Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,719 záznamů.  začátekpředchozí2700 - 2709další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizace jako jeden z faktorů prodávající produkty a služby
Baumrt, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá tématem využití vizualizace při prezentování produktů. Jejím cílem je zjistit, zda vizuální prezentace (grafické provedení) obalu produktu má vliv na spotřebitelské chování zákazníka při procesu rozhodování o nákupu daného produktu. Pokud by se tento vliv prokázal, stanoví si práce sekundární cíl, kterým je zjištění vlivu vybraných faktorů vizuální prezentace na spotřebitelovo chování (rozhodování). Práce je rozdělena do 6 kapitol, kde první uvádí čtenáře do tématu, seznamuje ho s cíli práce a jejím členěním. Druhá kapitola je teoretickým seznámením s komunikací obecně a komunikací vizuální. V kapitole třetí jsou zpracována témata týkající se reklamy a produktu tak, aby korespondovali s celkovým pojetím práce. Touto kapitolou končí část teoretická, která čerpá částečně z literatury a částečně z poznatků autora. Praktická část tvoří hlavní celek práce. Ve čtvrté kapitole jsou stanoveny postupy pro šetření dané problematiky, je vypracován dotazník a grafické návrhy obalů různých produktů. Kapitola končí přehledem výsledků zjištěných během dotazníkového šetření. Výsledky jsou jednotlivě interpretovány v předposlední kapitole a to včetně pokusu o vyvození obecně platných závěrů. Celou práci shrnuje poslední kapitola, která rekapituluje všechny zjištěné poznatky. Přínosem této práce není pouze poukázání na vliv vzhledu obalu produktu na jeho prodejnost tak, aby si firmy, resp. jejich marketingová oddělení tento fakt uvědomovali a při sestavování marketingového plánu a plánu reklamy věnovali více pozornosti kromě jiného i vzhledu obalů produktů. Přínos spočívá také ve zpracování tématu, kterým se téměř žádná teoreticky ani prakticky zaměřená literatura nezabývá, ač bylo prokázáno, že by tomu mělo být naopak. Práce se pokouší o vyvození obecně platných závěrů, které sice není možné brát za stoprocentně platné, avšak ukazuje směr, kterým by se mohli dát další, složitější a rozsáhlejší průzkumy, které by přinesly výsledky, jež by mohli využít nejen firmy, ale také spotřebitelé.
Fenomén non-compliance u dospělých pacientů oddělení kardiologie.
Červenková, Kristýna ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jelínek, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat míru výskytu fenoménu non-compliance pro léčbu dospělých pacientů oddělení kardiologie Nemocnice v Českých Budějovicích. Informace pro zpracování práce jsem získala prostřednictvím anonymního dotazníku pro pacienty. V teoretické části se zabývám vysvětlením fenoménu non-compliance, hypertenze a také významu komunikace. V praktické části vyhodnocuji získané informace z dotazníků a následně ověřuji stanovené hypotézy. V závěru vlastními závěry hodnotím výsledky zkoumání.
Public Relations and Media Relations Activities in the Non-Profit Sector
Kubiková, Katarína ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Porovnávací studie vybraných NNO v České republice. Cílem je ukázát, jak organizace pracují s veřejností, jak přistupují k médiím, jakou používají strategii, jak jsou v prezentaci úspěšné, zda dochází ke vzájemným koordinacím a kolik prostředků na práci s veřejností vynakládají.
Využití on-line v komerčních komunikacích
Rybová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fejk, Michal (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Komunikace - klíčový nástroj personálního řízení v práci manažera
Zemanová, Jana ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je objasnit problematiku komunikace a činnosti manažera ve firmě. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny obecné principy fungování komunikace, později se teorie zužuje na popis průběhu komunikace ve firmě a následuje definice osobnosti manažera, jeho schopností a dovedností, jež je ukončena výčtem činností, v nichž manažer spolupracuje s personálním managementem. Praktickou část představuje vyhodnocení dotazníkového šetření provedeného v konkrétní firmě, jehož výsledky by měly vést k ověření stanovených čtyř hypotéz. V závěru je zhodnocena stávající situace ve firmě a jsou navržena určitá doporučení, která by mohla zlepšit stav některých problémových oblastí ve firmě.
Marketingový mix ve veterinární ordinace
Žáček, Adam ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Svoboda, Ivo (oponent)
Aplikace marketingových nástrojů (produkt, cena, distribuce, komunikace) v rámci profese veterináře. Důraz je kladen na schopnost komunikace s klientem, která velice významně ovlivňuje spokojenost klientů a tím pádem i úspěšnost soukromé veterinární praxe. Práce se zabývá praxí MVDr. Václava Žáčka, soukromého veterináře ordinujcího vě městech Rumburk, Liberec, Varnsdorf.
Marketingová strategie firmy Siemens s.r.o.
Kubová, Věra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
První kapitola se věnuje obecným charakteristikám mateřské společnosti Siemens AG. Druhá kapitola potom přibližuje vznik a charakteristiku společnosti Siemens s.r.o. v České republice. Třetí kapitola popisuje komunikaci české společnosti v závislosti na té mateřské, a to především těm aspektům, které jsou pro ni závazné v závislosti na mateřské společnosti. Čtvrtá kapitola se zabývá problematikou Corporate Responsibility a součástí obsáhlé čtvrté kapitoly je politika životního prostředí. V poslední páté kapitole je zobrazeno portfolio významnosti, které ilustruje priority managementu společnosti a investorů v oblasti Corporate Responsibility.
Vliv firemní kultury na personální práci
Kohoutová, Květa ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Zíková, Šárka (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat firemní kulturu ve společnosti OLHO - Technik Czech s.r.o.. Analýzuje vliv firemní kultury na personální činnost ve společnosti. Na základě dotazníkového šetření určit znalost prvků a zásad tvořících zkoumanou firemní kulturu.
Komunikace obcí a měst: aktuální problémy a východiska
Mlčkovská, Kateřina ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací mezi veřejnou správou a veřejností. Hlavní pozornost je věnována komunikaci územních samospráv s veřejností. Územní samospráva je ta úroveň veřejné správy, která je občanům nejblíže. V tomto kontextu komunikace stává nástrojem rozvoje území, prostřednictvím kterého je zajišťována legitimita a transparentnost správních rozhodnutí. V rámci této práce jsou představeny nejprve základní pojmy týkající se komunikace a komunikace organizace (vnitřní a vnější komunikace). Dále jsou popsány komunikační nástroje, prostřednictvím kterých organizace komunikují s cílovými skupinami veřejnosti. Zvláštní pozornost je v práci věnována specifikům komunikace veřejné správy s veřejností a také účasti veřejnosti na rozhodování veřejné správy. Význam komunikace je prezentován na konkrétním příkladu zapojení veřejnosti -- při vytváření komunitního plánu sociálních služeb - na MČ Praha 13.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,719 záznamů.   začátekpředchozí2700 - 2709další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.