Název:
Metody zvyšování návštěvnosti webových stránek
Překlad názvu:
Methods for increasing a website’s visit rate
Autoři:
Doleželová, Karolína ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá vybranými metodami zvyšování návštěvnosti konkrétního internetového projektu, který tvoří online magazín o bydlení se zaměřením na obyvatele panelových bytů. V teoretické části došlo nejprve k charakteristice vybraných metod, které byly následně na základě provedené analýzy webu aplikovány na dané webové stránky. (tomu nerozumím) Metody byly vybírány s ohledem na výrazné finanční omezení a až na jedinou, žádná z nich nevyžadovala investování dodatečných finančních prostředků. Na základě dosažených výsledků bylo provedeno zhodnocení a komparace metod z hlediska celkové výše přivedených návštěv a zároveň také účinnosti při oslovování cílové skupiny webu. Na závěr byla formulována doporučení pro budoucí vývoj webu, která by měla přispět k dalšímu zvýšení návštěvnosti stránek.This piece of work engage with selected methods how to increase the visit rate of a specific online project, which concise an online magazine about living with a focus on residents in block of flats. In the theory section, firstly there will be characteristics of selected methods provided, followed by an application of those methods to the specific websites on the basis of carried out analyses. Methods were selected with a concern of financial limitation, and apart from one, neither of them required additional financial resources. From the results, evaluation and comparison of methods were implemented from the point of overall increase in attendance to the website and at the same time the effectiveness when targeting the final end web group. In the conclusion, suggestions for future development of websites, which should contribute to a further increase in visit rate, was provided.
Klíčová slova:
analýza internetových stránek; marketing na internetu; metody zvyšování návštěvnosti webu; methods for increasing visit rate; online marketing; website analyses
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23593