Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26,201 záznamů.  začátekpředchozí26184 - 26193další  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.56 vteřin. 

Analýza podnikové kultury neziskové organizace
Miláček, Petr ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou podnikové kultury v neziskové organizaci. V teoretické část jsou shrnuty současné poznatky o podnikové kultuře a vyložen metodický postup analýzy podnikové kultury obecně. V praktické části je zanalyzována podniková kultura konkrétní neziskové organizace v období transformace. Jsou popsány rozdíly mezi podnikovou kulturou komerčního podniku a neziskové organizace. Konečným cílem je návrh postupu změny podnikové kultury tak, aby organizace získala konkurenční výhodu.

Vícezdrojové financování nevýdělečných organizací, dopad na účetní výkazy Univerzita Palackého v Olomouci
Přidalová, Markéta ; Zouhar, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá reprezentantem nevýdělečných organizací, veřejnou vysokou školou. Popisuje jednotlivé finanční prostředky s nimiž veřejné vysoké školy hospodaří, získané jak na národní úrovni, tak i na úrovni mezinárodní. Zmiňuje se o pravidlech pro získávání příspěvků a dotací na činnost, pro kterou byla veřejná vysoká škola zřízena. Dále se věnuje finančním prostředkům, které vysoká škola získává od různých poskytovatelů formou veřejné soutěže. Ve své praktické části se bakalářská práce zaměřuje na jednotlivé finanční zdroje, které získává konkrétní subjekt, v tomto případě Lékařská fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, a hospodaření s nimi. V závěru praktické práce je popsáno a znázorněno hospodaření na účetních výkazech informačního systému mySAP Varias Education, který byl upraven pro potřeby specifického vícezdrojového financování veřejných vysokých škol.

Analýza marketingových aktivit firmy Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšánková, Alžběta (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve firmě Hennlich Industrietechnik, s.r.o. se zaměřením na komunikaci se zákazníkem, konkurencí i uvnitř firmy. Práce řeší v jednotlivých kapitolách využívání nástrojů komunikačního mixu, rozdílný přístup k marketingovému řízení manažerů odštěpných závodů, efektivnost marketingových aktivit a jejich vliv na obrat i zisk firmy. Porovnává výsledky hospodaření jednotlivých odštěpných závodů a dává je do souvislosti s výsledky marketingových aktivit. Následně upozorňuje na nedostatky a hledá řešení ke zvýšení efektivnosti marketingu.

Analýza faktorů ovlivňujících trh nemovitostí v Praze
Kubečková, Kristina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Prokeš, Pavel (oponent)
Cílem práce je zmapovat současný realitní trh v Praze, zanalyzování faktorů, které ovlivňují poptávku po nemovitostech na základě dat získaných při práci v pražské realitní kanceláři. Tyto informace chci použít pro zlepšení své práce, k snadnějšímu porozumění požadavků a potřeb klientů na trhu s realitami. Výsledkem by měla být větší konkurenceschopnost naší realitní kanceláře, která tak bude moci v budoucnu více expandovat a profitovat.

Zlepšené online algoritmy pro správu bufferů v QoS hradlech
Chrobak, M. ; Jawor, W. ; Sgall, Jiří ; Tichý, Tomáš
Článek navrhuje zlepšené online algoritmy pro správu bufferů v QoS hradlech.

Marketingové využití Facebooku
Charvát, Zdeněk ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Hlavním cílem této práce je zodpovědět otázku, zda je sociální síť Facebook plnohodnotným marketingovým nástrojem. Za tímto účelem popisuje všechny zásadní funkce Facebooku, využitelné v marketingu ziskového i neziskového sektoru, a konkurenční prostředí na trhu sociálních sítí, co by marketingových nástrojů, včetně jeho konkurenčních výhod a slabin. V závěrečné části práce na praktických ukázkách z reálných kampaní poukazuje na situace, ve kterých lze Facebook úspěšně využít k marketingu a jaké existují nástroje pro následné zhodnocení výsledků.

Komparace bankovního systému v Austrálii a České republice
Polách, Miroslav ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o bankovnictví v Austrálii. Věnuje se jeho základní charakteristice. Popisuje strukturu finančního trhu, komerční bankovnictví a reakci bankovního systému na finanční a hospodářskou krizi. Stručně charakterizuje také bankovní systém České republiky pro následné srovnání s australským bankovním systémem. Praktická část se zabývá komparací bankovnictví v České republice a v Austrálii. Porovnává tyto dva systémy pomocí základních ukazatelů, jako jsou porovnání centrálních bank a modelů dohledu, struktura bankovního sektoru, finanční struktura trhů, koncentrace a konkurence na trzích, efektivnost a ziskovost, kapitálová přiměřenost a v neposlední řadě ukazatel likvidity.

Ekonomika, řízení a rozvoj neziskové organizace
Piskoř, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Problematika neziskových organizací. Analýza procesů a způsobů řízení neziskové organizace a její vývoj. Aplikace racionálního ekonomického přístupu při řízení neziskové organizace v oblasti umění. Příklad soběstačné, prosperující a konkurenceschopné neziskové organizace v praxi.

Hodnocení výkonnosti společnosti AGRALL, s.r.o.
Příbramská, Nikola ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Stejskalová, Pavla (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit výkonnost společnosti AGRALL s.r.o., která se zabývá prodejem zemědělské techniky. Práce je pomyslně rozdělena na dvě části. V první části jsou uvedeny teoretické předpoklady a následně použité metody. Druhá část aplikuje teoretické poznatky na data vybrané společnosti. Nejdříve je zhodnocena výkonnost pomocí tradičních ukazatelů rentability a následně pomocí ekonomické přidané hodnoty počítané podle metodiky Ministerstva průmyslu a obchodu ČR. Aby byla zajištěna lepší vypovídací schopnost, jsou hodnoty ukazatelů společnosti porovnány nejdříve s hodnotami za dané odvětví a následně s hodnotami zvoleného konkurenčního subjektu. V závěru práce jsou vyhodnoceny zjištěné poznatky a uvedena doporučení na zlepšení.

Analýza marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA
Zusková, Michaela ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Neziskové organizace jsou nedílnou součástí české ekonomiky a důležitým partnerem vlády. V dnešním ekonomickém prostředí čelí rostoucí konkurenci nejen ze strany dalších podobných institucí, ale rovněž ze strany firem orientovaných na zisk. Pokud chtějí na trhu uspět, jsou nuceni využívat podnikatelských marketingových nástrojů. Cílem následující diplomové práce je analyzovat marketingové strategie nevládní neziskové organizace INEX-SDA, interpretovat výsledky na základě marketingových teorií a navrhnout možná zlepšení, která povedou k vyššímu povědomí veřejnosti o vybrané organizaci.