Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak zfilmovat divadlo
Chalupová, Kristýna ; PITTERMANN, Jiří (vedoucí práce) ; ŠRÁMEK, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá filmovými adaptacemi divadelních inscenací z pohledu filmového producenta. První část je expozicí do problematiky filmových adaptací v obecné rovině - z hlediska historického vývoje a odborné kritiky - a slouží autorce především k vybudování argumentu, že audiovizuální záznam, pokud nemá být pouhou archivací divadelní inscenace, musí být přenesen do podoby filmu tak, aby mohl autonomně konkurovat ve filmovém prostředí. Dále se v této části definuje tzv. divadelní film, který využívá maximálních filmových prostředků k přenosu divadelní inscenace do filmové podoby, přičemž zachovává hlavní ideu a charakteristické rysy původního díla. Druhá část se věnuje roli nezávislého filmového producenta v českém prostředí. Třetí část práce obsahuje zprávu o problematice výroby a distribuce divadelního filmu a zkoumá roli producenta od přípravných prací po prezentaci a distribuci filmu. Na základě rozborů pěti vybraných filmů a s použitím rozhovorů s jejich producenty představuje text nástrahy a výhody filmových adaptací divadelních inscenací v českých podmínkách.
Distribuční a marketingové strategie společnosti Aerofilms
Šilarová, Hana ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; PRAŽSKÝ, Přemysl (oponent)
Tato práce mapuje společnost Aerofilms, především pak její distribuční a marketingové strategie. První část zběžně popisuje historii Aerofilms od jejího založení a představuje její zakladatele, kteří jsou zároveň provozovateli tří pražských artových kin Aero, Světozor a Bio Oko. Druhá část práce sleduje dramaturgickou koncepci, podle níž si společnost vybírá filmy do distribuce. Nedílnou součástí portfolia Aerofilms je také alternativní obsah, například přímé přenosy z Metropolitní opery v New Yorku či Národního divadla v Londýně. Třetí část sleduje vývoj návštěvnosti a tržeb v jednotlivých letech a dále analyzuje způsoby propagace, které Aerofilms využívají, pomocí marketingového mixu 4P.
Dramaturgie artových distributorů
Lísalová, Anna ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; Horák, Petr (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vyhledat a popsat systém dramaturgie čtyř českých distributorů Asociace českých filmových klubů, Aerofilms, Artcamu a CinemArtu, kteří pravidelně uvádějí do kin artové tituly. Zároveň se zaměřím na srovnání těchto distributorů na několika rozlišovacích úrovních. V první části své bakalářské práce definuji pojem artového filmu z hlediska historického i současného vnímání. Dále se zaměřím na historiii a profilaci jednotlivých distributorů. Stěžejní část práce tvoří analýza filmů uvedených v roce 2012 a srovnání jednotlivých distributorů. V poslední části se zabývám náklady na uvedení snímků do kin, diváckými úspěchy filmů, postavením distributorů na českém trhu a pohledem do jejich budoucnosti.
Český producent a aspekty mezinárodní ko produkce a distribuce
Konečný, Lubomír ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; ULDRICHOVÁ, Helena (oponent)
Magisterská práce se zabývá evropským filmovým průmyslem a postavením českého producenta v rámci tohoto systému. V úvodu je kinematografie zařazena do systému kreativního průmyslu a je definována profese producenta. Dále jsou nastíněny možnosti financování audiovizuálního díla v lokálních podmínkách, které jsou nezbytným prvkem pro uzavírání potenciálních koprodukcí. Významná část práce je věnována analýze fungování významných evropských audiovizuálních fondů jako jsou: Eurimages a MEDIA Desk a vzdělávání producentů. V případové studii je pak představena dánská společnost Zentropa jako jedna z nejúspěšnějších evropských filmových společností, jejíž úspěch je založen na využívání možností evropského filmového trhu. V závěru práce je pak nastíněny změny systému spojeného s nástupem digitálních médií a rozšířením sociálních sítí.
Nástup DCP a proměna distribuce
Žaloudková, Klára ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; Horák, Petr (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je nastínit změny, které přinesla digitalizace filmovému průmyslu. Zjednodušeně- jak se proměňuje distribuce po nástupu DCP. K digitalizaci směřoval vývoj postupně téměř deset let. Velmi se o ní diskutovalo, protože toto téma zasáhlo řadu společenských a mediálních oblastí, především také oblast televizního vysílání. Časem se dospělo do bodu, kdy přestalo jít o volbu, ale z digitalizace se v podstatě stala nutnost. Od roku 2009 propukla digitalizace v plné své síle a nepochybně se tak stalo díky stoupající oblibě 3D filmů, která proces urychlila. Na konci práce uvádím předpokládané tendence, jak se do budoucna bude vývoj ubírat.
Francouzské filmy a jejich distribuce v České republice
Tabery, Alice ; Kopečková, Zuzana (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Tato práce se zabývá francouzskými filmy a jejich distribucí v českých kinech, na DVD nebo v televizním vysílání v období posledních deseti let. Popisuje jejich vznik a propagaci, systém podpor ze strany francouzského Národního filmového centra (CNC) a organizace Unifrance Films. Dále mapuje situaci na českém filmovém trhu a pozici francouzské kinematografie u nás od devadesátých let do současnosti, kterou doplňuje seznam všech uvedených francouzských filmů v letech 2002 až 2011. Zvláštní pozornost je věnována českým distributorům, kteří se zabývají uváděním francouzských filmů a jako příklad práce jednoho z nich jsou uvedeny okolnosti distribuce snímku Na mamuta!. Práce analyzuje podmínky, které určují pozici francouzských filmů v ostatní konkurenci a sleduje jejich ohlas a úspěch v České republice.
Fruktifikace VoD jako nového distribuční ho kanálu
Sládková, Magdalena ; LAMPEROVÁ, Marta (vedoucí práce) ; ULDRICHOVÁ, Helena (oponent)
Internet a nové technologie přinesly nový model nelineální distribuce - způsob Videa on Demand. Na to jak výrobci audiovizuálních děl, tak i televizní stanice museli nutně reagovat, a tudíž změnit své dosavadní distribuční strategie. Cílem mé bakalářské práce je představit již zavedené modely fungující v ostatních evropských zemích, jako předobraz pro toto v České republice nově se rozvíjející odvětví a zároveň zmapovat současný stav tuzemské nabídky VoD služeb.
Vliv nových médií na filmovou a video produkci
Andrle, David ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Práce je zaměřena na ovlivnění filmové a video produkce v souvislosti s příchodem nových médií. Cílem práce je zmapovat, jak nová média ovlivnily distribuci filmové a video produkce v závislosti na jejich využití na trhu. Práce definuje základní pojmy a zaměření nových médií. Charakterizuje rozdílnost pojmu stará a nová média, v čem jsou jejich odlišnosti, specifika a do jaké míry změnily filmové a video distribuční kanály.Vytváří ucelený výčet a porovnání existujících poskytovatelů Video on demand služeb. Na základě zvolených kritérií specifikuje a posléze porovnává nejrozšířenější servery umožňující video hosting. Práce zahrnuje i další zdroje, jenž napomáhají šíření filmu či videa a která se vytvořila až s příchodem tzv. Webu 2.0. Z důvodu častého střetnutí autorského zákona v souvislosti s nelegální distribucí, zejména v oblasti filmu, je i tato tématika zahrnuta do obsahu.
Distribuční společnost Aerofilms: Případová studie
Jarčičová, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce nahlíží na oblast filmové distribuce, která tvoří jeden ze tří článků kinematografického průmyslu, a zasazuje dané téma do širších souvislostí historických i legislativních. V české filmové distribuci rozlišuje artový a komerční proud. Praktická část předloží detailní profil a popis fungování filmové distribuční společnosti Aerofilms s.r.o. V závěru se soustředí na současné trendy, z nichž vyzdvihuje fenomén digitalizace audiovizuálního průmyslu, a zabývá se také aktuální hrozbou rozrůstajícího se filmového pirátství.
Analýza konkurence v oblasti filmové distribuce
Zachová, Magdalena ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce pojednává o trhu filmové distribuce v České republice se zaměřením na analýzu konkurence v této oblasti. Jako teoretický základ je použita strukturální analýza odvětví a Porterův model působení pěti konkurenčních sil. V praktické části je konfrontována strukturální analýza a Porterův model se situací v zkoumané oblasti. Dále je uvedena konkurenční výhoda vázána na produkt a producenta jako motiv pro koupi. V praktické části je konkurenční výhoda podrobně rozvedena a je provedeno doporučení pro subjekty působící na trhu. Práce obsahuje zpracování finančních ukazatelů nejdůležitějších firem působících v oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.