Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business plán internetového podnikání
Linhart, Tomáš ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje způsob, jak správně psát podnikatelský plán před vstupem do podnikání. V první kapitole je popsána teorie business plánu a náležitosti, které by plán měl obsahovat. Druhá kapitola je věnována marketingu na internetu. Jsou zde uvedeny hlavní kanály, kterými je možno oslovit uživatele internetu a přimět je navštívit konkrétní webové stránky. Ve třetí části je uveden konkrétní příklad business plánu pro internetový projekt.
Metody zvyšování návštěvnosti webových stránek
Doleželová, Karolína ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se zabývá vybranými metodami zvyšování návštěvnosti konkrétního internetového projektu, který tvoří online magazín o bydlení se zaměřením na obyvatele panelových bytů. V teoretické části došlo nejprve k charakteristice vybraných metod, které byly následně na základě provedené analýzy webu aplikovány na dané webové stránky. (tomu nerozumím) Metody byly vybírány s ohledem na výrazné finanční omezení a až na jedinou, žádná z nich nevyžadovala investování dodatečných finančních prostředků. Na základě dosažených výsledků bylo provedeno zhodnocení a komparace metod z hlediska celkové výše přivedených návštěv a zároveň také účinnosti při oslovování cílové skupiny webu. Na závěr byla formulována doporučení pro budoucí vývoj webu, která by měla přispět k dalšímu zvýšení návštěvnosti stránek.
Internetová reklama
Popelová, Veronika ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kováčik, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoj uživatelů internetu k vybraným formátům internetové reklamy. Teoretická část představuje internetový marketing a vybrané formáty internetové reklamy. V praktické části bylo pomocí provedeného dotazování zodpovězeno na předem stanovené hypotézy. Výstupem práce je doporučení pro subjekty podnikající na internetu nebo využívající internet ke svému podnikání.
Význam a využití nemovitých kulturních památek v Karlovarském kraji
Lojín, Lukáš ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
V práci je vymezen pojem kultury a především obecná definice památkového objektu, jeho managementu a vlastních zdrojů financování. Poznatky z obecné části byly využity v případové studii, které analyzovala stav návštěvnosti, vlastního financování a marketingu na pěti památkových objektech v Karlovarském kraji. Následně je provedeno srovnání výsledků mezi jednotlivými objekty. Rozvoj vlastních finančních prostředků by měl nahrazovat závislost na veřejných finančních zdrojích a pro jejich rozvoj je zapotřebí dosáhnout vysoké návštěvnosti objektu, která je podmíněna dostatečnou marketingovou komunikací objektu s veřejností.
Návrh webové prezentace společnosti Pfanner, s.r.o.
Havlíčková, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci na internetu, na specifika internetu jako prostředku komunikace a ukazuje široké možnosti využití různých online nástrojů v marketingové komunikaci. Praktická část práce popisuje a analyzuje webovou prezentaci společnosti Pfanner, která je hodnocena podle zvolených kriterií. Na základě této analýzy a srovnání s konkurencí jsou navžena doporučení.
Strategie online marketingové komunikace pro stavební portál
Bartošová, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kulhánek, Filip (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace na internetu pro nově spuštěný stavební portál iSTAVITEL.CZ. Hlavním úkolem navrhované kampaně je zvýšení povědomí o existenci portálu a započetí budování značky iSTAVITEL.CZ. Navrhovaná kampaň vychází ze současných trendů marketingu na internetu, které jsou popsány v teoretické části.
Keyword analysis in search engine optimization
Kovařík, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Novotný, Michal (oponent)
Práce se věnuje analýze klíčových slov jako součásti marketingu na internete. Poukazuje na význam internetu a IT v současném podnikání. Hlavní náplní je podrobný popis metod analýzy klíčových slov při optimalizaci pro vyhledávače. Výběr vhodných klíčových slov je základem pro nalezení společnosti na internetu, kde je dostupné obrovské množství informací různé kvality. Práce aplikuje postup analýzy na optimalizaci stránek reálné společnosti a obsahuje doporučená klíčová slova pro tuto webstránku.
Možnosti zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace Reiseagentur Drexler
Hrkal, Marek ; Stříteský, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace cestovní agentury Drexler. Aplikovány jsou nástroje on-line marketingu, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a konverzní poměr webu. Práce teoreticky rozebírá a následně prakticky aplikuje kontextovou PPC reklamu i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Prostor je věnován také klíčovým faktorům ovlivňujícím konverzní charakteristiku webové prezentace.
PPC reklama ve vyhledávačích
Brodilová, Petra ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
PPC reklama ve vyhledávačích je jedním z nejlépe cílených a nejlépe měřitelných reklamních systémů na internetu. Práce popisuje hlavní PPC systémy ve vyhledavačích s ohledem na české prostředí, postup před založením kampaní v těchto systémech, práci při založení a dále následnou správu těchto kampaní. Zaměřuje se na základní teoretické informace a jejich následné převedení do praxe ukázkou na názorných přikladech.
Využití internetu v podnikání
Krňák, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tangl, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na využití internetu jako prostředí pro podnikání. Pozornost je věnovávána především online marketingovým aktivitám s důrazem na propagaci webu. V práci jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingu na internetu a jejich vliv na návštěvnost a konverzní poměr. Cílem práce je zhodnotit tyto nástroje ve vztahu ke konkrétnímu online projektu a vytvořit efektivní kombinaci internetové propagace danému projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.