Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie propojky dálnic D7 a D8 u Kralup nad Vltavou
Dibďák, Jan ; Moravec, Karel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování studie III. etapy propojky dálnic D7 a D8 v lokalitě Kralupy nad Vltavou. Důvodem pro vybudování komunikace je vysoká intenzita dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S9,5/90. Na trase se nachází dvě mimoúrovňové křižovatky. Každá byla zpracována ve dvou variantách, přičemž jedna byla dále podobněji zpracována.
Spor ohledně stavby dálnice D3 ve Středočeském kraji
Jung, Kryštof ; Novák, Arnošt (vedoucí práce) ; Kolářová, Marta (oponent)
Práce se zabývá analýzou sporu ohledně vedení dálnice D3 přes lokalitu Posázaví. Diskuze o této problematice je v mediálním prostoru vedena už přes dvacet pět let. V průběhu času se do ní zapojilo mnoho aktérů ze sféry veřejné, státní i politické. Práce se pokouší pomocí lokálního tisku a dalších zdrojů vytvořit komplexní obraz celého sporu, aktérů a jejich aktivit s prioritním zaměřením na popis argumentů a témat, jejich vývoj a jejich hlubší analýzu nebo výklad pomocí literatury. Sekundárním cílem práce je popsat spor z hlediska jeho historie a zachytit uvést seznam hlavních aktérů a jejich argumentů v diskuzi.
Zaměření skutečného provedení stavby dálnice
Jelínková, Hedvika ; Kratochvíl, Richard (oponent) ; Vondrák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zaměření skutečného provedení stavby dálnice, tedy polohopisu a výškopisu, s následným zpracováním do formy účelové mapy. Výsledná mapa je vyhotovená v měřítku 1:500, v 3. třídě přesnosti podle ČSN 01 3410 a je připojená do závazných referenčních systémů S-JTSK a Bpv.
Studie propojení mezi MÚK Ostrovačice na D1 a D52
Janyška, Miroslav ; Bijok, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je vyhledávací studie, která se zabývá navržením koncepčního podkladu silničního propojení kapacitní komunikace číslo 43 a dálnice D52. Možná trasa komunikace číslo 43 je navrhována v silničních i dálničních variantách v takzvané Bítýšské stopě a je připojena na dálnici D1 v prostoru MÚK Ostrovačice. V této diplomové práci byly navrženy silniční a dálniční varianty propojení MÚK Ostrovačice a dálnice D52 v prostoru Ledce - Rajhrad. Varianty propojení byly mezi sebou porovnány a nejvhodnější varianta zpracována ve vyšší podrobnosti.
Analýza časové náročnosti výstavby stavebního objektu
Šmol, Tomáš ; Bařica, Zdeněk (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na posouzení časové náročnosti stavebních prací při rekonstrukci určitého úseku dálnice D1 a D2 a porovnává jednotlivé vybrané úseky s ohledem na předložené harmonogramy prací, stanovený rozsah díla, rozdílný povrch krytů vozovky a různé (nespecifikované) zhotovitele. Cílem je porovnat rychlost provádění realizace v místech betonových a asfaltových krytů, závislosti na stavu podloží, existenci přejezdů středních dělících pruhů a délky daných úseků.
Geodetic Works During Reconstruction of Highway D1
Gunár, Peter ; Švábenský, Otakar (oponent) ; Bureš, Jiří (vedoucí práce)
The main goal of the diploma thesis is the description of geodetic and construction activities and work processes dealing with reconstruction of the D1 highway surface in the section Rosice – Brno. The thesis is focused within the sphere of engineering geodesy and address the issue of creation of point field, stake-out, control measurement and the measurement of real building execution documents. Used survey procedures are analyzed in the context of the standard deviation listed in the project documentation or ČSN. The geotetic documentation is compiled for the chosen measured data.
Návrh postupu stanovení jednotkové ceny vyprošťovacích prací po nehodě u vybrané speciální techniky při odstranění překážky provozu na dálnici.
Lebeda, Ondřej ; Bradáč, Albert (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je dílčí součástí celkového projektu na stanovení všeobecné metodiky výpočtu nákladů na vyproštění nákladního automobilu. Zabývá se legislativou související s vyproštěním nákladních vozidel, analýzou nákladů a vyčíslení nákladů v důsledku odtahů u vybrané speciální techniky po nehodě. Práce je vodítkem pro znalce z ústavu soudního inženýrství, kteří na základě podkladů mohou snadněji stanovit postup a jednotkovou cenu vyprošťovacích prací po nehodě. Poté se zrychlí určování této ceny např. při soudních jednání a vyplacení zisků odtahovým firmám.
Návrh postupu stanovení jednotkové ceny vyprošťovacích prací po nehodě u vybrané speciální techniky při odstranění překážky provozu na dálnici.
Lebeda, Ondřej ; Bradáč, Albert (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Abstrakt Tato diplomová práce je dílčí součástí celkového projektu na stanovení všeobecné metodiky výpočtu nákladů na vyproštění nákladního automobilu. Zabývá se legislativou související s vyproštěním nákladních vozidel, analýzou nákladů a vyčíslení nákladů v důsledku odtahů u vybrané speciální techniky po nehodě. Práce je vodítkem pro znalce z ústavu soudního inženýrství, kteří na základě podkladů mohou snadněji stanovit postup a jednotkovou cenu vyprošťovacích prací po nehodě. Poté se zrychlí určování této ceny např. při soudních jednání a vyplacení zisků odtahovým firmám.
"Baťova dálnice": Retrospektivní hodnocení potenciálních dopadů nerealizovaného dopravní projektu na rozvoj území Československa
TKANÝ, Petr
Cílem této diplomové práce bylo pokusit se z dostupných dat analyzovat potenciální dopady nerealizovaného dopravního projektu (tzv. Baťovy dálnice) na území Československa. Studované území bylo omezeno na oblast dnešní České republiky. Z dostupných dat, která byla zpracována v prostředí geografických informačních systémů, byly vytvořeny analýzy dopravní dostupnosti předem definovaných regionálních center a analýza ekonomického dopadu výstavby této stavby na ekonomicky aktivní obyvatelstvo, v porovnání s trasou současné dálnice D1. Výsledky analýz byly zpracovány do přehledných map, na jejichž základě bylo dosáhnuto závěru, že výstavba Baťovy dálnice by pro časovou dostupnost regionálních center neznamenala takové zlepšení, jaké by bylo možné při odlišném trasování této stavby. S ohledem na tento problém dopadly obdobně i výsledky ekonomického vlivu stavby, kdy v porovnání se zmíněnou D1, nedosahovala Baťova dálnice takových hodnot.
Nedokončená dálníce D8: dopravní, environmentální a ekonomické důsledky
Ulrich, Lukáš ; Novák, Jakub (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nedostavěnou dálnicí D8, zvláště pak jejím úsekem vedeným přes chráněnou krajinnou oblast České středohoří a problémy, které z této situace plynou. Teoretická část práce je věnována popisu negativních důsledků, které jsou způsobené provozem vozidel, možnostem jejich eliminace a historii stavby dálnice s jejími dalšími alternativami. V empirické části je řešen dopravní stav na přetížených komunikacích suplujících tento nedostavěný úsek a z toho plynoucí důsledky z emisního hlediska. Klíčová slova: doprava, dálnice, Ústí nad Labem

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.