Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti distribuce krátkých filmů v kinech
Ptáčková, Petra ; DANIELIS, Aleš (vedoucí práce) ; Horák, Petr (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku distribuce krátkých filmů v kinech. Uvádí příklady úspěšných modelů ze zahraničí, užívání předfilmů a vytváření pásma krátkých filmů. Práce popisuje současnou situaci v českém prostředí a snaží se v ní sledovat podobné mechanismy a podmínky pro jejich rozvoj.
Analýza návštěvnosti českých filmů v letech 2010-2015
Králová, Monika ; DANIELIS, Aleš (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Kino patří stále k hlavním místům šíření audiovizuálního obsahu i navzdory jiným, rozvíjejícím se možnostem. Jeho návštěvnost měla v minulosti různé tendence a za poslední rok dokonce vzrostla. Jednou věcí je ale návštěvnost celková, kdežto další stránkou věci je návštěvnost tuzemské tvorby, přičemž právě tato problematika je tématem mé práce. První část práce se zaměřuje především na výsledky a statistiky týkající se návštěvnosti českých filmů. Konkrétně jde o výsledky návštěvnosti, tržeb a rozdíly mezi klasickými kiny a multiplexy. Jedna kapitola také reflektuje žánry v českém filmu. Následující část je věnována faktorům, které mohou návštěvnost kin ovlivňovat a jejich posouzení s výsledky, uvedené v první části práce. Závěrečná část předkládá shrnutí této analýzy.
Aktuální technologické trendy v kinodistribuci a jejich vývoj
Smrček, Tomáš ; VÍTEK, Petr (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Diplomová práce nazvaná Aktuální technologické trendy v kinodistribuci a jejich vývoj má za cíl podat komplexní přehled o v současnosti využívaných obrazových, zvukových a dalších technologiích v rámci kinodistribuce. V úvodní kapitole autor sumarizuje historii digitalizace a její vliv na probírané technologie. Ty pak rozebírá z různých hledisek: vysvětluje jejich technické principy, popisuje jejich vývoj, soustředí se na jejich využití z pohledu tvůrců, producentů, distributorů a provozovatelů kin, probírá jejich finanční aspekty a v poslední řadě se věnuje významu technologií v rámci domácího kina. V jedné kapitole analyzuje využití probíraných technologií v rámci českého filmového průmyslu. Závěrem se zamýšlí nad budoucností technologií v kinematografii a zároveň stanovuje směry, kterými se, dle jeho názoru, bude z technologického hlediska kinematografie ubírat.
Rozvoj publika a práce s ním z pohledu kinaře a distributora
Lísalová, Anna ; Kameníková, Zuzana (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat, jak kina a filmoví distributoři pracují se svým publikem, jaké aktivity pro něj vytvářejí, jakým způsobem se ho snaží rozvíjet a kreativně k němu přistupovat. V první části této práce definuji pojem rozvoj publika, který je v současné době stěžejním a hodně diskutovaným pojmem z hlediska kulturních institucí. Další části této práce se pak konkrétně zaměřují na jednotlivé koncepce rozvoje publika – převážně na aktivity pro existující a potenciální publikum, na aktivity pro specifické divácké skupiny a na aktivity pořádané na netradičních místech a mimo tradiční organizace. V závěru se práce dotýká vyhlídek do budoucnosti pro tento obor.
Módy a modely komunikace v českém filmu po roce 2000
Kašparovský, Roman ; BERNARD, Jan (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na stěžejní módy a modely komunikace, které se
Audiovizuální distribuce v digitální době
Pinkava, Jakub ; Havas, David (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Srovnávat dva na první pohled naprosto odlišné způsoby vyprávění příběhu a přenášení diváka do atmosféry za plátnem může být velice zrádné. Nicméně každý, kdo viděl filmovou adaptaci knihy, či naopak, nemá problém hledat výhody a nevýhody jednotlivých zpracování. V této práci se zaměřuji na srovnání distribučních a zároveň vývojových možností a jejich dopadů na oba průmysly, tedy filmový a videoherní. I když se filmoví profesionálové snaží být inovativní, herní studia jsou na poli digitální distribuce o krok napřed. A to zejména srovnáme-li nezávislé firmy a hry. Stejně tak se lze poučit z crowdfundingových kampaní, které do velké míry mohou být počátkem distribuce. Konec konců, měl by to být producent, kdo rozhoduje a přemýšlí o typu zafinancování a distribuce svého filmu a potažmo dokáže vyvinout nový systém přímé distribuce, který jeho audiovizuální odvětví posune dále.
Online distribuce českých filmů VoD platformy a jejich role na distribučním trhu
Kamarytová, Bára ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fenoménem audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Video on Demand, dále VoD) a jejich pozicí na lokálním distribučním trhu. První část práce definuje VoD z pohledu české legislativy, nahlíží na historii VoD poskytovatelů v České republice a na příkladu tří VoD platforem (Aerovod, DAFilms a Alza Filmy) popisuje obchodní modely VoD. Reflektován je také postoj Národního filmového archivu k této problematice. Druhá část práce se zaměřuje na reflexi rozšířeného problému pirátství v oblasti online distribuce, které negativně ovlivňuje tržby a celkové postavení VoD, a postoj producentů a distributorů k současné situaci VoD v České republice. Závěr práce je věnován predikci budoucího vývoje VoD na lokálním trhu a především očekáváním spojeným s příchodem globální platformy Netflix.
Současná situace v oblasti VOD služeb a jejich vliv na audiovizuální průmysl
Knoblochová, Martina ; ANDRLE, Ivo (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Diplomová práce mapuje fenomén audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (dále VOD), které v dnešní době představují často diskutované téma, jež hýbe světem audiovizuálního průmyslu a mění tradiční distribuční modely. Práce sleduje současnou situaci a výhledy do budoucna na tomto poli a snaží se analyzovat dopad VOD služeb na tradiční audiovizuální průmysl. První část uvádí do kontextu problematiky VOD služeb a dále se text postupně věnuje poskytovatelům VOD služeb, dopadům VOD služeb na audiovizuální "ekosystém", novým distribučním strategiím, změnám uživatelských návyků, vlivu VOD na klasická kina a v neposlední řadě dnešní roli diváka a nově vzniklým úskalím i příležitostem. Práce se soustředí především na český trh, který je však potřeba vnímat v kontextu celé Evropské unie, a zároveň nemůže opomíjet ani nejsilnější VOD hráče, kteří mají své původní domovy ve Spojených státech amerických. Vedle dostupných pramenů jsou významným zdrojem informací osobní rozhovory s profesionály, převážně z oblasti filmové distribuce.
Vliv digitalizace na současnou filmovou tvorbu
Vach, Tomáš ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Diplomová práce "Vliv digitalizace na současnou filmovou tvorbu" popisuje a hodnotí proměny filmové a televizní výroby způsobené implikací digitálních technologií. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány následujícím tématům: technické srovnání digitálních kamer první a druhé generace, fenomén 3D, proměny distribuce a digitalizace archivace. Podstatou práce je představení uceleného pohledu na aktuální stav vlivu digitalizace na vyjmenované oblasti a také zhodnocení dopadu na tyto oblasti z distribučního, producentského i uživatelského hlediska.
Alternativní formy distribuce v České republice
Květová, Kristýna ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Smyslem této práce je popsat již existující systém a jednotlivé formy alternativní distribuce v ČR u jednotlivých distribučních společností, které dle autora k filmové distribuci přistupují alternativně. Dále vymezit samotný pojem alternativní distribuce v porovnání s distribucí mainstreamovou; vymezit pojmy arthouse a artový či autorský film, ale především se zamyslet nad současným stavem distribuce, nad konkrétními příklady uvedení jednotlivých filmů. Práce by měla mapovat i eventovou distribuci jako jednu z cest distribuce snímků, které nemají dostatečně silnou diváckou základnu, a s tím související marketing. Snahou je také nalézt chybějící trendy na trhu, zamyslet se nad smyslem nových přístupů a jejich dopadu na diváka. Cílem je zároveň porovnat jednotlivé druhy a přístupy k distribuci, které v ČR fungují a analyzovat konkrétní příklady takových uvedení, i s ohledem na diváckou úspěšnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.