Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Proposal of Strategy Developing Competitiveness of Trading Company
Hořáková, Lucie ; Pejcha, Hynek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this master´s thesis the issue of developing competitiveness within a small trading company is discussed. Within the theoretical review, strategy and competitiveness as well as the main strategical analysis frameworks are described. The analytical part consists of a strategical macro- and micro- environmental analysis as well as internal analysis of the company. The outcome of the analytical part defines the company´s current position within the market and highlights relevant problematic issues which exist within the company. On the basis of a literature review and a strategic analysis, the conclusions and recommendations are elaborated on for the company with the intention to reduce found drawbacks and thus help the company to find a strategy which will enhance its competitiveness.
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The work introduces service-oriented economy paradigms in a broader context and shows their influence on corporate and business strategies. It tries to put together traditional corporate and business strategy models and the new emerging service science. The work points out major ideas of the service-oriented economy in a confrontation with the traditional product-oriented economy. As a result of the comparison, the work shows a need for a new approach in business behavior coming out of current efforts in the world. As the final result, the work brings in practical set of recommendations for corporate and business strategy formulation in service economy. In the practical part of the thesis, the results are demonstrated and applied to the strategy of a selected company.
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh strategie finančního řízení společnosti Metalurgie Rumburk s.r.o.
Zezulová, Svatava ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Havlová, Kristýna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení dosavadního finančního řízení podniku Metalurgie Rumburk s.r.o. a jeho výsledků od roku 2008 do roku 2014 za použití metod strategické a finanční analýzy, následná identifikace silných a slabých stránek tohoto finančního řízení a v neposlední řadě také formulace základní finanční strategie. Práce je rozdělena na dvě části. První je část teoretická, která popisuje teoretický základ a metody strategické a finanční analýzy a pojmů s nimi souvisejícími. Ve druhé, praktické, části práce jsou poznatky popsané v teoretické části v praxi aplikovány na zkoumaný podnik a vyhodnoceny jejich výsledky s důrazem na příčinné souvislosti vývoje. Nejpodstatnější zjištění všech použitých analýz jsou shrnuty v závěru práce, kde na jejich základě definuji silné a slabé stránky finančního řízení podniku. Finanční strategie je navržena takovým způsobem, aby využívala silných stránek podniku a aby eliminovala stránky slabé spolu s jejich důsledky. Některé z hlavních závěrů této práce jsou např. to, že podnik byl schopný překonat silné působení celosvětové ekonomické krize nebo že poslední z analyzovaných roků byl pro něj, co se ekonomických výsledků týče, nejúspěšnější z celého období.
The Strategy of Virtual Reality media a.s. in the international markets
Grmanová, Barbora ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Berith, Július (oponent)
Cílem práce je na základě analýzy současné podnikové strategie podniku Virtual Reality Media a.s. na mezinárodních trzích, zhodnocení a navržení možností jejího vylepšení. Hlavní činností podniku je výzkum, vývoj, výroba a prodej leteckých simulátorů. V prostředí silné konkurence a se zaměřením na takto specifický produkt není pro podnik snadné získat zákazníka. Práce je zaměřena na analýzu vnějšího prostředí a analýzu vnitřních faktorů podniku za pomoci SWOT analýzy. Na závěr práce je navržena podniková strategie pro Virtual Reality Media a.s., která má za cíl vylepšit pozici a konkurenční postavení podniku na mezinárodních trzích.
Strategická analýza podniku Prominent, s.r.o.
Volencová, Kamila ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je, vytvoření strategické analýzy a posouzení současné strategie podniku optikou systému Balanced Scorecard. Práce se skládá ze dvou částí. Zaprvé se jedná o teoretickou část, která popisuje misi, vizi, strategii a nejběžnější nástroje a metody tvorby strategické analýzy. Ta zahrnuje externí a interní analýzu. Výsledkem těchto analýz je souhrnná SWOT analýza, která je základem pro tvorbu podnikové strategie. Následná praktická část převádí teoretickou metodologii do oblasti reálných podmínek námi sledovaného podniku.
Stanovení firemní strategie společnosti Directa Czech
Mirzajev, Tomáš ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Práce komplexně shrnuje kontext a problematiku burzovních zprostředkovatelů na českém trhu, a také vede přes jednotlivé etapy stanovování firemní strategie k jejímu úspěšnému vytyčení, včetně konkrétních kroků na praktickém případu, společnosti Directa Czech. V teoretické části jsou uvedeny základní informace o této oblasti, nabízených instrumentech, a také jsou uvedeny a podrobněji popsány podstatné rozdíly mezi kategoriemi burzovních zprostředkovatelů. V praktické části práce byl kladen důraz na situační analýzu, jelikož bylo třeba vytvořit pevnou oporu pro stanovování vhodné firemní strategie. Kapitola o analýze rozvojového potenciálu vhodně rozšířila a upřesnila poznatky z této situační analýzy, čehož bylo využito zejména při stanovování vhodných kroků k realizaci firemní strategie.
Aplikace Balanced Scorecard pro středně velkou softwarovou firmu
Pavluch, Marek ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem práce je pro vybranou středně velkou softwarovou firmu, která obsluhuje největší finanční instituce a telekomunikační operátory v České republice již od roku 1998, formulovat strategii a vyjádřit ji ve formě systému vyvážených ukazatelů výkonnosti (Balanced Scorecard). Po vymezení podnikatelských jednotek ve firmě následuje analýza jejich prostředí a analýza zdrojů a kompetencí. Analýza je vstupem pro formulaci strategií jednotlivých podnikatelských jednotek. Na základě synergií mezi podnikatelskými jednotkami je formulována celopodniková strategie, která je následně vyjádřena formou systému vyvážených ukazatelů výkonnosti, představena strategická mapa a identifikovány strategické akce. Na závěr jsou diskutovány vybrané aspekty strategie z pohledu systémové dynamiky.
Firemní kultura a motivace zaměstnanců jako součást podnikové strategie zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Chlupová, Petra ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce spojuje v teoretické části firemní strategii, podnikovou kulturu a motivaci a vzdělávání zaměstnanců. Jsou představeny jednotlivé okruhy a zdůrazněna důleţitost jejich vzájemného propojení. V druhé části je představena společnost Unicorn a.s. -- vize, cíle a strategie majitele Vladimíra Kováře. Je zde také přiblíţena firemní kultura, vzdělávání a procesy pro řízení lidských zdrojů. Obsahem třetí části je dotazníkové šetření - úvod do problematiky, zvolené metody sběru dat a stanovené hypotézy. Cílem dotazníku je zjistit, jakým způsobem vnímají zaměstnanci firemní kulturu, systém vzdělávání a nabízené benefity. V závěru jsou uvedeny a okomentovány získané výsledky - na základě nich potom potvrzeny či vyvráceny hypotézy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.