Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní web jako nástroj marketingu
Sušil, Zbyněk ; Válek, Kamil (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svoje vlastní internetové stránky, ale není s nimi spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její web a dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. Zabývá se také návrhem změn informačního schématu za účelem zpřehlednění webu.
Internetový marketing pro firmu
Pohorelec, Andrej ; Hádek, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu možností, které internetový marketing nabízí a vypracování vhodné strategie, jak propagovat firmu na internetu.
Internet advertising for SME
Molnár, Peter ; Beluský, Vladimír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this work is to point main forms of internet advertising, used by advertising campaign. The other aims are to point on usage of internet advertising in SME and layout of advertising campaign using internet forms of advertising.
Rizika marketingových aktivit na internetu
Bezděková, Veronika ; Švehla, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rizik pojicích se s marketingovými aktivitami vybrané společnosti. Teoretická část definuje pojmy související s marketingem a riziky. Praktická část se zabývá samotnou analýzou rizik marketingových aktivit a následně doporučení, které vedou k zmírnění či odstranění rizik.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davčíková, Gabriela ; Korcová, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Návrh komunikačního mixu vybraného podniku“ je na základě vypracovaných analýz současného stavu podniku navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení komunikačního mixu. Práce je rozčleněna na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické a návrhové části a jsou zde popsány složky komunikačního mixu v kontextu celého marketingu. Praktická část analyzuje vybraný podnik a jeho komunikační mix. Z provedených analýz vychází závěrečná návrhová část, kde je popsán plán ke zlepšení současného stavu komunikačního mixu podniku.
Marketingová komunikace elektronického obchodu
Sysalová, Hana ; Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace elektronického obchodu. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. Obsahem další části práce je podrobná analýza marketingového komunikačního mixu a nejvíce pouţívaných nástrojů internetové reklamy. Součástí poslední části jsou návrhy na zlepšení marketingové komunikace obchodu, a to zejména optimalizací jiţ pouţívaných internetových reklamních kampaní.
Marketing v elektronickém obchodě
Bártová, Dana ; Kuřátková, Věra (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zamuje na marketing v pomrn nové sfée a to marketing na internetu. Specifikuje konkrétní nedostatky internetového obchodu a navrhuje nkolik podstatných krok pro pokroilejší fungování již existujícího internetového obchodu. Obsahuje návrh nkolika ešení, které pomáhají zvýšit návštvnost internetového obchodu a v návaznosti také zvýšení obratu internetového obchodu .
Internetová reklama a její právní aspekty
Petrova, Evgeniia ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Levý, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá právními aspekty internetové reklamy. Jejím cílem je zjistit právní úpravu internetové reklamy a porovnat s právními předpisy v Rusku. Také zjistit efektivnost této úpravy a zároveň posoudit, zda dostatečně chrání spotřebitele. Dále se dotknout problematiky spammingu, prozkoumat jeho přínosy pro výrobce či prodejce i negativa pro spotřebitele, a také porovnat právní úpravy v této oblasti v České republice a v Rusku.
Marketingové využití sociálních sítí
Šišmiš, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Novotný, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této práce je seznámit čtenáře se základní problematikou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. Teoretická části popisuje historii, současné trendy a jednotlivé nástroje v rámci celého online marketingu. Uvádí také vznik vybraných sociálních sítí Facebook, Twitter a YouTube. Praktická část je věnována bezpečnosti při zveřejňování osobních informací na internetu a marketingovým funkcím sociálních sítí. Za účelem zjištění znalostí o bezpečnosti práce na internetu byl mezi aktivními uživateli proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Přínosem této práce je vysvětlení marketingových procesů s možným vyhodnocením úspěšnosti a celkové pochopení významu sociálních sítí jako plnohodnotného reklamního nástroje.
Právní regulace online inzerce v České republice
Sládek, Ondřej ; Žák, Květoslav (vedoucí práce) ; Grmelová, Nicole (oponent)
Práce se zabývá aktuálním tématem právní úpravy reklamy na internetu. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu a pozice veřejnoprávní úpravy internetové reklamy jak obecně, tak na příkladu inzertní sítě Google. Práce směřuje k cíli tak, že je nejprve vytvořen teoretický přehled právní úpravy reklamy s důrazem na reklamu online, dále navazuje případová studie zachycující praktické fungování pravidel internetové reklamy v síti Google AdWords a v závěrečné části jsou výzkumné otázky podrobeny zkoumání prostřednictvím kvalitativního výzkumu, jehož se účastní relevantní zástupci trhu online reklamy. Závěrem je posouzení fungování pravidel online reklamy a v souvislosti s tím zhodnocení úlohy pravidel právních.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.