultura konkrétní organizace a na základě výzkumných výsledků jsou pak navržena opatření vedoucí ke změně obsahu podnikové kultury, která by ji přiblížila ke kultuře žádoucí.
Návrh strategie firmy
Dubnický, Peter ; Štěrba, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Podnikání v oboru IT se za poslední léta poměrně výrazně mění. Společnost M Computers s.r.o., podnikající převážně v oblasti prodeje hardware dnes stojí před rozhodnutím, jak na dané změny reagovat a zvýšit tak svou konkurenceschopnost. Cílem předkládané diplomové práce je pomocí metod strategické analýzy prozkoumat současnou pozici společnosti, závěry analýz relevantně zhodnotit a stanovit návrh strategie firmy do roku 2009.
Rozvoj malého podnikatelského subjektu
Klouda, Martin ; Machotka,, Radovan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o postupu při rozvoji malého podnikatelského subjektu. Zabývá se analýzou podnikového okolí a návrhem vize, mise, cílů a následně strategie, která by měla pomoci k úspěšnému přechodu podniku ze stádia založení a přežití do stádia růstu životního cyklu podniku. Závěrem je stručně pojednáno o implementaci a rizicích s tím spojených.
Studie proveditelnosti podnikatelského záměru
Udženija, Alexandra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá teoretickou a praktickou tvorbou studie proveditelnosti. Popisuje jednotlivé kroky, které je zapotřebí vypracovat v rámci studie proveditelnosti plánovaného projektu. Teoretická část, která je čerpaná z odborné literatury, je aplikovaná v aplikační části diplomové práce přímo na plánovaný projekt. Cílem této práce je zhodnotit efektivnost projektu a zároveň poukázat na rizika, která mohou nastat při realizaci.
Podnikatelský plán
Ostrý, Marek ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Habrnal, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu společnosti Letsgood.com s.r.o., která se zaměřuje na výrobu moderního software. V práci se využívá teoretických poznatků z oblasti strategického podnikového řízení a praktických zkušeností autora, které nasbíral během studia, zaměstnání v softwarové firmě a vlastního podnikání. Cílem práce je sestavení podnikatelského plánu minimálně do roku 2016. V teoretické části se autor zaměřuje na porovnání různých definic podnikání, strategického podnikového řízení a založení startupu. V praktické části následuje sestavení reálného podnikatelského plánu, který začíná tím, že popisuje firmu a její produkty. Následuje definice tržní kategorie, trhu a výstup strategické analýzy. Na základě výsledků analýzy je navržena marketingová strategie. Kapitola lidé a finanční plán nakonec podává čtenáři reálný obraz o ambicích společnosti Letsgood.com.
Návrh strategie malé firmy
Kašpar, Ondřej ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Dvořák, Martin (oponent)
Diplomová práce je rozdělena dle jednotlivých kapitol na část teoretickou a praktickou. Cílem je zpracovat a zhodnotit strategii pro společnost STAKOSOLAR, s.r.o. vyplývající jednak z teoretických poznatků a zároveň z konkrétních dat získaných v této firmě. Teoretické poznatky byly čerpány z odborné literatury a periodik zabývajících se touto problematikou. Praktická část je věnována charakteristice konkrétní vybrané firmy, aplikaci poznatků uvedených v teoretické části na konkrétním případu zvolené malé firmy. Pozornost bude zaměřena na jednotlivé kroky strategického cyklu od přesvědčení vedení firmy o nutnosti stanovení strategie až po návrh realizace strategie pro konkrétní malou firmu. Budou stanoveny možné varianty budoucího vývoje, zhodnocena jejich náročnost, klady a případné zápory.
Strategické řízení ve společnosti NGA, s. r.o.
Ustinova, Vlada ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Tato práce je věnovaná procesu strategického řízení, popisu jeho jednotlivých komponent, strategické analýze, návrhu strategických variant a stanovení strategie vybraného podniku. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a analytické. První část zahrnuje teoretické základy tykající strategického řízení a postupu stanovení strategie a taktéž informaci o specifikách strategického řízení v malém podniku a specifikách malého podnikání v Rusku. Analytická část zahrnuje popis oboru působení vybrané společnosti, úvod do její historie, stanovení mise, vize a cílů společnosti, její strategickou analýzu, návrh možných strategických variant a stanovení výsledné strategie. Cílem diplomové práce je explicitně vyjádřit současnou strategii zvoleného podniku a na základě rozboru historie jeho vývoje, nezbytnou pro pochopení současné situace, a jeho strategické analýzy navrhnout další varianty strategie zaměřené na přežití a rozvoj podniku.
Diverzifikace výroby a strategie podniku
AMEROVÁ, Veronika
Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.