Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv montáží na kvalitu kabelážních systémů
Dočkal, Martin ; Křepelka, Václav (oponent) ; Filka, Miloslav (vedoucí práce)
V první části je zmíněno, co je vlastně strukturovaná kabeláž. Její vznik, z čeho a proč se vyvinula. Historie, kdy se nejdříve používali nesymetrické koaxiální kabely, které byly časem nahrazeny symetrickými kabely. U kabeláží pro TV přijímače se používají stále koaxiální kabely. Symetrické kabely se podle typu dále nazývají UTP, STP, FTP, a další. S rostoucí oblíbenosti tohoto typu kabeláže a tudíž její rozsáhlou výstavbou se musela určit nějaká pravidla, standarty, normy a požadavky, jak postupovat od návrhu až po realizaci. Tato pravidla „využívá“ struktura systému, jako třeba délky jednotlivých subsystémů a rozhraní a jak by měla taková strukturovaná kabeláž vypadat. Dalším hlavním bodem je návrh kabeláže, který se vztahuje k předešlým větám a podle kterého by se mělo postupovat. S návrhem souvisí také parametry této kabeláže, jako útlumy, přeslechy a ostatní přenosové parametry, které jsou v praktické části měřeny. Druhá část je věnována jednotlivým částem, z kterých se strukturovaná kabeláž skládá jako metalické a optické spojovací prvky a kabely. Jejich mechanické, elektrické a přenosové vlastnosti. Třetí část je popis vlivu člověka na kvalitu strukturovaných kabeláží, co je nejčastější příčinou zhoršení kvality a čeho by se lidé měli vyvarovat, aby se tak nestalo. Jak zacházet s kabeláží aby jí člověk svou „zručností“ co nejméně ublížil. Závěrečná část práce je věnovaná měření. Přesněji měření přenosových parametrů metalického vedení jako jsou útlum, zpoždění, přeslechy jak na blízkém tak vzdáleném konci, impedance a odpor vedení. K jednotlivým parametrům jsou uvedena schémata, jak takové měření na jednotlivých kroucených párech vypadá. Měření je rozděleno do dvou částí. V první je měřeno pět typů symetrických kabelů s různými délkami, kategoriemi a poškozeními ovlivňující vlastní kvalitu těchto kabelů. V druhé části měření je jeden symetrický kabel měřen, zda vyhovuje kategorii 5 pro kterou je určen a jestli by bylo možné použít ho i na vyšší kategorii tedy kategorii 6. Hodnoty jsou přehledně uspořádány v tabulkách.
Význam Category managementu pro prodej
Bogdanova, Tatiana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce s názvem Význam Category managementu pro prodej má za cíl analyzovat vhodnost a efektivitu pravidel a postupů Category managementu, popsaných v odborné literatuře v praxi, na příkladu dvou prodejen. Pomocí nabytých znalostí tak budou závěrem navržena adekvátní doporučení vedoucí ke zvýšení efektivity spolupráce mezi společnosti Nestlé Česko s.r.o. a maloobchodními řetězci tradičního trhu.
Poskytovatelé vývojových platforem v modelu PaaS
Staněk, Jan ; Karkošková, Soňa (vedoucí práce) ; Nedzelský, Roman (oponent)
Hlavním cílem práce je práce je analýza platformních služeb se zaměřením na Rich Internet Application. Práce vysvětluje využité technologie a platformy pro vývoj aplikací v internetovém prohlížeči. Dále se zaměřuje i na srovnání dvou velkých konkurentů v oblasti Rich Internet Application. Dalším cílem práce je srovnat poskytovatelů celých vývojových platforem v modelu PaaS. Dále je v práci popsán Cloud Computing, jeho definice, budoucnost, historie a modely. V práci je obsaženo vysvětlení co to je Rich Internet Application, jejich výhody, využití a popis jednotlivých zástupců.
Význam Cen Alfréda Radoka a zhodnocení činnosti Nadačního fondu Cen Alfréda Radoka
Štěpánová, Lucie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Radok Žádná, Ingeborg (oponent)
Diplomová práce pojednává o vzniku, vývoji a zániku Nadace Alfréda Radoka, následně Nadačního fondu Cen Alfréda Radoka se zaměřením na předávání Cen Alfréda Radoka. Cílem práce je zhodnocení činnosti Nadace a jejího nástupce, Nadačního fondu a rekapitulace proměn a problémů kolem udílení Cen Alfréda Radoka v průběhu celého období 23 letého fungování. Vlastním přínosem jsou informace, které vzhledem k současné likvidaci Nadačního fondu nebudou již dohledatelné. Ceny Alfréda Radoka se skládaly ze dvou částí. Byla to anonymní dramatická soutěž - ocenění textu nejlepší původní české divadelní hry, druhou část tvořilo ocenění v inscenačních kategoriích. Výsledky inscenačních kategorií byly stanoveny na základě ankety divadelních kritiků. Cílem bylo zjistit, jak jsou spokojeni hlasující kritici a publicisté právě s touto anketou. Jako metoda výzkumu bylo zvoleno kvalitativní šetření pomocí polostrukturovaných rozhovorů. V závěru práce byla data vyhodnocena a interpretována.
Tvorba konceptu category managementu
Lepař, Martin ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného maloobchodní společností, působící v segmentu Do it yourself. Proces tvorby v praktické části započne analýzou současného stavu, na níž naváže stanovení strategie a cílů pro danou sortimentní kategorii a implementace nového konceptu.
Category management ve společnosti Bosch
Knotová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oblastí category managementu. Category management je proces, který se zabývá efektivním řízení produktů na úrovni jednotlivých kategorií. Proces category managementu sestává z definování kategorie, přiřazení role kategorie, stanovení strategie kategorie, taktik a samotné implementace. Pro category management je klíčová správná identifikace konečného spotřebitele a jeho potřeb. Rozhodování spotřebitele je ovlivněno externími a interními faktory. Interní faktory zahrnují vlivy na úrovni osobnosti, jako jsou učení, vnímání a motivace. Mezi externí faktory patří rozhodování na základě vnímání ceny, značky, merchandisingu nebo obalu.
Zavádění nového produktu
Šimon, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá spoluprácí maloobchodních řetězců s jejich dodavateli v oblasti category managementu -- řízení sortimentu jako strategických obchodních jednotek, kategorií. První část práce vymezuje category management a lokalizuje jej do českého prostředí. Druhá část obsahuje případovou studii zavádění nového produktu s využitím category management spolupráce z pohledu dodavatele.
Category management
Beran, Jan ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Práce popisuje category management, jeho definice a vývoj. Stěžejní část práce se věnuje osmi krokům category management procesu a subjektům, které do tohoto procesu vstupují. Mezi osm kroku patří definování kategorie, analýza kategorie, hodnocení subjektů, stanovení cíle kategorie, taktická rozhodnutí, strategická rozhodnutí, implementace a zpětná vazba. Praktická část je zaměřena na deskripci konkrétního category management projektu a tento projekt je porovnán s teoretickými předpoklady.
Softwarové nástroje pro Category Management
Štumpa, Tomáš ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje softwarovým nástrojům pro Category Management. V první části práce je představena disciplína Category Managementu a její význam pro současný obchod. V další části práce je popsána souvislost mezi informačními technologiemi a Category Managementem, na kterou navazuje představení nástrojů pro Category Management, které využívá společnost GlaxoSmithKline, s.r.o. Závěr práce je věnován případové studii spolupráce s mezinárodním obchodním řetězcem Tesco.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.